Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

HelpYouFall

Legacy Member
Nog een vraagje:

Als je dus van die games een super/arcade/ultimate edition koopt, kan je dan enkel tegen mensen spelen die die editie hebben? Want nu zag ik dat sommigen in mijn friendslist bv wel MvsCIII hebben, maar daar kan ik dan zeker niet tegen gamen als ik de ultimate edition koop?

Tracker

Legacy Member
Normaal zou dat gelijk AE Edition van ssf4 wel backwards compatible zijn, als dat niet zo is zetten ze een te grote hak op hun eigen franchise en falen ze... oh wacht ze waren al gefaald zonder spectator mode -_-

Veruca

Legacy Member
Dat klopt, je kan alleen maar tegen gelijke versies spelen (behalve dan dat je als je SSFIV hebt nog wel tegen iemand met AE kan spelen en vice versa mits het downloaden van een patch). Je moet anders eens polsen naar de plannen van je vrienden. Als ze nu nog MvC3 spelen is de kans wel groot dat ze UMvC3 ook zullen kopen. ;)

En als niemand dat gaat kopen, dan kan je inderdaad misschien beter de gewone versie kopen... al heb je dan wel 12 characters minder. :)

Edit: ik denk niet dat er al iets bekend is over backwards compatibility. Uiteindelijk kon je SF4 ook niet samen met SSF4 spelen.

Terry_Bogard

Legacy Member
Als ze een soortgelijk AE systeem inplementeren wel. Daar is het gewoon mogelijk om AE <> Super te vechten.

In principe switch je van UMvC3 naar vanilla MvC3, that's it.

Dennoman

Legacy Member
Lees ik nu echt goed dat ze de mogelijkheid om Ryu zijn h.srk te focus cancellen wegdoen in de nieuwe build van AE v.2012? Meteen heel wat mensen hun strategie naar de knoppen :p verder lijkt Ryu enkel buffs te krijgen.

DissA

Legacy Member
er mp srk is betere AA... en zolang ge die nog kunt fadc'n it's all good lol

Marginal0

Legacy Member
Dennoman zei:
Er bestaat nu eenmaal zoiets als een tussenniveau. Op "pro"-vlak stel ik geen kneit voor, maar ik veeg nu eenmaal 99% van de keren de vloer aan met mijn maten,

Correction: I kicked your ass waaay more then that. I deserve at least a share of 20%!!!!

Statistisch gezien zou ik nooit winnen met die ratio.. :unsure:

En for the record: Pro betekent niets minder dan letterlijk geld verdienen door je gaming performance. Dit veronderstelt dus uiteraard deelname en succes in (inter)nationale toernooien. Ik denk dat er hier aldus niemand zo zit. En anders: foei aan 9L voor die mensen niet wat in de spots te zetten. K'zou wel graag weten of er hier WC's tussenzitten.

Dennoman

Legacy Member
De Fixer187 heeft nog meegedaan aan het Belgisch toernooi Dead or Alive 4 en ik heb hem nog getraind :cool:





Om dan uiteindelijk de game veel meer te spelen dan ik en er uiteindelijk natuurlijk beter in te worden. Story of my life :unsure:

Bamboebahr

Legacy Member
Djackx had ook wel een mooie run in het MK toernooi, but we all know how that ended ^^

Terry_Bogard

Legacy Member
Marginal0 zei:
Correction: I kicked your ass waaay more then that. I deserve at least a share of 20%!!!!

Statistisch gezien zou ik nooit winnen met die ratio.. :unsure:

En for the record: Pro betekent niets minder dan letterlijk geld verdienen door je gaming performance. Dit veronderstelt dus uiteraard deelname en succes in (inter)nationale toernooien. Ik denk dat er hier aldus niemand zo zit. En anders: foei aan 9L voor die mensen niet wat in de spots te zetten. K'zou wel graag weten of er hier WC's tussenzitten.

(Inter)nationale tourneys of zoals ik eerder al zei een sponsorship hebben.

Ik heb wel meegedaan aan internationale tourneys maar dat maakt mij geen pro.

Veruca

Legacy Member
Eventjes te stilte doorbreken. :p

[youtube]HlSCXidxy04[/youtube]


Persona Arcana screenshots


En KoF13 is een maandje uitgesteld. In plaats van 28 oktober zal het nu ten vroegste 22 november worden.
[youtube]kKZk8ULvlAQ[/youtube]

Terry_Bogard

Legacy Member
Vind het jammer, maar aan de andere kant is het beter zodat ze die game flink kunnen polishen. Mensen zullen tegen die tijd wel in de weer zijn met UMvC3, maar gelukkig spreekt die game niet iedereen aan en hebben ze behoefte aan iets vernieuwends.

fixer187

Legacy Member
Dennoman zei:
De Fixer187 heeft nog meegedaan aan het Belgisch toernooi Dead or Alive 4 en ik heb hem nog getraind :cool:





Om dan uiteindelijk de game veel meer te spelen dan ik en er uiteindelijk natuurlijk beter in te worden. Story of my life :unsure:

*kuch* WCG 2006 & 2008 :p

Tracker

Legacy Member
game heeft mij nu harder doen hypen vanwege alleen al die mission mode, nu kan ik eindelijk eens fatsoenlijk oefenen op da spel :D :love:

Bamboebahr

Legacy Member
Tracker zei:
game heeft mij nu harder doen hypen vanwege alleen al die mission mode, nu kan ik eindelijk eens fatsoenlijk oefenen op da spel :D :love:

over welk spel zijt ge nu bezig? Er zijn wel meerdere games met een mission mode wss? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan