Beste,
Mijn laatste bijdrage ten overstaan van deze jongeheer
Als u, om uw eigen woorden te citeren, een rondje aan 1:25:5xx maar kunt rijden als alles eens mee zit, dat je niet van de baan vliegt en elke bocht al driftend wil uit komen, wel dan ben je gewoon niet goed bezig

Want dat wil zeggen dat je dan practise doet en vier rondjes van de baan vliegt en eentje op de baan blijft met een dergelijke middelmatige tijd als gevolg.
Ik zal nooit beweren dat ik TOP ben, alles behalve. In GTR1 had ik misschien 2000 rondjes achter de kiezen. Nu in GTR2 een dikke 200, dat is niks in vergelijking met de die-hards.
Dus als ik dan in de subtop een tijdje kan neerzetten, op een circuit dat ik eigenlijk maar voor deze topic ben beginnen rijden, dan maakt mij dat diep vanbinnen gelukkig

Misschien belet uw gebrek aan empathie u om dit te vatten.
Volgens mij is simracing niet echt iets voor u als ik eerlijk mag zijn. Niet omdat ik u niet wil aanmoedigen ofzo om betere tijden te rijden, voor Nuclear heb ik bijvoorbeeld de grootste sympathie. Uw stijl hoort hier gewoon niet thuis, en dit zowel op het vlak van typvaardigheid als stuurvaardigheid (het zo coole 'driften'). De meeste mensen zijn hier de pubertijd al enige tijd ontvlucht en zoeken in het simracen een ontspannende hobby zonder CS-style conversaties. Uw bijdrages hier worden daardoor nogal afgunstig onthaald.
Akkoord, simracen gaat niet om snelle rondjes rijden (alleen), maar deze topic is dit wél en ik zie hotlappen als een goeie voorbereiding op een lange race. Deze heb ik gisteren op anderstorp gereden, met een eerste plaats als resultaat op 100% AI. DAT is de voldoening van simmen, naar mijn bescheiden mening.
Wellicht valt deze moedige poging opnieuw in dovemansoren maar mijn poging was met de meeste hoogachting opgesteld en beoogt gewoon een wannabee simracer op het rechte spoor te trekken
Tot zover
Monty