Archief - GTR 2 Hotlaps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Poepoei

Legacy Member
ik zeg niks over uw anderstorp tijd, enkel over uw donington tijd. Uw anderstorp tijd is perfect mogelijk dus daar zeg ik niks van :)

THCnyftn

Legacy Member
serial zei:
agreed :)
En custom cars moeten kunnen vind ik, zolang ze gereleased zijn ergens en dus niet zomaar door jezelf wat aangepast (tenzij ge die released :p)



en hoe controleer je da dan?????????????????????? + hoe ga je het klassement indelen ?????? t zou 1 grote soep worden


van de tracks is het eigenlijk net hetzelfde e de grip levels kunnen blijkbaar veranderd worden van de tracks , aj der genoeg van kent toch.

en wa zitten die lummels ier al te melken van die tijden , ik spele met nuclear in lan en heb altijd moeite em bij te houden . ma wij crashen ook t komt er op neer die ene hotlap te rijden waarin niks misgaat en elke bocht in een lichte powerslide genomen word


http://media.teletet.org/uploads/1206/13429_9226_hotlap_anderstorp.jpg

da was dus 1:25.577 met de 575 op anderstorp

THCnyftn

Legacy Member
Blackstone zei:
laat die replay dan eens zien (wordt automatisch opgeslagen)...


waarom moeten wij extra moeite doen om jouw te doen beseffen da jij traag bent?????????????????????????????

nuclear

Legacy Member
kga nekeer mijn werk dervan maken en nekeer die replay zoeke voor die gast!
kerstcadeauke voor die gast dan is em ook content :P

Blackstone

Legacy Member
THCnyftn zei:
waarom moeten wij extra moeite doen om jouw te doen beseffen da jij traag bent?????????????????????????????
:doh:
nuclear zei:
kga nekeer mijn werk dervan maken en nekeer die replay zoeke voor die gast!
kerstcadeauke voor die gast dan is em ook content :P
Dit slaat absoluut nergens op. Het is vrij duidelijk dat ik de replay van Donington bedoelde, waarop uw recordtijd onmogelijk is. Had gewoon dadelijk toegegeven dat ge ergens iets aangepast had (aan uw wagen/track/...) en ik had nooit achter een replay gevraagd. Die replay op zich interesseert mij totaal niet, met wat foefelen kan iedereen zo'n tijden rijden.

Die arrogante toon is bovendien echt nergens voor nodig, maar allé

THCnyftn

Legacy Member
Blackstone zei:
:doh:

Dit slaat absoluut nergens op. Het is vrij duidelijk dat ik de replay van Donington bedoelde, waarop uw recordtijd onmogelijk is. Had gewoon dadelijk toegegeven dat ge ergens iets aangepast had (aan uw wagen/track/...) en ik had nooit achter een replay gevraagd. Die replay op zich interesseert mij totaal niet, met wat foefelen kan iedereen zo'n tijden rijden.

Die arrogante toon is bovendien echt nergens voor nodig, maar allé


mja wanneer eb ik gezegd da wij wagens aanpassen en tracks ???????
ik lees da ook maar e ??? nordschleife eb ik ook maar gewoon afgehaald!!!

kga het je nog eens zeggen je bent traag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik leg gewoon soft banden en zet de toerental begrenzer op max
soms zou ik de wing ook op max zetten ma echt betere tijden zet ek daar nie mee

Stancke

Legacy Member
THCnyftn zei:
mja wanneer eb ik gezegd da wij wagens aanpassen en tracks ???????
ik lees da ook maar e ??? nordschleife eb ik ook maar gewoon afgehaald!!!

kga het je nog eens zeggen je bent traag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik leg gewoon soft banden en zet de toerental begrenzer op max
soms zou ik de wing ook op max zetten ma echt betere tijden zet ek daar nie mee

OMG

je kan dat ook op een normale manier zeggen veronderstel ik?

Monty007

Legacy Member
En het grappigste van al is dat hij nie eens zelf snel is :D
Anyway, 1:25 plat is perfect mogelijk op anderstorp, ik kijk morgen es tussen mijn tijden hoe laag ik daar momenteel zit, tis een tijdje geleden dat ik nog eens gekeken heb. En over die donnington tijd, het is al langer geweten dat Simbin producten de tijden soms bij verkeerde circuits opslaan, dus dat kan hier het geval geweest zijn. Gedaan dus met janken en hup met de geit/ferrari/lambo/whatever!

Monty

serial

Legacy Member
THCnyftn zei:
en hoe controleer je da dan?????????????????????? + hoe ga je het klassement indelen ?????? t zou 1 grote soep worden


van de tracks is het eigenlijk net hetzelfde e de grip levels kunnen blijkbaar veranderd worden van de tracks , aj der genoeg van kent toch.

Tja ge kunt da nie controleren eh, maar das hetzelfde mete standaard wagens ook hé... Als ge wilt kunt ge zonder veel moeite uw tire grip aanpassen zodat ge quasi elke bocht volgas kunt nemen...

nuclear

Legacy Member
Code:
Barcelona (2004)
----------------
1. Mr Syphon________1:40.824___Lamborghini Murcielago R-GT (GT1)

Anderstorp GP (2003)
--------------------
1. nuclear__________1:25.025___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Monty007_________1:25.467___Lamborghini Murcielago R-GT
3. Nyftn____________1:25.577___Ferrari 575 GTC(GT1)
4. -deJmiJun________1:26.625___Lamborghini Murcielago R-GT (GT1)
5. Mee______________1:27.1xx___Saleen S7-R (GT1)
6. Blackdragon______1:27.747___Ferrari 550 Maranello (GT1)
7. Bugge____________1:28.058___Ferrari 550 Maranello (GT1)
8. nuclear__________1:29.363___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
9. serial___________1:32.321___Lamborghini Murcielago R-GT (GT1)
10. ComputerVISTA___1:34.050___Maserati MC12 (GT1)

Donington Park GP
-----------------------
1. Jackske__________1:26.128___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Blackdragon______1:26.763___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Dillyracer_______1:26.876___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3. Mee______________1:29.466___Ferrari 550 Maranello (GT1)

Donington Park National
-----------------------
1. Blackdragon______1:02.905___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. THCnyftn_________1:03.713___Ferrari 575 GTC(GT1)
3. Mee______________1:05.666___Ferrari 550 Maranello (GT1)
4. Nyftn____________1:06.008___Ferrari 575 GTC(GT1)
5. nuclear__________1:06.407___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
6. TX.Conn__________1:11.552___Gillet Vertigo Streiff 2003 (G3)

Dubai GP (2004)
---------------
1. Scip_____________2:06.570___Porsche RSR (GT2)
2. Stancke__________2:08.428___Porsche RSR (GT2)

Imola (2004)
------------
1. vfr50____________1:49.323___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Herr_Trigger_____1:53.495___Ferrari 550 Maranello (GT1)

Magny-Cours National
--------------------
1. Scip_____________1:03.273___Nissan 350Z (GT2)

Monza GP (2004)
---------------
1. integra__________1:41.561___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2. Exit ____________1:51.855___Chevrolet Corvette C5-R (G2)

Spa-Francorchamps (2004)
------------------------
1.  integra_________2:11.234___Ferrari 550 Maranello (GT1)
2.  Blackdragon_____2:13.294___Ferrari 550 Maranello (GT1)
3.  Bugge___________2:17.198___Ferrari 550 Maranello (GT1)
4.  Stancke_________2:17:561___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
5.  integra_________2:18.899___BMW M3 GTR (G2)
6.  nuclear_________2:20.550___Chrysler Viper GTS-R (GT1)
7.  Mr Syphon_______2:20.775___Chevrolet Corvette (G2)
8.  Stancke_________2:30.881___Viper Competition Coupé (G3)
9.  Mr Syphon_______2:36.615___Nissan 350Z (NGT)
10. Scip____________2:40.158___Nissan 350Z (NGT)

THCnyftn

Legacy Member
Monty007 zei:
En het grappigste van al is dat hij nie eens zelf snel is :D
Anyway, 1:25 plat is perfect mogelijk op anderstorp, ik kijk morgen es tussen mijn tijden hoe laag ik daar momenteel zit, tis een tijdje geleden dat ik nog eens gekeken heb. En over die donnington tijd, het is al langer geweten dat Simbin producten de tijden soms bij verkeerde circuits opslaan, dus dat kan hier het geval geweest zijn. Gedaan dus met janken en hup met de geit/ferrari/lambo/whatever!

Monty


ja man t gaat over een tiende van een seconde da je nog sneller bent !?!

:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan