Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Veruca

Legacy Member
Gisteren wat trials zitten doen. Voorlopig heb ik met elk personage al tot en met 11 gedaan. :)

Was al blij dat ik geen fake kick bij Sagat zag staan. :p (Hopelijk kom ik die ook niet meer tegen... :angry:)

Catscratch

Legacy Member
Na al die SSF4 toestanden hier te lezen, moe'k em mss maar ne keer in huis halen. ;)

Veruca

Legacy Member
Zeker doen, 't is de max! ;)

Op shoryuken.com is er een topic waarin mensen de hate messages posten die ze krijgen online. Heeft er iemand hier al wat leuke messages gekregen? :p

Dennoman

Legacy Member
Yep :) mijn allereerste hate message online zelfs.

Was in Team Battle aan 't vechten tegen ne n00b Zangief van 't ergste soort (zo ene die denkt dat de double lariat ook online onklopbaar is en dan razend wordt als 't niet lukt :rofl:). Kerel zit echt CONSTANT lariats te spammen en ik maak die belachelijk met Balrog zijn j. HP en c. HK. Achteraf krijg ik message: "get a life you belgium pussy".

In een hoekske geweend heb ik :(

BiZi

Legacy Member
Dennoman zei:
Yep :) mijn allereerste hate message online zelfs.

Was in Team Battle aan 't vechten tegen ne n00b Zangief van 't ergste soort (zo ene die denkt dat de double lariat ook online onklopbaar is en dan razend wordt als 't niet lukt :rofl:). Kerel zit echt CONSTANT lariats te spammen en ik maak die belachelijk met Balrog zijn j. HP en c. HK. Achteraf krijg ik message: "get a life you belgium pussy".

In een hoekske geweend heb ik :(

hahah heerlijk om dergelijke paljassen kletsen te geven.

Dennoman

Legacy Member
Voelde wel nice toen :') heb alle 4 de rondes gewonnen in die Team Battle xD heb toen van 1 van mijn team members nog kudos gehad:

"Thanks for winning lol, I just got back from getting some coffee"

hatetn

Legacy Member
ik wil ook een hate message:sad:
of nog beter, mijn games die al meer dan een week verzonden zijn

Veruca

Legacy Member
Ik heb me gisteren wat met Juri bezig gehouden... en toen werd ik wakker. :p

Nee, serieus.... haar EX-dive kick met wall bounce into ultra II is echt wel makkelijk uit te voeren. Ik vind echter de timing voor haar reversals (214+jab) best wel tricky. Tegen Ryu bijv.: van 't moment dat hij een hadoken doet, was het meestal al te laat om zo'n reversal in te voeren. Dus dat zal nog even oefenen worden.... I'll have my revenge! :cool:

Snap

Legacy Member
Gisteren toegekomen en ik moet zeggen, eerste indruk was dat ik de PC versie beter vind. Loading times zijn tot 3x langer, als ik ranked battles zelf niet host heb ik veel input lag (zelfs tegen belgen) en constant die "cannot join game" errors. En super irritant dat ze player match weg hebben gedaan, gedaan met online oefenen :(

Ik vind Juri beetje overhyped, niet echt spectaculair, nog geen enkele goede tegengekomen ook, de meesten spammen constant dive kick en spinwheel bij wakeup.
Abel zijn nieuwe ultra is geschift en die nieuwe van Bison is ook enorm goed.

Vanavond eens wat met Dudley oefenen, lijkt mij een zalig character.

el slettos

Legacy Member
Ik heb nochtans nog geen enkele Juri speler tegengekomen online.. ^^

Vanochtend eens mijn nieuwe stick uitgetest, hemels gewoon :love:

Kga me vanmiddag eens bezighouden met arcade mode uit te spelen met alle characters op medium :)

Zalig spel gewoon

Veruca

Legacy Member
Snap zei:
Ik vind Juri beetje overhyped, niet echt spectaculair, nog geen enkele goede tegengekomen ook, de meesten spammen constant dive kick en spinwheel bij wakeup.
Abel zijn nieuwe ultra is geschift en die nieuwe van Bison is ook enorm goed.

Vanavond eens wat met Dudley oefenen, lijkt mij een zalig character.

Wait... als er één personage is dat overhyped is, dan is het Dudley wel ze. :p

Nu ja, ik heb nog maar met 2 van de 35 arcade gedaan (nog niet aan online begonnen)... dus ik heb nog serieus wat tijd nodig om ze allemaal eens te proberen (of toch de nieuwe in elk geval). :)

Snap

Legacy Member
Damn, ontgoocheling dan :(
Heb Dudley nog niet geprobeerd maar hij leek mij wel tof

Zal eens endless moeten spelen dan, maar gisteren geraakte ik in geen enkele lobby daarvan binnen.

ShiryuX

Legacy Member
Snap zei:
Damn, ontgoocheling dan :(
Heb Dudley nog niet geprobeerd maar hij leek mij wel tof

Zal eens endless moeten spelen dan, maar gisteren geraakte ik in geen enkele lobby daarvan binnen.

Zeker eens proberen, maar de hype voor Dudley is gewoon het feit dat hij in SFIII:3rd Strike de max was (imo toch :love:). Snel en powerful.

el slettos

Legacy Member
daarnet mijn eerste team battle gespeeld, allemaal amerikanen.

Teams van 4 vs 4

Kheb geen enkele match verloren :love: :love:

Twas zaaaaaaaalig, met hun typisch amerikaans accent:
"god damn nigga, how can I block that shiiit?" (vega flying barcelona)
"imma beat you next round douchebag!"
"man, just quit dog, you can't beat that guy, no use trying" (perfect)
"don't tell me your one of those arcade stick guys? I should get one of those maaaaan"

echt episch gewoon, een stuk of 30 matches gespeeld en allemaal gewonnen ( 6 perfects gehad ook)

en alsk bezig was aant spelen "Look at how slick he executes those combo links doooooog, god damn" :D zo leuk om te horen

:love:

en dan sturen ze wel allemaal een friend request zekers.... noobs
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan