Mee
Legacy Member
idd; zo kunt ge super-auto's "maken" en er dan den besten tijd mee neerzetten. Het zou hier schoon wordenintegra zei:Het lijkt mij logisch van niet.
("ik heb 1000 pk!", "poeh, ik heb er 1500!"
)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd; zo kunt ge super-auto's "maken" en er dan den besten tijd mee neerzetten. Het zou hier schoon wordenintegra zei:Het lijkt mij logisch van niet.
("ik heb 1000 pk!", "poeh, ik heb er 1500!"
)Nyftn zei:ela tis toch de bedoeling tijden te rijden in sim mode!!!!!!!!!!!!!!!!:naughty: :naughty: :naughty:






SmeerlapMonty007 zei:Laat ik hier nog eens de smeerlap uithangen![]()

Maar de tijd is zeker nog voor verbetering vatbaar, ik maak mij geen illusies 
Voor mij wordt het dan wel een gepruts met setups en daar steek ik eerlijk gezegd liever niet mijn tijd in 
Ken er te weinig van en meestal leiden wijzigingen aan de vering en wielstanden en bandendruk etc. bij mij tot minder goeie tijden...
Ieder zijn goesting zeker?
In GTR (1) ben ik toch nooit aan een 2:13 geraakt denk ik, we'll see
Daar zal ik wel zo laag niet onder geraken
Sorry Syphon!Mee zei:idd; zo kunt ge super-auto's "maken" en er dan den besten tijd mee neerzetten. Het zou hier schoon worden("ik heb 1000 pk!", "poeh, ik heb er 1500!"
)

Monty007 zei:Laat ik hier nog eens de smeerlap uithangen
Count me in:
Anderstorp GP - Lamborghini Murcielago R-GT GT1
Default setup => veel teveel nafte
1:25:467 in de tweede ronde
1:24 lijkt mij dus doenbaar met wat setupkennis en een zo goed als lege tank
Screen zal ik morgen uploaden, zit momenteel op smallband.
Morgen haal ik eens de Ferrari 550 boven, misschien is die nog iets straffer
Monty
EDIT: Uploaden gaat precies nog op smallband:
![]()
'k heb amper GTR2 gereden, maar ik heb m'n PB op Spa 2004 toch verbeterd naar 2:10.xMonty007 zei:Personal next track for next week: Spa 2004, kwestie van eens te zien hoe dicht we aan Integra zijn achterbumper gerakenIn GTR (1) ben ik toch nooit aan een 2:13 geraakt denk ik, we'll see
THCnyftn zei:yeps
ik zou men tijd van 1:03,713 willen posten van op donnington national
met de ferrari 575
kuj je hem posten onder de naam nyftn of THCnyftn
testé is gewoon een testprofiel
screenshot is al geupload naar teletet de link post ik nog wel
thx
grtz to all