Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pitbull46 zei:UFC 2010 is machtig !
mijn allereerste hate message online zelfs.
). Kerel zit echt CONSTANT lariats te spammen en ik maak die belachelijk met Balrog zijn j. HP en c. HK. Achteraf krijg ik message: "get a life you belgium pussy".
Dennoman zei:Yepmijn allereerste hate message online zelfs.
Was in Team Battle aan 't vechten tegen ne n00b Zangief van 't ergste soort (zo ene die denkt dat de double lariat ook online onklopbaar is en dan razend wordt als 't niet lukt). Kerel zit echt CONSTANT lariats te spammen en ik maak die belachelijk met Balrog zijn j. HP en c. HK. Achteraf krijg ik message: "get a life you belgium pussy".
In een hoekske geweend heb ik![]()
Dennoman zei:In een hoekske geweend heb ik![]()



Snap zei:Ik vind Juri beetje overhyped, niet echt spectaculair, nog geen enkele goede tegengekomen ook, de meesten spammen constant dive kick en spinwheel bij wakeup.
Abel zijn nieuwe ultra is geschift en die nieuwe van Bison is ook enorm goed.
Vanavond eens wat met Dudley oefenen, lijkt mij een zalig character.


Snap zei:Damn, ontgoocheling dan
Heb Dudley nog niet geprobeerd maar hij leek mij wel tof
Zal eens endless moeten spelen dan, maar gisteren geraakte ik in geen enkele lobby daarvan binnen.
). Snel en powerful.

zo leuk om te horen