Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
integra zei:Moet ge 25 jaar zijn om u te gedragen gelijk een kind van 5 jaar?
en BTW, op Spa kunt ge NIET afsnijden, 'k zou van u wel 's willen horen waar ge wel kunt afsnijden? Misschien merkt ge dat op omdat ge er constant mee bezig zijt om zoveel mogelijk af te snijden?![]()
Als je ergens te snel gaat en je neemt een chicane over het gras ofzo krijg je dat droge stemmetje over je radio en valt je rondetijd weg, dus no panic 


fragske zei:Kheb gene GTR2 ma in GTR1 als ge afsnijdt dan telde uwe lap ni ... is da hier dan ook ni het geval?
Monty007 zei:Ik kan u gerust stellen fragske, in GTR2 gebeurt dat nog altijdAls je ergens te snel gaat en je neemt een chicane over het gras ofzo krijg je dat droge stemmetje over je radio en valt je rondetijd weg, dus no panic
Als er iets niet klopt aan mijn replay mag je altijd zeggen waar ik stukken af snij of dingen fout doe, ik sta altijd open voor discussie, maar gewoon de geloofwaardigheid proberen onderuit halen zonder argumenten is iets waar ik aardig mijn neus voor op haal.
Als je gtr2 rank eens zou bekijken zie je dat ik met drie verschillende wagens binnen de top 100 sta op anderstorp en dat allen onder de 1:24, dus zo slecht kan ik toch niet zijn?
Tot meneer zelf onder de 1:24:112 (wat mijn snelste is nu) geraakt, negeer ik gewoon zijn grootbekkerij, veel goeie tijden hebben we van hem nog niet gezien, ondanks zijn 'uber' stuur en techniek. En cheaten met mijn stuur of pedalen doe ik allesins al niet want ik rij zelf ook met een G25 dus kwa techniek sta je niet achter
Monty
Stancke zei:Ik hoop jongen dat je op oudejaar eens met je oor op 5cm van je 1000w surround installatie gaat staan en alles opendraait
Wat ik al veel gezien heb van jou is:
veel blabla en weinig boemboem
Dus,show me your überskills!
fragske zei:Hij begon net zen leestekens deftig te gebruiken![]()

serial zei:Net een 1min36.963 gereden op Hockenheim GP 2004 met standaard BMW M3 GTR, sneller dan de eerste op www.gtr2-timetrials.com![]()
