Archief - GTA:VC Challenge 2!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krikkiej

Legacy Member
dragjeh zei:
nee, tis in ne put

edit: precies wel .. die put was gezichtsbedrog

die put was idd gezichtsbedrog da was gewoon omdat hij daar 2 witte vakken van heeft gemaakt me wa tekst in :p

nazaar

Legacy Member
fuck man ik zie echt geen ballen van die screen, pakt in het vervolg ne keer ne lichteren eh....

btw der zijn de laatsten tijd nogal veel zoek-challenges geweest, ik hoop dat de volgende een doe-challenge is *hint* *hint*

krikkiej

Legacy Member
nazaar zei:
fuck man ik zie echt geen ballen van die screen, pakt in het vervolg ne keer ne lichteren eh....

btw der zijn de laatsten tijd nogal veel zoek-challenges geweest, ik hoop dat de volgende een doe-challenge is *hint* *hint*

sorry :p had zo nix niemeer :p

nazaar

Legacy Member
gvd, ik heb die deur laatst nog gezien en nu wete ik BEGOT niet meer waar

kut geheugen

Mr. M

Legacy Member
nazaar zei:
gvd, ik heb die deur laatst nog gezien en nu wete ik BEGOT niet meer waar

kut geheugen
minder drinke of bepaalde dinge roke :p ;)
(ik spreek uit ervaring :doh: )

Foose

Legacy Member
komaan ironpole, sergiow en silent thunder .. blaas er hier wat leven in !!

Ironpole

Legacy Member
dragjeh zei:
komaan ironpole, sergiow en silent thunder .. blaas er hier wat leven in !!



Jaja, al dieje gezever, op 't einde wete nimer welke opdracht ge moet doen :wtf:


Ben trouwens bezig met mijne PC aan het installeren van Format C:/ :p :crazy:

An!m0

Legacy Member
ik ben er!!! klik

w00ps net iets te laat denkik ... :unsure:
d0h :doh:

never mind, ik kan het zonder die ferrari !!!

TatuObsessed

Legacy Member
kan iemand is zegge wa opdracht der NU loopt
ik snap er de balle meer van :eek: :doh:

Silent Thunder

Legacy Member
An!m0 zei:
ik ben er!!! klik

w00ps net iets te laat denkik ... :unsure:
d0h :doh:
Ja, nen dag of twee :lol: :p

Anywayz, ik ben nen dag weg en't loopt hier helemaal in't honderd :crazy: As far as I know, denk ik dat dit nu de score is:

Silent Thunder 10
Sergiow 9
TH€ ON€ 7
Ironpole 5
Asserti 2
TatuObsessed 2
Flov007 2
J3|\|S 1
RuffRyder3600 1
-[OwA.Free]- 1
MangleR 1
dragjeh 1
krikkiej 1


Btw, die zoekopdrachten waren leuk toen het nog ging om speciale en/of opvallende objecten, maar "Zoek deze deur", "Zoek deze ventilatoren", ... da begint toch een beetje te ver te gaan imo. Als ge een zoekopdracht geeft, zorg er dan voor dat het een leuk/opvallend/speciaal object is dat we moeten zoeken, dat houdt het leuk (en doenbaar).

*edit* De oplossing van J3|\|s was dus blijkbaar fout. Krikkiejs challenge loopt dus nog...

krikkiej

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Ja, nen dag of twee :lol: :p

Anywayz, ik ben nen dag weg en't loopt hier helemaal in't honderd :crazy: As far as I know, denk ik dat dit nu de score is:

Silent Thunder 10
Sergiow 9
TH€ ON€ 7
Ironpole 5
Asserti 2
TatuObsessed 2
Flov007 2
J3|\|S 2
RuffRyder3600 1
-[OwA.Free]- 1
MangleR 1
dragjeh 1
krikkiej 1


En dan is het nu aan J3|\|s om een nieuwe challenge te verzinnen!

Enneh, een leuke aub. Die zoekopdrachten waren leuk, toen het nog ging om speciale en/of opvallende objecten, maar "Zoek deze deur", "Zoek deze ventilatoren", ... da begint toch een beetje te ver te gaan imo. Als ge een zoekopdracht geeft, zorg er dan voor dat het een leuk/opvallend/speciaal object is dat we moeten zoeken, dat houdt het leuk (en doenbaar).

Maar dus, J3|\|s, ga uw gang.

eum tis dus ni aan J3|\|s :p ge moet nog ff voort zoeke
en sorry voor de opdracht maar kmoest 5 min. later weg en da was et moeilijkste waar dak op kon kome :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan