Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
integra zei:'k zal 1 van dees eens een rondje rijden op Anderstorp.
Btw, beste tijd op Spa is 2:10.X, niet 2:11
Screen volgt binnen enkele minuten.
De eerste keer dat ik met die wagen rij, hij bevalt me wel moet ik zeggen 
En moest ik iets van setups kennen ofcourse....Op Spa kunt ge niet afsnijden, aap.THCnyftn zei:btw hoeveel hoeken snij je daarvoor af in open practice?????![]()

Mensen met zo een grote klep vangen gewoon veel teveel wind om snel te kunnen gaan, laat dat een tip zijn!
http://rapidshare.com/files/8888800/Anderstorp_HOT_LAP.Vcr.htmlintegra zei:Op Spa kunt ge niet afsnijden, aap.
Ge profileert u als een expert terwijl ge absoluut niet zo snel zijt als ge zelf denkt. En dan maar anderen uitkakken voor traag, schandalig.
Juist paar rondjes gedaan op Anderstorp met medium banden en ik had bijna 1:23.
BTW, zuig maar een puntje aan m'n ex-WR lap op Spa 2003 met de Porsche GT3 RSR (2:15.8)
Monty007 zei:Ik ben toch maar weer in de Lambo gekropen, die kar ligt mij gewoon ongelooflijk goed
And guess what, na nog es een dik half uur practise is mijn tijd nu op anderstorp: 1:24:113
Dus meneer Nyfnt, maak van dat verschil tussen ons maar anderhalve secondMensen met zo een grote klep vangen gewoon veel teveel wind om snel te kunnen gaan, laat dat een tip zijn!
Het is in geen geval mijn bedoeling om nuclear te ontmoedigen ofzo, die tijd is nog voor verbetering vatbaar, 1:23 zou wel mooi staan...
Monty
En hier de bevestiging, printscreen pakt precies niet goed in Vista, daarom de volledige Replayhttp://rapidshare.com/files/8888800/Anderstorp_HOT_LAP.Vcr.html
THCnyftn zei:dan zit je der wel effe ferm naast !!!!!!!!!!!!!! op spa kuj net wel ne ferme hoek afdoen . ik rij mijn tijden nuclear de zijne en der moe gewoon niemand melken zelfs gij nie want je begint ook . wa der wel nog geen een gezegd eeft is daj misschien gewoon je settings veranderd en op autopilot ant rijden bent . who cares afterall !!!!!!!!!!!
ik speel met G25 met koppeling manueel en al ,met zesbak ingesteld ipv op en neer of aant stuur . eigenlijk wil ek alleen ma op tijden letten van iemand die ook met een G25 rijd of een DFP
en en ik profileer me nie zoals daj gij denkt . ik zeg alleen mijn eigen gedacht en loop nie mee zoals al die gatlekkers ier . GTR vin ek e goe spel . ma in GT4 ben ek beter . en zuig gij ne keer an je eigen duim . maybe komt er nog iets origineels uit
tis een spelletje eeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aj doodgaat gan ze je nie herdenken om da je snel was in GTR
sukkel
PS : get a life
Scip zei:meer rukken, minder frustraties
![]()
Dillyracer zei:Je haalt een hele hoop goeie statements, maar door die sukkel en get a life veeg je alles van je geloofwaardigheid weg.
THCnyftn zei:pech e
Stancke zei:OMFG
@THCnyftn:
Als je niet normaal kan posten,doe het dan ook niet!
(gereport btw)
THCnyftn zei:as low as you can get
blackdragon1990 zei:![]()
Als ge de felle wilt uithangen, doe dat dan door goei tijden te posten, en niet door te schelden en overdreven veel leestekens te gebruiken..
:ironic:
't Is kerstmis, zijt lief voor elkaar
Moet ge 25 jaar zijn om u te gedragen gelijk een kind van 5 jaar?THCnyftn zei:dan zit je der wel effe ferm naast !!!!!!!!!!!!!! op spa kuj net wel ne ferme hoek afdoen . ik rij mijn tijden nuclear de zijne en der moe gewoon niemand melken zelfs gij nie want je begint ook . wa der wel nog geen een gezegd eeft is daj misschien gewoon je settings veranderd en op autopilot ant rijden bent . who cares afterall !!!!!!!!!!!
ik speel met G25 met koppeling manueel en al ,met zesbak ingesteld ipv op en neer of aant stuur . eigenlijk wil ek alleen ma op tijden letten van iemand die ook met een G25 rijd of een DFP
en en ik profileer me nie zoals daj gij denkt . ik zeg alleen mijn eigen gedacht en loop nie mee zoals al die gatlekkers ier . GTR vin ek e goe spel . ma in GT4 ben ek beter . en zuig gij ne keer an je eigen duim . maybe komt er nog iets origineels uit
tis een spelletje eeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aj doodgaat gan ze je nie herdenken om da je snel was in GTR
sukkel
PS : get a life

