Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



serial zei:agreed
En custom cars moeten kunnen vind ik, zolang ze gereleased zijn ergens en dus niet zomaar door jezelf wat aangepast (tenzij ge die released)
Blackstone zei:laat die replay dan eens zien (wordt automatisch opgeslagen)...
Mr Syphon zei:nog een dikke second van men tijd gedaan
http://users.telenet.be/mr_syphon/350ZSPA20042.JPG
2:30:334 Nissan 350Z (GT2)
en der kunnen er nog wel een paar vanaf, moest ik men bochten nu eens wat beter kunnen nemen
en mannen, minder klagen, meer racen![]()
:doh:THCnyftn zei:waarom moeten wij extra moeite doen om jouw te doen beseffen da jij traag bent?????????????????????????????
Dit slaat absoluut nergens op. Het is vrij duidelijk dat ik de replay van Donington bedoelde, waarop uw recordtijd onmogelijk is. Had gewoon dadelijk toegegeven dat ge ergens iets aangepast had (aan uw wagen/track/...) en ik had nooit achter een replay gevraagd. Die replay op zich interesseert mij totaal niet, met wat foefelen kan iedereen zo'n tijden rijden.nuclear zei:kga nekeer mijn werk dervan maken en nekeer die replay zoeke voor die gast!
kerstcadeauke voor die gast dan is em ook content![]()
THCnyftn zei:ik raad de G25 aan![]()
![]()
tis maar een kwestie van oefenen bij mij
normaal moet het werken Blackstone zei::doh:
Dit slaat absoluut nergens op. Het is vrij duidelijk dat ik de replay van Donington bedoelde, waarop uw recordtijd onmogelijk is. Had gewoon dadelijk toegegeven dat ge ergens iets aangepast had (aan uw wagen/track/...) en ik had nooit achter een replay gevraagd. Die replay op zich interesseert mij totaal niet, met wat foefelen kan iedereen zo'n tijden rijden.
Die arrogante toon is bovendien echt nergens voor nodig, maar allé
Dillyracer zei:Krijg ik het als kerstcadeau van u?

THCnyftn zei:mja wanneer eb ik gezegd da wij wagens aanpassen en tracks ???????
ik lees da ook maar e ??? nordschleife eb ik ook maar gewoon afgehaald!!!
kga het je nog eens zeggen je bent traag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik leg gewoon soft banden en zet de toerental begrenzer op max
soms zou ik de wing ook op max zetten ma echt betere tijden zet ek daar nie mee

THCnyftn zei:en hoe controleer je da dan?????????????????????? + hoe ga je het klassement indelen ?????? t zou 1 grote soep worden
van de tracks is het eigenlijk net hetzelfde e de grip levels kunnen blijkbaar veranderd worden van de tracks , aj der genoeg van kent toch.
Stancke zei:OMG
je kan dat ook op een normale manier zeggen veronderstel ik?

Barcelona (2004)
----------------
1. Mr Syphon________1:40.824___Lamborghini Murcielago R-GT (GT1)
Anderstorp GP (2003)
--------------------
1. nuclear__________1:25.025___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Monty007_________1:25.467___Lamborghini Murcielago R-GT
3. Nyftn____________1:25.577___Ferrari 575 GTC(GT1)
4. -deJmiJun________1:26.625___Lamborghini Murcielago R-GT (GT1)
5. Mee______________1:27.1xx___Saleen S7-R (GT1)
6. Blackdragon______1:27.747___Ferrari 550 Maranello (GT1)
7. Bugge____________1:28.058___Ferrari 550 Maranello (GT1)
8. nuclear__________1:29.363___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
9. serial___________1:32.321___Lamborghini Murcielago R-GT (GT1)
10. ComputerVISTA___1:34.050___Maserati MC12 (GT1)
Donington Park GP
-----------------------
1. Jackske__________1:26.128___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Blackdragon______1:26.763___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Dillyracer_______1:26.876___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Mee______________1:29.466___Ferrari 550 Maranello (GT1)
Donington Park National
-----------------------
1. Blackdragon______1:02.905___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. THCnyftn_________1:03.713___Ferrari 575 GTC(GT1)
3. Mee______________1:05.666___Ferrari 550 Maranello (GT1)
4. Nyftn____________1:06.008___Ferrari 575 GTC(GT1)
5. nuclear__________1:06.407___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
6. TX.Conn__________1:11.552___Gillet Vertigo Streiff 2003 (G3)
Dubai GP (2004)
---------------
1. Scip_____________2:06.570___Porsche RSR (GT2)
2. Stancke__________2:08.428___Porsche RSR (GT2)
Imola (2004)
------------
1. vfr50____________1:49.323___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Herr_Trigger_____1:53.495___Ferrari 550 Maranello (GT1)
Magny-Cours National
--------------------
1. Scip_____________1:03.273___Nissan 350Z (GT2)
Monza GP (2004)
---------------
1. integra__________1:41.561___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Exit ____________1:51.855___Chevrolet Corvette C5-R (G2)
Spa-Francorchamps (2004)
------------------------
1. integra_________2:11.234___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Blackdragon_____2:13.294___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Bugge___________2:17.198___Ferrari 550 Maranello (GT1)
4. Stancke_________2:17:561___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
5. integra_________2:18.899___BMW M3 GTR (G2)
6. nuclear_________2:20.550___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
7. Mr Syphon_______2:20.775___Chevrolet Corvette (G2)
8. Stancke_________2:30.881___Viper Competition Coupé (G3)
9. Mr Syphon_______2:36.615___Nissan 350Z (NGT)
10. Scip____________2:40.158___Nissan 350Z (NGT)
Monty007 zei:En het grappigste van al is dat hij nie eens zelf snel is
Anyway, 1:25 plat is perfect mogelijk op anderstorp, ik kijk morgen es tussen mijn tijden hoe laag ik daar momenteel zit, tis een tijdje geleden dat ik nog eens gekeken heb. En over die donnington tijd, het is al langer geweten dat Simbin producten de tijden soms bij verkeerde circuits opslaan, dus dat kan hier het geval geweest zijn. Gedaan dus met janken en hup met de geit/ferrari/lambo/whatever!
Monty