Archief - GTR 2 Hotlaps

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
integra zei:
Het lijkt mij logisch van niet.
idd; zo kunt ge super-auto's "maken" en er dan den besten tijd mee neerzetten. Het zou hier schoon worden ;) ("ik heb 1000 pk!", "poeh, ik heb er 1500!" ;))

Mr Syphon

Legacy Member
ik geraak op spa bv maar aan 2:20, passen jullie veel aan, aan de setup ?

Mr Syphon

Legacy Member
Nyftn zei:
ela tis toch de bedoeling tijden te rijden in sim mode!!!!!!!!!!!!!!!!:naughty: :naughty: :naughty:

je kan toch ook semi-pro rijden met traction control en braking help off he ;)



put me in :p

spa 2004
nissan 350Z
2:36:615

spa 2004
Chevrolet Corvette C5-R (G2)
2:20:775


zelfs met de maranello geraak ik niet onder de 2:20 wat veranderen jullie allemaal ? :s

Barcelona
Lamborghini Murcielago R-GT (GT1)
1:40:824

normaal moet ge er nog dik onder gaan maar altijd problemen met grip :p

Monty007

Legacy Member
Laat ik hier nog eens de smeerlap uithangen :p

Count me in:
Anderstorp GP - Lamborghini Murcielago R-GT GT1
Default setup => veel teveel nafte

1:25:467 in de tweede ronde

1:24 lijkt mij dus doenbaar met wat setupkennis en een zo goed als lege tank

Screen zal ik morgen uploaden, zit momenteel op smallband.
Morgen haal ik eens de Ferrari 550 boven, misschien is die nog iets straffer :)

Monty

EDIT: Uploaden gaat precies nog op smallband:

nuclear008

Legacy Member
eindelijk iemand die onder mijn tijd gaat ;)
vanaf volgende week speelk ook weer op anderstorp ;)

Monty007

Legacy Member
Het gevaar komt meestal uit onverwachte hoek ;) Maar de tijd is zeker nog voor verbetering vatbaar, ik maak mij geen illusies :)
Theoretisch kan er nog een dikke twee seconden af, als je de stats op GTR2 rank na kijkt. Toch ben ik al heel tevreden met een plek rond de 60e plaats :D Voor mij wordt het dan wel een gepruts met setups en daar steek ik eerlijk gezegd liever niet mijn tijd in ;)
Straks haal ik er dus nog wat benzine uit en kijk ik eens naar de gears enzo maar als dat niet voldoende is om de snelste tijd te behouden geef ik mij wellicht gewonnen :) Ken er te weinig van en meestal leiden wijzigingen aan de vering en wielstanden en bandendruk etc. bij mij tot minder goeie tijden...

Untill then, bring it on ladies :p

Monty

EDIT @ Mr Syphon: Anderstorp hou ik mijn mediums op, zowel van voor als vanachter, vanvoor zou ik soft durven leggen als het echt voor vier rondjes alles te geven is. Vanachter komt er nooit soft op bij mij aangezien ik de meeste bochten graag verlaat met nogal wat vaart waardoor de temps op soft enorm snel de hoogte in schieten :) Ieder zijn goesting zeker?


Personal next track for next week: Spa 2004, kwestie van eens te zien hoe dicht we aan Integra zijn achterbumper geraken :) In GTR (1) ben ik toch nooit aan een 2:13 geraakt denk ik, we'll see

Monty007

Legacy Member
En om u een richttijd te geven voor Barcelona Mr Syphon, ik rij met de BMW M3 ...

EDIT: whoops, dit klopt niet, ik zat met Zhuhai in mijn hoofd! Barca kan ik in de full nog niks over zeggen, enkel in de demo gereden :) Daar zal ik wel zo laag niet onder geraken ;) Sorry Syphon!

Mr Syphon

Legacy Member
ksnap echt de ballen van da spel zu,
ik pak daar zo een porsche uit de NGT reeks, kdacht dan kan ik chill wat ervaring opdoen, ja men kloten ook seg
die doen daarmee tijden op barcelona die ik maar nipt haal met een lambo ofzo :s

nuclear008

Legacy Member
trainen en blijven trainen?
das niet zo'n spel dat als je 5 rondjes rondtuft dat ge al toptijden kan neerzetten ;)

Mr Syphon

Legacy Member
i know maar ik moet al zwoegen om 1:50 te halen met die porsche en met de lambo om 1:40 te halen en dan zie je de AI met die porsche 1:40 rijden, thats like wtf :p

serial

Legacy Member
Mee zei:
idd; zo kunt ge super-auto's "maken" en er dan den besten tijd mee neerzetten. Het zou hier schoon worden ;) ("ik heb 1000 pk!", "poeh, ik heb er 1500!" ;))

als ge niet alles aanpast zal die wagen niet veel sneller rond een bepaald circuit gaan ze :p

THCnyftn

Legacy Member
yeps

ik zou men tijd van 1:03,713 willen posten van op donnington national
met de ferrari 575

kuj je hem posten onder de naam nyftn of THCnyftn
testé is gewoon een testprofiel
screenshot is al geupload naar teletet de link post ik nog wel


thx
grtz to all

THCnyftn

Legacy Member
Monty007 zei:
Laat ik hier nog eens de smeerlap uithangen :p

Count me in:
Anderstorp GP - Lamborghini Murcielago R-GT GT1
Default setup => veel teveel nafte

1:25:467 in de tweede ronde

1:24 lijkt mij dus doenbaar met wat setupkennis en een zo goed als lege tank

Screen zal ik morgen uploaden, zit momenteel op smallband.
Morgen haal ik eens de Ferrari 550 boven, misschien is die nog iets straffer :)

Monty

EDIT: Uploaden gaat precies nog op smallband:


ne screenshot is in jpeg
bijna 150KB daar ej echt breedband voe nodig om te uploaden e

Anoniem04

Legacy Member
Donington GP : 01:30:437

Chrysler Viper GT class.

Screen volgt nog

integra

Legacy Member
Monty007 zei:
Personal next track for next week: Spa 2004, kwestie van eens te zien hoe dicht we aan Integra zijn achterbumper geraken :) In GTR (1) ben ik toch nooit aan een 2:13 geraakt denk ik, we'll see
'k heb amper GTR2 gereden, maar ik heb m'n PB op Spa 2004 toch verbeterd naar 2:10.x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan