Archief - Het Algemene Fighting Games Topic - Round 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Yeah, ik ben ook hoogstens middelmatig en daar ten zeerste trots op. Zolang ik mijn real-life maten maar op hun bakkes kan geven hé :p Ik speel zeer graag fighters, maar eerder vanuit een standpunt van een verzamelaar met een brede interesse. Ik heb niet de ambitie om steengoed te worden in één fighter. Als dat uit zichzelf komt, des te beter.

Enige fighters waar ik redelijk competent in ben geweest, waren SoulCalibur III en Dead or Alive 4. Dat lag waarschijnlijk aan het moment waarop ze gereleased zijn, met weinig concurrentie achter hun gat :p

Veruca

Legacy Member
Volgens mij zijn er maar weinig mensen in deze thread die zichzelf als hardcore bestempelen, dus waarom Terry hier afkomt alsof wij ons allemaal pro wanen... I have no idea. :unsure:

Terry_Bogard

Legacy Member
Veruca zei:
Volgens mij zijn er maar weinig mensen in deze thread die zichzelf als hardcore bestempelen, dus waarom Terry hier afkomt alsof wij ons allemaal pro wanen... I have no idea. :unsure:

Geblaat over casual en noob niveau remember?

Veruca

Legacy Member
:ironic:

Je beseft toch wel dat wanneer ik 'noob' gebruik, dit niet als scheldwoord is maar gewoon een verkorte term voor het woord nieuweling, he?

Dus als casual speler met een interesse in fighting games en met enige ervaring in het genre, mag ik volgens jou mijn mening niet geven tegenover nieuwelingen die nog nooit een fighter hebben aangeraakt, want dan ben ik ineens een omhooggevallen speler die denkt dat hij pro is?

Althans, zo komt het toch over...

Dennoman

Legacy Member
Er bestaat nu eenmaal zoiets als een tussenniveau. Op "pro"-vlak stel ik geen kneit voor, maar ik veeg nu eenmaal 99% van de keren de vloer aan met mijn maten, die wel degelijk nooit of zeer zelden fighters spelen. Dan is een mens toch vrij om te stellen dat hij beter is dan mensen die nooit fighters spelen, maar slechter dan pro's?

Soit, waarom ik me eigenlijk nog in de discussie meng terwijl er hier gewoon ene van zijn tak komt maken over semantics... :')

Veruca

Legacy Member
Not your fault, gij kon niet weten dat er hier iemand serieus ging struikelen over details. ;)
And neither did we. :(
Heb je al besloten welke game je gaat kopen? Of heb je het opgegeven na die hele discussie hier? :p

killyourzone

Legacy Member
Terry_Bogard zei:

:D
Dude, this is a league game, this determines who enters the next round... :p


@Iedereen: Terry is gewoon een grote Walter Sobchak fan!
Btw, wie niet weet waarover het gaat, step your Big Lebowski game up!
jfvo69.png

Sorry, kon het niet laten... :evil:

@HelpYouFall: Als je enkel offline tegen vrienden gaat spelen zou ik (U)MvC3 aanraden daar zit zoveel randomness in dat je vrienden ook nog een kans maken als je het wat teveel solo hebt gespeeld.

HelpYouFall

Legacy Member
Het gaat inderdaad waarschijnlijk Marvel vs Capcom worden om mee te beginnen. Gewoon om het feit dat je er blijkbaar al heel wat zotte moves in kan poppen door gewoon te buttonmashen, plus de cast. Mijn maten kennen niks van fighting games maar weten wel allemaal wie Ryu, Wolverine en Hulk enz zijn. Zitten ook wat anime-fanatics tussen, dus die typische Japanse stijl met meer kleuren en ontploffingen dan je voor mogelijk houdt zal er wel in gaan bij die gasten.

Maar blijkbaar is het dan ook weer wel een game waar je diep in kan gaan als je verder wil gaan dan 'laat-ons-eens-zien-wie-het-snelst-knopjes-kan-rammen-en-we-zien-wel-verder'.

Dus ik denk niet dat ik er snel op uitgekeken zal zijn en het daarom de beste keuze voor mij is...

In ieder geval al bedankt!

Terry_Bogard

Legacy Member
Er is een verschil tussen casual, hardcore en pro. Het woordje pro heb ik overigens nooit in mijn mond genomen, dat is pas van toepassing wanneer je een sponsorship op je naam hebt staan.

Veruca

Legacy Member
HelpYouFall zei:
Het gaat inderdaad waarschijnlijk Marvel vs Capcom worden om mee te beginnen. Gewoon om het feit dat je er blijkbaar al heel wat zotte moves in kan poppen door gewoon te buttonmashen, plus de cast. Mijn maten kennen niks van fighting games maar weten wel allemaal wie Ryu, Wolverine en Hulk enz zijn. Zitten ook wat anime-fanatics tussen, dus die typische Japanse stijl met meer kleuren en ontploffingen dan je voor mogelijk houdt zal er wel in gaan bij die gasten.

Maar blijkbaar is het dan ook weer wel een game waar je diep in kan gaan als je verder wil gaan dan 'laat-ons-eens-zien-wie-het-snelst-knopjes-kan-rammen-en-we-zien-wel-verder'.

Dus ik denk niet dat ik er snel op uitgekeken zal zijn en het daarom de beste keuze voor mij is...

In ieder geval al bedankt!

Goeie keuze. :niceone:

Net zoals Killyourzone, raad ik je aan om nog even geduld te hebben tot 15 november en meteen voor UMvC3 te gaan. ;)

Tracker

Legacy Member
EENS TERUG NAAR ONZE VRIENDELIJKE TOPIC!
check wat is binnen gekomen (l)

293394_2119586907383_1177089176_31928386_867302068_n.jpg


319900_2119588867432_1177089176_31928387_1299853017_n.jpg


(l) ben er verliefd op :D :love:

hatetn

Legacy Member
niets van aantrekken. het is hier een verzamelplaats van pedo's en pervs. je moet eens kijken waarom Veruca fightgames speelt:unsure:

hatetn

Legacy Member
laten we eerlijk zijn, wie heeft er nog nooit een game gekocht omdat de cover boobs had
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan