Archief - GTR 2 Hotlaps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nuclear

Legacy Member
ik ken maar een plaats en das de laatste chicane ?
kweenie oft just geschreven is :P
dus 3/4 laatste bocht

amdr

Legacy Member
Amai serieus THCnyftn
Ge zijt gewoon neergaan jom.
Leeftijd: 25 :rofl:
Ge leeft er allesinds ni naar :') U vrouw zal ook wel geen gewoon zijn zeker?

THCnyftn

Legacy Member
integra zei:
Moet ge 25 jaar zijn om u te gedragen gelijk een kind van 5 jaar? :)

en BTW, op Spa kunt ge NIET afsnijden, 'k zou van u wel 's willen horen waar ge wel kunt afsnijden? Misschien merkt ge dat op omdat ge er constant mee bezig zijt om zoveel mogelijk af te snijden? :)


wederom zit je er totaal naast . het gaat juist wel . heb het nie zelf gevonden . dan nog men tijden die ik post zijn tijden zonder afsnijden !!!!!!!
jullie beweren en beweren maar ma als je monty zen replay bekijkt merk je direkt da er echt wel iets nie pluis is . ma ja aj 25 bent begin je al beter te begrijpen wa een leugenachtig wezen de mens is .

we zouden ier beter netwerk races organiseren .

ma da stel je zelf nie voor e !!! k vraag me af waarom

fragske

Legacy Member
Kheb gene GTR2 ma in GTR1 als ge afsnijdt dan telde uwe lap ni ... is da hier dan ook ni het geval?

Monty007

Legacy Member
Ik kan u gerust stellen fragske, in GTR2 gebeurt dat nog altijd :) Als je ergens te snel gaat en je neemt een chicane over het gras ofzo krijg je dat droge stemmetje over je radio en valt je rondetijd weg, dus no panic ;)

Als er iets niet klopt aan mijn replay mag je altijd zeggen waar ik stukken af snij of dingen fout doe, ik sta altijd open voor discussie, maar gewoon de geloofwaardigheid proberen onderuit halen zonder argumenten is iets waar ik aardig mijn neus voor op haal.
Als je gtr2 rank eens zou bekijken zie je dat ik met drie verschillende wagens binnen de top 100 sta op anderstorp en dat allen onder de 1:24, dus zo slecht kan ik toch niet zijn? ;)
Tot meneer zelf onder de 1:24:112 (wat mijn snelste is nu) geraakt, negeer ik gewoon zijn grootbekkerij, veel goeie tijden hebben we van hem nog niet gezien, ondanks zijn 'uber' stuur en techniek. En cheaten met mijn stuur of pedalen doe ik allesins al niet want ik rij zelf ook met een G25 dus kwa techniek sta je niet achter ;)

Monty

THCnyftn

Legacy Member
fragske zei:
Kheb gene GTR2 ma in GTR1 als ge afsnijdt dan telde uwe lap ni ... is da hier dan ook ni het geval?

das als je in time trial rijd maar in open practice gaat da wel

louter ontdekt door paar keer van de baan te gaan zonder da die waarschuwing dan kwam

THCnyftn

Legacy Member
Monty007 zei:
Ik kan u gerust stellen fragske, in GTR2 gebeurt dat nog altijd :) Als je ergens te snel gaat en je neemt een chicane over het gras ofzo krijg je dat droge stemmetje over je radio en valt je rondetijd weg, dus no panic ;)

Als er iets niet klopt aan mijn replay mag je altijd zeggen waar ik stukken af snij of dingen fout doe, ik sta altijd open voor discussie, maar gewoon de geloofwaardigheid proberen onderuit halen zonder argumenten is iets waar ik aardig mijn neus voor op haal.
Als je gtr2 rank eens zou bekijken zie je dat ik met drie verschillende wagens binnen de top 100 sta op anderstorp en dat allen onder de 1:24, dus zo slecht kan ik toch niet zijn? ;)
Tot meneer zelf onder de 1:24:112 (wat mijn snelste is nu) geraakt, negeer ik gewoon zijn grootbekkerij, veel goeie tijden hebben we van hem nog niet gezien, ondanks zijn 'uber' stuur en techniek. En cheaten met mijn stuur of pedalen doe ik allesins al niet want ik rij zelf ook met een G25 dus kwa techniek sta je niet achter ;)

Monty

hahaha je doe me lachen kerel

je weet wel wa ik bedoel .

Stancke

Legacy Member
Ik hoop jongen dat je op oudejaar eens met je oor op 5cm van je 1000w surround installatie gaat staan en alles opendraait :unsure:


Wat ik al veel gezien heb van jou is:

veel blabla en weinig boemboem

Dus,show me your überskills!

THCnyftn

Legacy Member
zogezegd weten ze ier nooit van niks hoe je moe cheaten

ze willen hun geloofwaardigheid hoog houden

en kga der van eerste keer bijzeggen men geposte tijden zijn zonder cheaten!!

scipicore

Legacy Member
die van hun ook ze.... die manne doen da al jaren en die kunnen da nu eenmaal goe, accepteer het gewoon

THCnyftn

Legacy Member
Stancke zei:
Ik hoop jongen dat je op oudejaar eens met je oor op 5cm van je 1000w surround installatie gaat staan en alles opendraait :unsure:


Wat ik al veel gezien heb van jou is:

veel blabla en weinig boemboem

Dus,show me your überskills!

zoeken op video google zou ek zeggen

de enigste reden da ik begonnen ben aan GTR is dezelfde als GT4 vette replays maken . das nie altijd de snelste ronde

wa ik probeer te bereiken met GTR is elke bocht al driften nemen

tijden laten me koud eerlijk gezegd (nuclear weet da)

vfr50

Legacy Member
Ik zie dat er enkele tijden van mij verdwenen zijn foutje i he aanpassen of is er iets mis mee?

Drift-king

Legacy Member
serial zei:
Net een 1min36.963 gereden op Hockenheim GP 2004 met standaard BMW M3 GTR, sneller dan de eerste op www.gtr2-timetrials.com :D


yo allemale

ja man heb da eens gecheckt die site

monty nyftn integra 1:22 is snel op anderstorp

k denk da jullie alledrie een grote klep hebben die wind vangt :lol:

Anoniem04

Legacy Member
Dat is nu al de tweede in de thread waarvan ik de posts maar gedeeltelijk versta.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan