Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bamboebahr

Legacy Member
ziet er mij een awesome char uit tbh :)
soort van felicia met nieuwe elementen zoals die Rekka attack en een constante little helper :p

Veruca

Legacy Member
Ik had wel een vermoeden dat ge die leuk ging vinden.

... furries :p

Bamboebahr

Legacy Member
het idee dat ze wel niet zo goed "samen hangt" stoort mij wel een beetje, maar het ziet er wel een interessant karakter uit dat mij meer zal liggen dan Parasoul of Peacock :p

Veruca

Legacy Member
Damn, ineens veel character teasers in de Brazil Game Show. :eek:

[youtube]pEIUj5RZXNk[/youtube]

[youtube]hswcppn1pfw[/youtube]

[youtube]mPXtogJxQsw[/youtube]

Bamboebahr

Legacy Member
1ste teaser is denk ik Dan, Juri en C.Viper, in de 2de herken ik alvast Zangief :p

de andere 5 weet ik niet meteen :x

Marginal0

Legacy Member
Terry_Bogard zei:
(Inter)nationale tourneys of zoals ik eerder al zei een sponsorship hebben.

Ik heb wel meegedaan aan internationale tourneys maar dat maakt mij geen pro.

Dat zeg ik toch net? Het is slechts een basisconditie om pro te zijn maar geen exclusieve voorwaarde; dat is geldgewin of idd sponsering.

Anyhow, jammer dat die Tekken combo enkel voor PS3 is. Maar niet dat we zoveel missen. Toch lekker veel fighters om naar uit te kijken. We kunnen wachten. :)

valdemaniak

Legacy Member
voor ik hem op het Buy&Sell smijt toch even hier informeren/meedelen:

ik heb een SFIV TE stick hier staan, die nog geen 5 uur gebruikt is (mijn eerste verkocht na wel intensiever spelen, dan wat minder gefighterd, dan terug deze waar het over gaat gekocht, en niet meer gefighterd :p)

Staat hier mooi in de doos te pronken, maar dat is het dan ook. Meer nieuwstaat zal je een 2e hands item niet vinden denk ik.
Anyway, voor een deftige prijs mag deze weg. Iemand hier interesse? PM me

Bamboebahr

Legacy Member
haha,echt hé :p
kvind zo'n dingen wel leuk, wordt ge zo nieuwsgierig om eens een character te proberen waar ge anders niet aan denkt :)

omdat ik veru wil pesten post ik het eens: phoenix en nova revealed

Bamboebahr

Legacy Member
kga hier geen waslijst posten met zowel de filmpjes als de screens :p

Also,lovely new intro from BB:extend

[youtube]56npMBAq0w4#![/youtube]

DissA

Legacy Member
en hoe :p tokido gewoon weggeblazen ma denk da ik een break ga nemen van fighters en terug de race toer opga nu ik FM4 heb!

Veruca

Legacy Member
AssassiN zei:
Mortal Kombat of mannen in cosplay, tough choice :unsure:.

Volgens mij wint Mortal Kombat bij u zelfs als de vraag 'Mortal Kombat of seks met die blonde?' is. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan