Joris Cools
Legacy Member
ja ik heb nu da gebouw gevonden maar hoe da gij zo hoog geraakt da snap ik ni ze
ik geraakt maar voor drie derde omhoog en onderste boven want als ik daar te hard op af ga ( wat dan nog redelijk zacht is) vlieg ik van mijne mobiclet en smak ik tegen de muur
dus ga ik toch een ander gebouw zoeken
ik geraakt maar voor drie derde omhoog en onderste boven want als ik daar te hard op af ga ( wat dan nog redelijk zacht is) vlieg ik van mijne mobiclet en smak ik tegen de muur
dus ga ik toch een ander gebouw zoeken


ad:
:ironic: