Ironpole
Legacy Member
Het is de bedoeling dat er hier challenges komen en wie ze oplost mag een nieuwe challenge geven. Elke challenge bestaat uit een (of meerdere) screenshot(s), waarbij de uitdaging voor de anderen dan is om hetzelfde te doen/bereiken en daar een screen van te nemen.
Dit gebeurt door middel van screens om te bewijzen of het je gelukt is EN om aan te duiden wat wij moeten doen als je de opdrachtgever bent.
De uitdager kiest ook de regels!
Je mag GTA: VC gebruiken en Killerkip's mod, ofwel enkel VC/killerkip als de uitdager dat in zijn regels heeft staan.
De score wordt ook telkens bijgehouden, als je het oplost dan krijg je een punt!
Als je het hebt gevonden, post dan je foto, maar NIET eerst posten van "IK HEB HET!" en dan editten.
Je mag je foto NIET editten, wel, bij een zoekopdracht vb de radar zwartmaken, maar niet met uw score prutsen bij een stuntopdracht.
Cheaten is ook verboden!
Dit zijn ongeveer de basic rules, de uitdager mag wel andere regels geven, als die dat niet doet zijn dat deze regels.
Veel geluk!
Snaptet
Dit gebeurt door middel van screens om te bewijzen of het je gelukt is EN om aan te duiden wat wij moeten doen als je de opdrachtgever bent.
De uitdager kiest ook de regels!
Je mag GTA: VC gebruiken en Killerkip's mod, ofwel enkel VC/killerkip als de uitdager dat in zijn regels heeft staan.
De score wordt ook telkens bijgehouden, als je het oplost dan krijg je een punt!
Als je het hebt gevonden, post dan je foto, maar NIET eerst posten van "IK HEB HET!" en dan editten.
Je mag je foto NIET editten, wel, bij een zoekopdracht vb de radar zwartmaken, maar niet met uw score prutsen bij een stuntopdracht.
Cheaten is ook verboden!
Dit zijn ongeveer de basic rules, de uitdager mag wel andere regels geven, als die dat niet doet zijn dat deze regels.
Veel geluk!
Snaptet





en ik zie nergens iets waardoor ik daarbinne kan vliege...

