Dennoman
Legacy Member
Yeah, ik ben ook hoogstens middelmatig en daar ten zeerste trots op. Zolang ik mijn real-life maten maar op hun bakkes kan geven hé
Ik speel zeer graag fighters, maar eerder vanuit een standpunt van een verzamelaar met een brede interesse. Ik heb niet de ambitie om steengoed te worden in één fighter. Als dat uit zichzelf komt, des te beter.
Enige fighters waar ik redelijk competent in ben geweest, waren SoulCalibur III en Dead or Alive 4. Dat lag waarschijnlijk aan het moment waarop ze gereleased zijn, met weinig concurrentie achter hun gat
Ik speel zeer graag fighters, maar eerder vanuit een standpunt van een verzamelaar met een brede interesse. Ik heb niet de ambitie om steengoed te worden in één fighter. Als dat uit zichzelf komt, des te beter.Enige fighters waar ik redelijk competent in ben geweest, waren SoulCalibur III en Dead or Alive 4. Dat lag waarschijnlijk aan het moment waarop ze gereleased zijn, met weinig concurrentie achter hun gat






