Archief - GTA:VC Challenge 2!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ironpole

Legacy Member
Het is de bedoeling dat er hier challenges komen en wie ze oplost mag een nieuwe challenge geven. Elke challenge bestaat uit een (of meerdere) screenshot(s), waarbij de uitdaging voor de anderen dan is om hetzelfde te doen/bereiken en daar een screen van te nemen.

Dit gebeurt door middel van screens om te bewijzen of het je gelukt is EN om aan te duiden wat wij moeten doen als je de opdrachtgever bent.
De uitdager kiest ook de regels!
Je mag GTA: VC gebruiken en Killerkip's mod, ofwel enkel VC/killerkip als de uitdager dat in zijn regels heeft staan.

De score wordt ook telkens bijgehouden, als je het oplost dan krijg je een punt!
Als je het hebt gevonden, post dan je foto, maar NIET eerst posten van "IK HEB HET!" en dan editten.
Je mag je foto NIET editten, wel, bij een zoekopdracht vb de radar zwartmaken, maar niet met uw score prutsen bij een stuntopdracht.
Cheaten is ook verboden!

Dit zijn ongeveer de basic rules, de uitdager mag wel andere regels geven, als die dat niet doet zijn dat deze regels.

Veel geluk!



Snaptet :unsure:

TH€ ON€

Legacy Member
ook niet vergeten zeggen bij de regels dat als het gelukt is, da ge ne foto moet posten, maar de post mag niet geedit zijn.
dit is om te voorkomen da men eerst gaat zeggen dat men iets gevonden heeft en nadien pas een foto posten.
en zo is het ook duidelijker wie er eerst is.

flov007

Legacy Member
TH€ ON€ zei:
ook niet vergeten zeggen bij de regels dat als het gelukt is, da ge ne foto moet posten, maar de post mag niet geedit zijn.
dit is om te voorkomen da men eerst gaat zeggen dat men iets gevonden heeft en nadien pas een foto posten.
en zo is het ook duidelijker wie er eerst is.
het mag wel geedit zijn als ge iets moet zoeke ofzo, da ge uw mapke zwart maakt ofzo hé :)


The server is too busy at the moment. Please try again later.

Gelieve uw F5-refresh knop niet te misbruiken, maar lees in tussentijd nog wat gamesnews, specials of (p)reviews of ga wat gamen...
ja, ma da hoeft geen kwartier te dure hé... nu zal ik de F5 knop MOETE misbruike :evil:

Ironpole

Legacy Member
Der bij gezet



idd, S2B :ironic:, kunde de mensen die posten, editten niet voorang geven? :unsure:

Silent Thunder

Legacy Member
Ook nog ff vermelden dat het dus de bedoeling is dat elke challenge zelf bestaat uit een (of meerdere) screenshot(s), waarbij de uitdaging voor de anderen dan is om hetzelfde te doen/bereiken en daar een screen van te nemen.

Nieuwe challenge:

http://users.pandora.be/silent-thunder/yellow balcony 1.JPG
http://users.pandora.be/silent-thunder/yellow balcony 2.JPG

Geraak op dat balkon (en op exact dezelfde plaats) met een AUTO. Ge moogt elke standaard- of killerkip-auto gebruiken, behalve de McLaren. Het is ook verboden om de handling te veranderen! Den auto moet natuurlijk op zijn vier wielen staan he, anders telt het ni.

Dus: daar geraken met auto, uitstappen, en screen nemen. ;)


Sorry dat het wa lang duurde he, maar kmoest ff weg.

flov007

Legacy Member
wtf??? hoe raakt ge daarop? die deur is toch veel te klein... :wtf: en ik zie nergens iets waardoor ik daarbinne kan vliege...

Silent Thunder

Legacy Member
Ik kan alleen die van TH€ ON€ goedkeuren, want Ironpole staat langs de verkeerde kant van het gebouw en heeft zijn post ge-edit :naughty:

Ironpole

Legacy Member
Arg k*t :doh:



(die edit was voor "ja?" derbij te zetten)


Heb nog 'n goeie voor de volgende keer te challengen :cool:

Silent Thunder

Legacy Member
flov007 zei:
wtf??? hoe raakt ge daarop? die deur is toch veel te klein... :wtf: en ik zie nergens iets waardoor ik daarbinne kan vliege...
Over fontein springen en daar op da balkon vliegen ;)

TatuObsessed

Legacy Member
verdekke kwarierke weg en heel da ding is gepost en opgelost :angry:

NEXT!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan