Tracker
Legacy Member
hatetn zei:laten we eerlijk zijn, wie heeft er nog nooit een game gekocht omdat de cover boobs had

ad:ik ni! *hoest*
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hatetn zei:laten we eerlijk zijn, wie heeft er nog nooit een game gekocht omdat de cover boobs had

ad:hatetn zei:laten we eerlijk zijn, wie heeft er nog nooit een game gekocht omdat de cover boobs had

hatetn zei:laten we eerlijk zijn, wie heeft er nog nooit een game gekocht omdat de cover boobs had




Dennoman zei:Er bestaat nu eenmaal zoiets als een tussenniveau. Op "pro"-vlak stel ik geen kneit voor, maar ik veeg nu eenmaal 99% van de keren de vloer aan met mijn maten,

hatetn zei:laten we eerlijk zijn, wie heeft er nog nooit een game gekocht omdat de cover boobs had

Ik niet. Als ik tetten wil zien kijk ik porno?hatetn zei:laten we eerlijk zijn, wie heeft er nog nooit een game gekocht omdat de cover boobs had

Marginal0 zei:Correction: I kicked your ass waaay more then that. I deserve at least a share of 20%!!!!
Statistisch gezien zou ik nooit winnen met die ratio..
En for the record: Pro betekent niets minder dan letterlijk geld verdienen door je gaming performance. Dit veronderstelt dus uiteraard deelname en succes in (inter)nationale toernooien. Ik denk dat er hier aldus niemand zo zit. En anders: foei aan 9L voor die mensen niet wat in de spots te zetten. K'zou wel graag weten of er hier WC's tussenzitten.

Dennoman zei:De Fixer187 heeft nog meegedaan aan het Belgisch toernooi Dead or Alive 4 en ik heb hem nog getraind
Om dan uiteindelijk de game veel meer te spelen dan ik en er uiteindelijk natuurlijk beter in te worden. Story of my life![]()

Tracker zei:game heeft mij nu harder doen hypen vanwege alleen al die mission mode, nu kan ik eindelijk eens fatsoenlijk oefenen op da spel![]()
![]()
