Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Veruca

Legacy Member
Zojuist gezien dat je 4 KoF audio CD's krijgt als je deel 13 preordered bij Game Mania.

Terry_Bogard

Legacy Member
Veruca zei:
Zojuist gezien dat je 4 KoF audio CD's krijgt als je deel 13 preordered bij Game Mania.


De 4 Audio cd's krijg je bij elke pre-order waar dan ook. De EU pre-order krijgt daarbij ook een art dvd en een poster geloof ik

ShiryuX

Legacy Member
Terry_Bogard zei:
De 4 Audio cd's krijg je bij elke pre-order waar dan ook. De EU pre-order krijgt daarbij ook een art dvd en een poster geloof ik

Cool, nu een webshop vinden die het aan redelijke prijs heeft en ook die goodies verzendt :)

Bamboebahr

Legacy Member
heh,mislezen dus, CS2 krijgt een PSP en 3DS release ^^
maar heeft ook de storylines van makoto en de andere DLC chars denk ik

Tracker

Legacy Member
It all started in 1993.
where i played arcades a long time for free.
I played some older dudes in street fighter 2.
Thank god for me they didnt know what to do.
They kept putting quarters in the game to fight against this kid.
It's sad to see how fast they got hit.
The screen flashed KO so fast.
Soon they said "This will be my last!"
Now 18 years later here came street fighter 4.
They had to buy it on xbox because they became poor.
Good times from the past come back together and they start to see.
Now i got so good i KO them with a last minute FADC.
All these years have been so fun.
It beats those silly games with stupid guns.
Thank you ohno for the last update with street fighter 3.
Its fucking 2011 now and happy birthday to me :D.


WOOO Nog vele jaren fighters let's bring it on!

DissA

Legacy Member
tis omda em een jaarke ouder is dat em denkt dat em den breeie mag uithangen :p

Terry_Bogard

Legacy Member
Ono is nergens gerelateerd aan SF3, maar dat terzijde ;)

Congrats!

Ik heb nu een klein maar fijne stick (Hori VX/V3) voor een totaal bedrag van voor iets meer dan 60 euro weten te bemachtigen incl. shipping en Sanwa buttons.

Ideal voor on the go zonder zonder een zware bakbeest van een TE/HRAP te hoeven dragen.

NEW Hori Fighting Stick VX (360) & V3 (PS3) Thread | Shoryuken

DissA

Legacy Member
Kweni of der wel echt sanwa's inzitten, ma die kunde van uwe te overnemen moest het nodig zijn.
Ik had nen hori ex2 ma da was nen hoop bucht :p der hebk een selfmade hitbox van gemaakt aangezien de joystick ook op niveel trok :(.

Ma da zen wel ideale dingne om in huis te hebben als ge maten hebt die da nekeer willen proberen ipv nen 2e TE of HRAP

Terry_Bogard

Legacy Member
In deze zitten geen Sanwa's, gewoon Hori stock buttons.
Heb er bij LizardLick een aantal Sanwa buttons besteld en ze zouden volgende week moeten arriveren. Alles bij elkaar was nog dirt cheap dus die andere sticks laat ik gewoon intact.

DissA

Legacy Member
ah ja das idd een goei keuze want denk als ge in die sticks sanwa's inwilt of tewel u origineel omhulsel moet vijzen van die sticks oftewel u plunger derin moet steken die bij de sanwa's hoord. da heb ik ook gedaan bij mijn seimitsu's ;)

Terry_Bogard

Legacy Member
I know. Ik kocht de stick puur met de intentie om hem te modden. Nu ben ik ff aan het bedenken wat voor art ik hierbij ga gebruiken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan