Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Silent Thunder zei:Damn, de vorige opdracht was me ook juist gelukt :doh:

Gewoon vanaf het dak van VCN springen terwijl ge loopt (ni spurten) en heel goed mikken op da bord. Na ne keer of 20 lukt het dan welIronpole zei:Hoe?
Ik kon gewoon ni ver genoeg springen![]()

Nee toch niflov007 zei:als het ni lukt, dan zal ik er tege 21u ne nieuwe zoeke
(als niemand mijn opdracht kan, dan krijg ik tochwel een extra punt...?? toch logisch als niemand mijn kunne kan evenaren..., want da betekend dan da ik gewonne heb
)
Het is dan ook ni de bedoeling van iets te doen wat niemand anders kan, dat is gemakkelijk (bv. als het u toevallig overkomt). Het is wél de bedoeling van iets moeilijks maar haalbaars te posten als challenge. Trouwens, er is ook nog een challenge van mij in de vorige thread die niemand kon, en ik heb ook geen extra punt gekregen he 
ok, laat deze challenge dan maar valle en ik zoek iets nieuwsSilent Thunder zei:Nee toch niHet is dan ook ni de bedoeling van iets te doen wat niemand anders kan, dat is gemakkelijk (bv. als het u toevallig overkomt). Het is wél de bedoeling van iets moeilijks maar haalbaars te posten als challenge. Trouwens, er is ook nog een challenge van mij in de vorige thread die niemand kon, en ik heb ook geen extra punt gekregen he
Ma swat, da wil ik dus ni eens, want dan zou voortaan iedereen proberen om onmogelijke challenges te posten (extreem vb.: zoek deze pixel), en da's echt de bedoeling ni...
als ge dieje ene nog wilt probere dan doet ge maar hé 
ad:da is't ni ze kerelIronpole zei:
. bij mij zijn die rande veel witter en da tussenschot is er ni... 
ad:
ad:flov007 zei:wa moet ik nu doen??? die nieuwe challenge intrekke en de oude houde of ni???![]()

Fr3nzY zei:als k een challenge zou zetten zou ik zeggen zoek het secret appartement 3C of wa is da precies :d
