Hoi ! Eindelijk eens een account aangemaakt. Sommigen zullen me misschien al kennen van het BB:CS arcade toernooi in Luik (waarvan ik de naam vergeten ben) en het BB:CS2 console toernooi van made in asia in Brussel een tijd terug. Beide heb ik gewonnen met Hazama. Verder heb ik ook al aan een aantal SFIV/SSFIV toernooien meegedaan vroeger in Brussel, Gent & Hasselt (met Bison/Makoto/Dhalsim). Ik ben wel al lang geen actieve SFIV speler meer. Ik heb ook vroeger nog andere games gespeeld, maar niet op hoog niveau (ST, 3S, ...)
Ik ga ook soms naar internationale toernooien zoals kleinere in Lille, en 3 jaar op rij naar Super vs Battle in Londen. Niet dat ik daar al veel potten gebroken heb, ik kan me dus moeilijk "pro" noemen
Anyways, DE reden waarvoor ik een account heb aangemaakt: waarom proberen we niet eens serieus een offline oer-Vlaamsche scene uit de grond te stampen ? Er zijn wel degelijk fighting game scenes in België van een goed niveau, namelijk in Brussel en in Luik. Ik vind het een beetje stom dat we in Vlaanderen echt wel achterop lopen.
Ik heb eerder in het topic iemand de opmerking horen maken dat we toch allemaal maar prutsers zijn in België, maar niets is minder waar. Kijk maar eens naar de volgende spelers uit Brussel:
-Kenpachi (allround beste speler in België voor verschillende games, dit jaar gequalificeerd geweest voor SBO in Japan voor SSFIV:AE en ST)
-CCL (geweldige fighting game speler in verschillende games, dit jaar gequalificeerd voor SBO ST, 2de plaats SvB KOFXIII toernooi)
-Keftaroz (minder bekend, daarom niet minder goed)
-SLS (old school player, alom gerespecteerd)
-GnR (op zijn eentje team italy ge-OCV'd op Stunfest)
-JTB (Europese, misschien wel wereldtop in Tekken (als je Korea effe niet meerekend LOL))
- Neoninja (Same as JTB)
Ik woon zelf in Leuven, maar ben er niet vies van om te travellen naar offline sessions moesten die plaatsvinden. Zoals gezegd speel ik wel enkel BB momenteel, maar hey ... ik kan me voor andere games ook wel wat motiveren om toch eens langs te komen. Ik heb wel geen auto, dus enkel het openbaar vervoer is een optie. Ik ben ZEER geïnteresseerd in de nieuwe KOF. Ik heb geen ervaring met de vorige KOF's, maar heb deze toch maar gepre-ordered. Ik was ferm ge-impressed door alles wat ik er al van gezien heb en ga waarschijnlijk het spel serieus beginnen te spelen een keer dat het gereleased is. Moeilijk te zeggen natuurlijk op voorhand of alles me gaat bevallen, maar bon.
Ik vind het bv verrassend dat er in Leuven, Gent en dergelijke geen scenes te vinden zijn ondanks dat het toch studentensteden zijn. Ik kan me natuurlijk zwaar vergissen en op zoek zijn in de verkeerde forums, dus dan moeten jullie me maar verwijzen naar de juiste plaatsen om contacten te leggen.
Vb: Terry_Bogard: misschien moeten we eens afspreken een keer dat de release van KOFXIII er is, met een aantal mensen ? Ben wel geïnteresseerd om onmiddelijk wat tips te krijgen van een ervaren KOF speler waar ik gewoon Nederlands tegen kan praten

. Ik ga zowiezo proberen naar sessions te gaan in Brussel als CCL of Kenpachi er organiseren, maar dat is nog niet zeker of ze dat wel gaan doen en er is altijd de language barrier want mijn Frans is nu eenmaal niet perfect. Helaas kan ik bij mij thuis niets organiseren, anders zou ik het natuurlijk zelf doen.
PS: ik speel eigenlijk enkel op PS3 en heb ook enkel sticks die op PS3 werken. Kan niet spelen met een pad.
Holy shit, wat heb ik hier weer een epistel van gemaakt zeg, tijd om te stoppen
