Archief - GTA:VC Challenge 2!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Silent Thunder

Legacy Member
Ironpole zei:
Hoe?

Ik kon gewoon ni ver genoeg springen :S
Gewoon vanaf het dak van VCN springen terwijl ge loopt (ni spurten) en heel goed mikken op da bord. Na ne keer of 20 lukt het dan wel :crazy:

flov007

Legacy Member
als het ni lukt, dan zal ik er tege 21u ne nieuwe zoeke :p
(als niemand mijn opdracht kan, dan krijg ik tochwel een extra punt...?? toch logisch als niemand mijn kunne kan evenaren... :p, want da betekend dan da ik gewonne heb :))

Silent Thunder

Legacy Member
flov007 zei:
als het ni lukt, dan zal ik er tege 21u ne nieuwe zoeke :p
(als niemand mijn opdracht kan, dan krijg ik tochwel een extra punt...?? toch logisch als niemand mijn kunne kan evenaren... :p, want da betekend dan da ik gewonne heb :))
Nee toch ni :p Het is dan ook ni de bedoeling van iets te doen wat niemand anders kan, dat is gemakkelijk (bv. als het u toevallig overkomt). Het is wél de bedoeling van iets moeilijks maar haalbaars te posten als challenge. Trouwens, er is ook nog een challenge van mij in de vorige thread die niemand kon, en ik heb ook geen extra punt gekregen he :p

Ma swat, da wil ik dus ni eens, want dan zou voortaan iedereen proberen om onmogelijke challenges te posten (extreem vb.: zoek deze pixel), en da's echt de bedoeling ni...

flov007

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Nee toch ni :p Het is dan ook ni de bedoeling van iets te doen wat niemand anders kan, dat is gemakkelijk (bv. als het u toevallig overkomt). Het is wél de bedoeling van iets moeilijks maar haalbaars te posten als challenge. Trouwens, er is ook nog een challenge van mij in de vorige thread die niemand kon, en ik heb ook geen extra punt gekregen he :p

Ma swat, da wil ik dus ni eens, want dan zou voortaan iedereen proberen om onmogelijke challenges te posten (extreem vb.: zoek deze pixel), en da's echt de bedoeling ni...
ok, laat deze challenge dan maar valle en ik zoek iets nieuws :p als ge dieje ene nog wilt probere dan doet ge maar hé :D

edit: nieuwe opdracht
zoek dit... ik denk da in de stad meerdere van deze dinge zijn dus de plaats maakt ni uit...
dit kan geen moeilijk opdracht zijn...

de eerste die in 1 van mijn 2 opdrachte slaagt wint...

je, kweet het, mijn inspiratie is al op :sad:

Shorty87

Legacy Member
pffff kvind da zo stom van die "zoek dit" "zoek dat" dingen :sad:

het was toch de bedoeling om een zo moeilijk mogelijke challenge te maken waarvoor ge moe zorgen dattet heel moeilijke (maar toch mogelijke) challenge te maken?

ik vind dat ge geen challenges moogt annuleren :sad:

Frey

Legacy Member
als k een challenge zou zetten zou ik zeggen zoek het secret appartement 3C of wa is da precies :d

flov007

Legacy Member
wa moet ik nu doen??? die nieuwe challenge intrekke en de oude houde of ni??? :wtf:

Ironpole

Legacy Member
flov007 zei:
wa moet ik nu doen??? die nieuwe challenge intrekke en de oude houde of ni??? :wtf:


nono, correction:

wa moet ik nu doen??? de oude weglaten en Ironpole een nieuwe challenge laten maken, ja of ja?




:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan