Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1.14 op Donington Park GP, hoe doet ge dat ?nuclear zei:

Blackstone zei:1.14 op Donington Park GP, hoe doet ge dat ?![]()

Tourist version is leuker ... neem die versie maarTHCnyftn zei:ik had gedacht aan de 24H versie
GRTZ



aangezien hij met zn tijd van Donington geknoeid heeft, kan hij dat ook gedaan hebben voor Anderstorp. Vrij geloofwaardig komt het niet over.Mr Syphon zei:hij zei dat het over anderstorp ging![]()

amdr zei:wrs heeft ni iedereen de legale versie denk ik zo![]()

Kandul zei:Je moet je career.blt uploaden, die is hetzelfde hoor.. Mja, het was maar een suggestie natuurlijk![]()

. Het probleem is gewoon dat het mogelijk is om te cheaten met dat bestand (heb het zelf geprobeerd gisteren, ging zonder probleem
ad: )