Archief - GTR 2 Hotlaps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

integra

Legacy Member
'k zal 1 van dees eens een rondje rijden op Anderstorp. ;)

Btw, beste tijd op Spa is 2:10.X, niet 2:11

THCnyftn

Legacy Member
integra zei:
'k zal 1 van dees eens een rondje rijden op Anderstorp. ;)

Btw, beste tijd op Spa is 2:10.X, niet 2:11


btw hoeveel hoeken snij je daarvoor af in open practice????? :niceone:

Anoniem04

Legacy Member
Integra is gewoon goed, die doet zoiets niet, als je dat niet kan accepteren heb je gewoon pech :ironic:

Monty007

Legacy Member
Net nog es geprobeerd op anderstorp, 1:24:842 en het kan nog beter :) Screen volgt binnen enkele minuten.

Monty

edit: en dan nog met de ferrari 575 :s De eerste keer dat ik met die wagen rij, hij bevalt me wel moet ik zeggen :D

edit @ integra: 1:23 met inderdaad mogelijk zijn als ik die bocht na het lange rechte stuk eens goed over de curbs kan nemen, daar ligt mijn zwak punt :) En moest ik iets van setups kennen ofcourse....

integra

Legacy Member
THCnyftn zei:
btw hoeveel hoeken snij je daarvoor af in open practice????? :niceone:
Op Spa kunt ge niet afsnijden, aap.
Ge profileert u als een expert terwijl ge absoluut niet zo snel zijt als ge zelf denkt. En dan maar anderen uitkakken voor traag, schandalig.

Juist paar rondjes gedaan op Anderstorp met medium banden en ik had bijna 1:23.

BTW, zuig maar een puntje aan m'n ex-WR lap op Spa 2003 met de Porsche GT3 RSR (2:15.8)

Monty007

Legacy Member
Ik ben toch maar weer in de Lambo gekropen, die kar ligt mij gewoon ongelooflijk goed :)
And guess what, na nog es een dik half uur practise is mijn tijd nu op anderstorp: 1:24:113

Dus meneer Nyfnt, maak van dat verschil tussen ons maar anderhalve second ;) Mensen met zo een grote klep vangen gewoon veel teveel wind om snel te kunnen gaan, laat dat een tip zijn!

Het is in geen geval mijn bedoeling om nuclear te ontmoedigen ofzo, die tijd is nog voor verbetering vatbaar, 1:23 zou wel mooi staan... :D

Monty

En hier de bevestiging, printscreen pakt precies niet goed in Vista, daarom de volledige Replay :s http://rapidshare.com/files/8888800/Anderstorp_HOT_LAP.Vcr.html

THCnyftn

Legacy Member
integra zei:
Op Spa kunt ge niet afsnijden, aap.
Ge profileert u als een expert terwijl ge absoluut niet zo snel zijt als ge zelf denkt. En dan maar anderen uitkakken voor traag, schandalig.

Juist paar rondjes gedaan op Anderstorp met medium banden en ik had bijna 1:23.

BTW, zuig maar een puntje aan m'n ex-WR lap op Spa 2003 met de Porsche GT3 RSR (2:15.8)


dan zit je der wel effe ferm naast !!!!!!!!!!!!!! op spa kuj net wel ne ferme hoek afdoen . ik rij mijn tijden nuclear de zijne en der moe gewoon niemand melken zelfs gij nie want je begint ook . wa der wel nog geen een gezegd eeft is daj misschien gewoon je settings veranderd en op autopilot ant rijden bent . who cares afterall !!!!!!!!!!!


ik speel met G25 met koppeling manueel en al ,met zesbak ingesteld ipv op en neer of aant stuur . eigenlijk wil ek alleen ma op tijden letten van iemand die ook met een G25 rijd of een DFP

en en ik profileer me nie zoals daj gij denkt . ik zeg alleen mijn eigen gedacht en loop nie mee zoals al die gatlekkers ier . GTR vin ek e goe spel . ma in GT4 ben ek beter . en zuig gij ne keer an je eigen duim . maybe komt er nog iets origineels uit


tis een spelletje eeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aj doodgaat gan ze je nie herdenken om da je snel was in GTR

sukkel


PS : get a life

THCnyftn

Legacy Member
Monty007 zei:
Ik ben toch maar weer in de Lambo gekropen, die kar ligt mij gewoon ongelooflijk goed :)
And guess what, na nog es een dik half uur practise is mijn tijd nu op anderstorp: 1:24:113

Dus meneer Nyfnt, maak van dat verschil tussen ons maar anderhalve second ;) Mensen met zo een grote klep vangen gewoon veel teveel wind om snel te kunnen gaan, laat dat een tip zijn!

Het is in geen geval mijn bedoeling om nuclear te ontmoedigen ofzo, die tijd is nog voor verbetering vatbaar, 1:23 zou wel mooi staan... :D

Monty

En hier de bevestiging, printscreen pakt precies niet goed in Vista, daarom de volledige Replay :s http://rapidshare.com/files/8888800/Anderstorp_HOT_LAP.Vcr.html


wa mijn commentaar toch met jou tijden kan doen e


was je zo nerveus ???

moe je nu een lekstokske hebben????

zelf eb ek nuclear ook al gezegd da 1.23 mogelijk moe zijn

voor mij komt het er op neer 2 bochten te verbeteren

denk nie da je ons ontmoedigd ofzo zo goed ben je nie !!!!


PS feedback op MAX en strength op 100%
PS zelf ek massas printscreens van als ek vista eens geprobeerd heb ????

Anoniem04

Legacy Member
THCnyftn zei:
dan zit je der wel effe ferm naast !!!!!!!!!!!!!! op spa kuj net wel ne ferme hoek afdoen . ik rij mijn tijden nuclear de zijne en der moe gewoon niemand melken zelfs gij nie want je begint ook . wa der wel nog geen een gezegd eeft is daj misschien gewoon je settings veranderd en op autopilot ant rijden bent . who cares afterall !!!!!!!!!!!


ik speel met G25 met koppeling manueel en al ,met zesbak ingesteld ipv op en neer of aant stuur . eigenlijk wil ek alleen ma op tijden letten van iemand die ook met een G25 rijd of een DFP

en en ik profileer me nie zoals daj gij denkt . ik zeg alleen mijn eigen gedacht en loop nie mee zoals al die gatlekkers ier . GTR vin ek e goe spel . ma in GT4 ben ek beter . en zuig gij ne keer an je eigen duim . maybe komt er nog iets origineels uit


tis een spelletje eeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aj doodgaat gan ze je nie herdenken om da je snel was in GTR

sukkel


PS : get a life

Je haalt een hele hoop goeie statements, maar door die sukkel en get a life veeg je alles van je geloofwaardigheid weg.

Stancke

Legacy Member
OMFG

@THCnyftn:

Als je niet normaal kan posten,doe het dan ook niet!

(gereport btw)

Poepoei

Legacy Member
THCnyftn zei:
as low as you can get

:wtf:

Als ge de felle wilt uithangen, doe dat dan door goei tijden te posten, en niet door te schelden en overdreven veel leestekens te gebruiken..

:ironic:

't Is kerstmis, zijt lief voor elkaar

THCnyftn

Legacy Member
blackdragon1990 zei:
:wtf:

Als ge de felle wilt uithangen, doe dat dan door goei tijden te posten, en niet door te schelden en overdreven veel leestekens te gebruiken..

:ironic:

't Is kerstmis, zijt lief voor elkaar

wees gerust daar word ook aan gewerkt :)

kerstmis is btw voor gelovige mensen

integra

Legacy Member
THCnyftn zei:
dan zit je der wel effe ferm naast !!!!!!!!!!!!!! op spa kuj net wel ne ferme hoek afdoen . ik rij mijn tijden nuclear de zijne en der moe gewoon niemand melken zelfs gij nie want je begint ook . wa der wel nog geen een gezegd eeft is daj misschien gewoon je settings veranderd en op autopilot ant rijden bent . who cares afterall !!!!!!!!!!!


ik speel met G25 met koppeling manueel en al ,met zesbak ingesteld ipv op en neer of aant stuur . eigenlijk wil ek alleen ma op tijden letten van iemand die ook met een G25 rijd of een DFP

en en ik profileer me nie zoals daj gij denkt . ik zeg alleen mijn eigen gedacht en loop nie mee zoals al die gatlekkers ier . GTR vin ek e goe spel . ma in GT4 ben ek beter . en zuig gij ne keer an je eigen duim . maybe komt er nog iets origineels uit


tis een spelletje eeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aj doodgaat gan ze je nie herdenken om da je snel was in GTR

sukkel


PS : get a life
Moet ge 25 jaar zijn om u te gedragen gelijk een kind van 5 jaar? :)

en BTW, op Spa kunt ge NIET afsnijden, 'k zou van u wel 's willen horen waar ge wel kunt afsnijden? Misschien merkt ge dat op omdat ge er constant mee bezig zijt om zoveel mogelijk af te snijden? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan