Archief - GTR 2 Hotlaps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr Syphon

Legacy Member
tenzij ge da afzet of nog eens raced want dan word erover gesaved ;)

men neef scjeir heeft net een 2:34:*** op spa 2004 gereden met de 350Z :p

Mr Syphon

Legacy Member
2:32:391 - Nissan 350Z - Spa 2004

normaal moet het nog wa sneller kunnen :p

serial

Legacy Member
agreed :)
En custom cars moeten kunnen vind ik, zolang ze gereleased zijn ergens en dus niet zomaar door jezelf wat aangepast (tenzij ge die released :p)

Poepoei

Legacy Member
1:14 is totaal onmogelijk op Donington GP, het WR (op gtr2.gplrank.info) is trouwens 'maar' 1:20.xxx

Nieuwe regel: vanaf nu worden enkel 'ingame' screens goedgekeurd:
Vb:
-deze
-screens waarbij de tijd nog bovenaan het scherm staat, of op de teller in de wagen


Dit omdat het véél te makkelijk is om te cheaten met dat ander scherm.. Heb het net ff getest en ik kan u een screen laten zien met een 1:20.000 op Francorchamps..

Blackstone

Legacy Member
Mr Syphon zei:
hij zei dat het over anderstorp ging ;)
aangezien hij met zn tijd van Donington geknoeid heeft, kan hij dat ook gedaan hebben voor Anderstorp. Vrij geloofwaardig komt het niet over.

@blackdragon1990: dat haalt nog nix uit als iemand zijn auto een 'upgrade' heeft gegeven. Een replay is het enige dat écht betrouwbaar is. Niet dat ik vind dat iedereen hier voortaan een replay van zen beste tijd moet zetten, maar de geloofwaardigheid van die ranking is wel helemaal weg nu.

Mr Syphon

Legacy Member
ge kunt natuurlijk wel ongeveer weten wat die auto kan halen eh :D
en vergelijk gewoon een beetje met de wereldrecorden eh :p

Kandul

Legacy Member
Waarom maken jullie niet gewoon een team op http://racing.fuzion.nl/ ?
Dan kan je "strijden" tegen andere belgen en hollanders en je moet je niet bezighouden met screens posten. Tenzij dit natuurlijk de fun eraan is :)

Poepoei

Legacy Member
Kandul zei:
Je moet je career.blt uploaden, die is hetzelfde hoor.. Mja, het was maar een suggestie natuurlijk :)

Dat is het net, met die file kunt ge véél te makkelijk knoeien ;)

Ze hadden dat beter gecodeerd, ipv gewoon textformat :ironic:

Ik zeg niet dat Nuclear gecheat heeft, hij heeft die tijd namelijk niet ingezonden. Die kan bv met een gemodde wagen gereden zijn :). Het probleem is gewoon dat het mogelijk is om te cheaten met dat bestand (heb het zelf geprobeerd gisteren, ging zonder probleem :sad: )

nuclear

Legacy Member
Ik zet men replay van anderstorp wel op internet woensdag als ge mij toch niet wil geloven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan