Archief - GTR 2 Hotlaps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

integra

Legacy Member
Drift-king zei:
yo allemale

ja man heb da eens gecheckt die site

monty nyftn integra 1:22 is snel op anderstorp

k denk da jullie alledrie een grote klep hebben die wind vangt :lol:
Awel, dan moogt ge op GTR2 rank 's kijken naar Spa 2003 wie dat daar met de GT3 RSR 2e staat. :p

Drift-king

Legacy Member
Dillyracer zei:
Dat is nu al de tweede in de thread waarvan ik de posts maar gedeeltelijk versta.


check die site gewoon eens van gtr2-timetrials

zou het nie handiger zijn om daar alle tijden te posten?

Drift-king

Legacy Member
integra zei:
Awel, dan moogt ge op GTR2 rank 's kijken naar Spa 2003 wie dat daar met de GT3 RSR 2e staat. :p


t ging toch over anderstorp de discussie

kon zijn da er daar dan een klepje openstond? :lol:

Stancke

Legacy Member
*joy*

nog altijd geen tijden gezien van m'n überskilled 1337 GTR² player

Drift-king

Legacy Member
Stancke zei:
*joy*

nog altijd geen tijden gezien van m'n überskilled 1337 GTR² player


jullie zijn ier al lang vergeten over wa dat eigenlijk ging

men tijd is men tijd en kga nie speciaal voor jouw alles eraan doen om die beter te maken tegen da jij het wil

en aj op die site kijkt is 1:25 ook nie slecht

mensen die traag zijn in GTR kunnen zelfs nie rechtdoor rijden of een ronde zonder crash afwerken

Mr Syphon

Legacy Member
man wa ne zeveraar zijt ge toch :rofl:
dus omdat ik 2:20 draai met een Ferrari 550 betekent het da ik ni rechtdoor kan rijden ?

Monty007

Legacy Member
Beste,

Mijn laatste bijdrage ten overstaan van deze jongeheer :)

Als u, om uw eigen woorden te citeren, een rondje aan 1:25:5xx maar kunt rijden als alles eens mee zit, dat je niet van de baan vliegt en elke bocht al driftend wil uit komen, wel dan ben je gewoon niet goed bezig :)
Want dat wil zeggen dat je dan practise doet en vier rondjes van de baan vliegt en eentje op de baan blijft met een dergelijke middelmatige tijd als gevolg.
Ik zal nooit beweren dat ik TOP ben, alles behalve. In GTR1 had ik misschien 2000 rondjes achter de kiezen. Nu in GTR2 een dikke 200, dat is niks in vergelijking met de die-hards.
Dus als ik dan in de subtop een tijdje kan neerzetten, op een circuit dat ik eigenlijk maar voor deze topic ben beginnen rijden, dan maakt mij dat diep vanbinnen gelukkig :p Misschien belet uw gebrek aan empathie u om dit te vatten.
Volgens mij is simracing niet echt iets voor u als ik eerlijk mag zijn. Niet omdat ik u niet wil aanmoedigen ofzo om betere tijden te rijden, voor Nuclear heb ik bijvoorbeeld de grootste sympathie. Uw stijl hoort hier gewoon niet thuis, en dit zowel op het vlak van typvaardigheid als stuurvaardigheid (het zo coole 'driften'). De meeste mensen zijn hier de pubertijd al enige tijd ontvlucht en zoeken in het simracen een ontspannende hobby zonder CS-style conversaties. Uw bijdrages hier worden daardoor nogal afgunstig onthaald.
Akkoord, simracen gaat niet om snelle rondjes rijden (alleen), maar deze topic is dit wél en ik zie hotlappen als een goeie voorbereiding op een lange race. Deze heb ik gisteren op anderstorp gereden, met een eerste plaats als resultaat op 100% AI. DAT is de voldoening van simmen, naar mijn bescheiden mening.
Wellicht valt deze moedige poging opnieuw in dovemansoren maar mijn poging was met de meeste hoogachting opgesteld en beoogt gewoon een wannabee simracer op het rechte spoor te trekken :)

Tot zover

Monty

Silent Thunder

Legacy Member
fragske zei:
Kijk eens aan Nyftn is terug maar onder een andere nick! :)
Idd => banned. Als je hem nog eens ziet terugkomen onder een andere account, report het dan maar.

TX.Conn

Legacy Member
Allereerst iedereen een gelukkig nieuwjaar!

Als ik online race dan neem ik altijd de Chevrolet Corvette C5-R 04'... vind dat een zalig bakske!

Nu ik het schakelen onder de knie heb van men Logitech G25, kan ik eindelijk ook es mijn toptijden neerzetten :), momenteel alleen op Spa-Francorchamps GP 2004 geprobeert om een goeie tijd neer te zetten... en is me redelijk goed gelukt denk ik.

Info
* Circuit: Spa-Francorchamps GP 2004
* Auto: Chevrolet Corvette C5-R G2 04' 108 Excelsior

* Snelste Ronde: 2:17.077
Timing General 1
Timing General 2
Timing Sector

Heb me dan maar toegevoegd in het lijstje bij "Spa-Francorchamps (2004)"

Code:
Barcelona (2004)
----------------
1. Mr Syphon________1:40.824___Lamborghini Murcielago R-GT (GT1)

Anderstorp GP (2003)
--------------------
1. nuclear__________1:25.025___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Monty007_________1:25.467___Lamborghini Murcielago R-GT
3. Nyftn____________1:25.577___Ferrari 575 GTC(GT1)
4. -deJmiJun________1:26.625___Lamborghini Murcielago R-GT (GT1)
5. Mee______________1:27.1xx___Saleen S7-R (GT1)
6. Blackdragon______1:27.747___Ferrari 550 Maranello (GT1)
7. Bugge____________1:28.058___Ferrari 550 Maranello (GT1)
8. nuclear__________1:29.363___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
9. serial___________1:32.321___Lamborghini Murcielago R-GT (GT1)
10. ComputerVISTA___1:34.050___Maserati MC12 (GT1)

Donington Park GP
-----------------------
1. Jackske__________1:26.128___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Blackdragon______1:26.763___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Dillyracer_______1:26.876___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Mee______________1:29.466___Ferrari 550 Maranello (GT1)

Donington Park National
-----------------------
1. Blackdragon______1:02.905___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. THCnyftn_________1:03.713___Ferrari 575 GTC(GT1)
3. Mee______________1:05.666___Ferrari 550 Maranello (GT1)
4. Nyftn____________1:06.008___Ferrari 575 GTC(GT1)
5. nuclear__________1:06.407___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
6. TX.Conn__________1:11.552___Gillet Vertigo Streiff 2003 (G3)

Dubai GP (2004)
---------------
1. Scip_____________2:06.570___Porsche RSR (GT2)
2. Stancke__________2:08.428___Porsche RSR (GT2)

Imola (2004)
------------
1. vfr50____________1:49.323___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Herr_Trigger_____1:53.495___Ferrari 550 Maranello (GT1)

Magny-Cours National
--------------------
1. Scip_____________1:03.273___Nissan 350Z (GT2)

Monza GP (2004)
---------------
1. integra__________1:41.561___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Exit ____________1:51.855___Chevrolet Corvette C5-R (G2)

Spa-Francorchamps (2004)
------------------------
1.  integra_________2:11.234___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2.  Blackdragon_____2:13.294___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3.  TX.Conn_________2:17.077___Chevrolet Corvette C5-R (G2)
4.  Bugge___________2:17.198___Ferrari 550 Maranello (GT1)
5.  Stancke_________2:17:561___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
6.  integra_________2:18.899___BMW M3 GTR (G2)
7.  nuclear_________2:20.550___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
8.  Mr Syphon_______2:20.775___Chevrolet Corvette (G2)
9.  Stancke_________2:30.881___Viper Competition Coupé (G3)
10. Mr Syphon_______2:36.615___Nissan 350Z (NGT)
11. Scip____________2:40.158___Nissan 350Z (NGT)

Terwijl ik aan het proberen was om een goeie tijd neer te zetten, gebeurde er deze ongeloofelijke stunt. :lol: :cool: (klein avi file'ke van 2,83mb)

Mr Syphon

Legacy Member
men nissan zen tijd er ook ma is insteken want anders word die vergeten :p

Code:
Barcelona (2004)
----------------
1. Mr Syphon________1:40.824___Lamborghini Murcielago R-GT (GT1)

Anderstorp GP (2003)
--------------------
1. nuclear__________1:25.025___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Monty007_________1:25.467___Lamborghini Murcielago R-GT
3. Nyftn____________1:25.577___Ferrari 575 GTC(GT1)
4. -deJmiJun________1:26.625___Lamborghini Murcielago R-GT (GT1)
5. Mee______________1:27.1xx___Saleen S7-R (GT1)
6. Blackdragon______1:27.747___Ferrari 550 Maranello (GT1)
7. Bugge____________1:28.058___Ferrari 550 Maranello (GT1)
8. nuclear__________1:29.363___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
9. serial___________1:32.321___Lamborghini Murcielago R-GT (GT1)
10. ComputerVISTA___1:34.050___Maserati MC12 (GT1)

Donington Park GP
-----------------------
1. Jackske__________1:26.128___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Blackdragon______1:26.763___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Dillyracer_______1:26.876___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Mee______________1:29.466___Ferrari 550 Maranello (GT1)

Donington Park National
-----------------------
1. Blackdragon______1:02.905___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. THCnyftn_________1:03.713___Ferrari 575 GTC(GT1)
3. Mee______________1:05.666___Ferrari 550 Maranello (GT1)
4. Nyftn____________1:06.008___Ferrari 575 GTC(GT1)
5. nuclear__________1:06.407___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
6. TX.Conn__________1:11.552___Gillet Vertigo Streiff 2003 (G3)

Dubai GP (2004)
---------------
1. Scip_____________2:06.570___Porsche RSR (GT2)
2. Stancke__________2:08.428___Porsche RSR (GT2)

Imola (2004)
------------
1. vfr50____________1:49.323___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Herr_Trigger_____1:53.495___Ferrari 550 Maranello (GT1)

Magny-Cours National
--------------------
1. Scip_____________1:03.273___Nissan 350Z (GT2)

Monza GP (2004)
---------------
1. integra__________1:41.561___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Exit ____________1:51.855___Chevrolet Corvette C5-R (G2)

Spa-Francorchamps (2004)
------------------------
1.  integra_________2:11.234___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2.  Blackdragon_____2:13.294___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3.  TX.Conn_________2:17.077___Chevrolet Corvette C5-R (G2)
4.  Bugge___________2:17.198___Ferrari 550 Maranello (GT1)
5.  Stancke_________2:17:561___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
6.  integra_________2:18.899___BMW M3 GTR (G2)
7.  nuclear_________2:20.550___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
8.  Mr Syphon_______2:20.775___Chevrolet Corvette (G2)
9.  Mr Syphon_______2:30:334___Nissan 350Z (NGT)
10. Stancke_________2:30.881___Viper Competition Coupé (G3)
11. Scip____________2:40.158___Nissan 350Z (NGT)

THCnyftn

Legacy Member
Monty007 zei:
Beste,

Mijn laatste bijdrage ten overstaan van deze jongeheer :)

Als u, om uw eigen woorden te citeren, een rondje aan 1:25:5xx maar kunt rijden als alles eens mee zit, dat je niet van de baan vliegt en elke bocht al driftend wil uit komen, wel dan ben je gewoon niet goed bezig :)
Want dat wil zeggen dat je dan practise doet en vier rondjes van de baan vliegt en eentje op de baan blijft met een dergelijke middelmatige tijd als gevolg.
Ik zal nooit beweren dat ik TOP ben, alles behalve. In GTR1 had ik misschien 2000 rondjes achter de kiezen. Nu in GTR2 een dikke 200, dat is niks in vergelijking met de die-hards.
Dus als ik dan in de subtop een tijdje kan neerzetten, op een circuit dat ik eigenlijk maar voor deze topic ben beginnen rijden, dan maakt mij dat diep vanbinnen gelukkig :p Misschien belet uw gebrek aan empathie u om dit te vatten.
Volgens mij is simracing niet echt iets voor u als ik eerlijk mag zijn. Niet omdat ik u niet wil aanmoedigen ofzo om betere tijden te rijden, voor Nuclear heb ik bijvoorbeeld de grootste sympathie. Uw stijl hoort hier gewoon niet thuis, en dit zowel op het vlak van typvaardigheid als stuurvaardigheid (het zo coole 'driften'). De meeste mensen zijn hier de pubertijd al enige tijd ontvlucht en zoeken in het simracen een ontspannende hobby zonder CS-style conversaties. Uw bijdrages hier worden daardoor nogal afgunstig onthaald.
Akkoord, simracen gaat niet om snelle rondjes rijden (alleen), maar deze topic is dit wél en ik zie hotlappen als een goeie voorbereiding op een lange race. Deze heb ik gisteren op anderstorp gereden, met een eerste plaats als resultaat op 100% AI. DAT is de voldoening van simmen, naar mijn bescheiden mening.
Wellicht valt deze moedige poging opnieuw in dovemansoren maar mijn poging was met de meeste hoogachting opgesteld en beoogt gewoon een wannabee simracer op het rechte spoor te trekken :)

Tot zover

Monty

maak daar meneer van aangezien ek al ne kleine heb en vrouw

en ipv wannabe simracer gewoon simdrifter
laatst race gereden online nordscheife 5e op 20
met een elise dan nog
en een nieuwe tijd op anderstorp
k heb het waarschijnlijk net zoals jij gedaan maar dan extremer
nieuwe tijd 1:13.??? k moe nog eens kijken
en nee tis zonder afsnijden!


Grtz

Brecht

Legacy Member
can't wait tot men gtr2 toekomt, kan ik eindelijk eens beginne rijden me een nut, inplek van al de auto's en tracks uit te proberen :p

BMW lover

Legacy Member
vanavond een 1:43.529 gereden met de 550 kan nog zeker een 3tienden af normaal
tijd is hoog i know maar ben nog maar een klein weekje bezig


Code:
Barcelona (2004)
----------------
1. Mr Syphon________1:40.824___Lamborghini Murcielago R-GT (GT1)

Anderstorp GP (2003)
--------------------
1. nuclear__________1:25.025___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Monty007_________1:25.467___Lamborghini Murcielago R-GT
3. Nyftn____________1:25.577___Ferrari 575 GTC(GT1)
4. -deJmiJun________1:26.625___Lamborghini Murcielago R-GT (GT1)
5. Mee______________1:27.1xx___Saleen S7-R (GT1)
6. Blackdragon______1:27.747___Ferrari 550 Maranello (GT1)
7. Bugge____________1:28.058___Ferrari 550 Maranello (GT1)
8. nuclear__________1:29.363___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
9. serial___________1:32.321___Lamborghini Murcielago R-GT (GT1)
10. ComputerVISTA___1:34.050___Maserati MC12 (GT1)

Donington Park GP
-----------------------
1. Jackske__________1:26.128___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Blackdragon______1:26.763___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Dillyracer_______1:26.876___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Mee______________1:29.466___Ferrari 550 Maranello (GT1)

Donington Park National
-----------------------
1. Blackdragon______1:02.905___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. THCnyftn_________1:03.713___Ferrari 575 GTC(GT1)
3. Mee______________1:05.666___Ferrari 550 Maranello (GT1)
4. Nyftn____________1:06.008___Ferrari 575 GTC(GT1)
5. nuclear__________1:06.407___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
6. TX.Conn__________1:11.552___Gillet Vertigo Streiff 2003 (G3)

Dubai GP (2004)
---------------
1. Scip_____________2:06.570___Porsche RSR (GT2)
2. Stancke__________2:08.428___Porsche RSR (GT2)

Imola (2004)
------------
1. vfr50____________1:49.323___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Herr_Trigger_____1:53.495___Ferrari 550 Maranello (GT1)

Magny-Cours National
--------------------
1. Scip_____________1:03.273___Nissan 350Z (GT2)

Monza GP (2004)
---------------
1. integra__________1:41.561___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. BMW Lover________1:43.529___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Exit ____________1:51.855___Chevrolet Corvette C5-R (G2)

Spa-Francorchamps (2004)
------------------------
1.  integra_________2:11.234___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2.  Blackdragon_____2:13.294___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3.  TX.Conn_________2:17.077___Chevrolet Corvette C5-R (G2)
4.  Bugge___________2:17.198___Ferrari 550 Maranello (GT1)
5.  Stancke_________2:17:561___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
6.  integra_________2:18.899___BMW M3 GTR (G2)
7.  nuclear_________2:20.550___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
8.  Mr Syphon_______2:20.775___Chevrolet Corvette (G2)
9.  Mr Syphon_______2:30:334___Nissan 350Z (NGT)
10. Stancke_________2:30.881___Viper Competition Coupé (G3)
11. Scip____________2:40.158___Nissan 350Z (NGT)

amdr

Legacy Member
Code:
Dubai GP (2004)
---------------
1. Scip_____________2:06.570___Porsche RSR (GT2)
2. Stancke__________2:08.428___Porsche RSR (GT2)

Imola (2004)
------------
1. vfr50____________1:49.323___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Herr_Trigger_____1:53.495___Ferrari 550 Maranello (GT1)

Magny-Cours National
--------------------
1. Scip_____________1:03.273___Nissan 350Z (GT2)

Monza GP (2004)
---------------
1. integra__________1:41.561___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. BMW Lover________1:43.529___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Exit ____________1:51.855___Chevrolet Corvette C5-R (G2)

Spa-Francorchamps (2004)
------------------------
1.  integra_________2:11.234___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2.  Blackdragon_____2:13.294___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3.  amdr____________2:16:637___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3.  TX.Conn_________2:17.077___Chevrolet Corvette C5-R (G2)
4.  Bugge___________2:17.198___Ferrari 550 Maranello (GT1)
5.  Stancke_________2:17:561___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
6.  integra_________2:18.899___BMW M3 GTR (G2)
7.  nuclear_________2:20.550___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
8.  Mr Syphon_______2:20.775___Chevrolet Corvette (G2)
9.  Mr Syphon_______2:30:334___Nissan 350Z (NGT)
10. Stancke_________2:30.881___Viper Competition Coupé (G3)
11. Scip____________2:40.158___Nissan 350Z (NGT)
http://users.pandora.be/JefKlaxon/zever/PC/gtr2_spa_2-16-637.JPG

amdr

Legacy Member
Code:
Dubai GP (2004)
---------------
1. Scip_____________2:06.570___Porsche RSR (GT2)
2. Stancke__________2:08.428___Porsche RSR (GT2)

Imola (2004)
------------
1. vfr50____________1:49.323___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Herr_Trigger_____1:53.495___Ferrari 550 Maranello (GT1)

Magny-Cours National
--------------------
1. Scip_____________1:03.273___Nissan 350Z (GT2)

Monza GP (2004)
---------------
1. integra__________1:41.561___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. BMW Lover________1:43.529___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. amdr_____________1.44.428___Ferrari 550 Maranello (GT1)
4. Exit ____________1:51.855___Chevrolet Corvette C5-R (G2)

Spa-Francorchamps (2004)
------------------------
1.  integra_________2:11.234___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2.  Blackdragon_____2:13.294___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3.  amdr____________2:16:637___Ferrari 550 Maranello (GT1)
4.  TX.Conn_________2:17.077___Chevrolet Corvette C5-R (G2)
5.  Bugge___________2:17.198___Ferrari 550 Maranello (GT1)
6.  Stancke_________2:17:561___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
7.  integra_________2:18.899___BMW M3 GTR (G2)
8.  nuclear_________2:20.550___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
9.  Mr Syphon_______2:20.775___Chevrolet Corvette (G2)
10.  Mr Syphon_______2:30:334___Nissan 350Z (NGT)
11. Stancke_________2:30.881___Viper Competition Coupé (G3)
12. Scip____________2:40.158___Nissan 350Z (NGT)
Nieuwe tijd op Monza GP

Mr Syphon

Legacy Member
Code:
Dubai GP (2004)
---------------
1. Scip_____________2:06.570___Porsche RSR (GT2)
2. Stancke__________2:08.428___Porsche RSR (GT2)

Imola (2004)
------------
1. vfr50____________1:49.323___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Herr_Trigger_____1:53.495___Ferrari 550 Maranello (GT1)

Magny-Cours National
--------------------
1. Scip_____________1:03.273___Nissan 350Z (GT2)

Monza GP (2004)
---------------
1. integra__________1:41.561___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. BMW Lover________1:43.529___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. amdr_____________1.44.428___Ferrari 550 Maranello (GT1)
4. Exit ____________1:51.855___Chevrolet Corvette C5-R (G2)

Spa-Francorchamps (2004)
------------------------
1.  integra_________2:11.234___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2.  Blackdragon_____2:13.294___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3.  Mr Syphon_______2:14.248___Lamborghini Murcielago (GT1)
4.  amdr____________2:16:637___Ferrari 550 Maranello (GT1)
5.  TX.Conn_________2:17.077___Chevrolet Corvette C5-R (G2)
6.  Bugge___________2:17.198___Ferrari 550 Maranello (GT1)
7.  Stancke_________2:17:561___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
8.  integra_________2:18.899___BMW M3 GTR (G2)
9.  nuclear_________2:20.550___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
10. Mr Syphon_______2:20.775___Chevrolet Corvette (G2)
11. Mr Syphon_______2:30:334___Nissan 350Z (NGT)
12. Stancke_________2:30.881___Viper Competition Coupé (G3)
13. Scip____________2:40.158___Nissan 350Z (NGT)

blijkbaar moeten der nog seconden vanaf kunnen :p
heb alleen de murci gehad in die lijst omdat er dan alleen officiele wagens van het spel erin staan :D

met de audi r8 gt spec ( audi mod ) heb ik dus 2:13.911 gereden met minimaal aangepaste setup :D ook maar 3 rondes geprobeerd dus kan nog wel wat vanaf :p

hopelijk krijgen we terug wa leven in dees ? :p
of zijn er geen GTR2 drivers meer ? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan