Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daar kunde niet op een normale manier inkomenMinimum Rage zei:

sukkel toch, mijne langste was +-8500, ge zult nog serieus moge oefene...-[Weasle]- zei:Wie heeft de langste wheelie ooit gekunnen?
mijne is 814![]()
flov007 zei:sukkel toch, mijne langste was +-8500, ge zult nog serieus moge oefene...

krikkiej zei:you got to be kidding me![]()
Sergiow zei:antwoord dan...
wheelie : keypad 6
stoppie : keypad 9

D|L|_yR@c€r zei:ah ok ma als ikkke mijne pcj pak en ik druk 6 krijg ik geen bonus
Ge moet da minstens 3 seconden doen he.D|L|_yR@c€r zei:ah ok ma als ikkke mijne pcj pak en ik druk 6 krijg ik geen bonus
ik vind da met ne pcj/yamaha r1 makkelijker... mijn 8500 was dus met de yamahanazaar zei:idd gewoon met dien sanchez rongjes rijden op starfish island, dat kunt ge echt met gemak dagen aan een stuk doen![]()
totaal ni, ge moet gewoon zien da uwe achterkant ni over de grond schuurt, of da uw voorwiel de grond natuurlijk ni raakt, voor de rest maakt het echt ni uit hoe hoog/lag da is ze...Ironpole zei:En ge moet da in een bepaalde angle doen, dus nie te ver omhoog, ni te laag
OMfg moede mij derom zo noeme?tkan mij wa schele oeveel da gij et,ik zee gewoon 'tmijne,godverdomme,klein kind.flov007 zei:sukkel toch, mijne langste was +-8500, ge zult nog serieus moge oefene...
*trust* zei:daar kunde niet op een normale manier inkomen![]()
wss stond dien truck daar, KK geinstalleerd en dan screnie genome![]()

voila zieMinimum Rage zei:Nope, ik heb em er echt ingereden... there is a way![]()


kiss my ass das genen f*cking fotoshoepnazaar zei:photoshop![]()
hoeft ni hetzelfste gebouw zijn, zolang ge maar ne screen van u da ge op het plafond ze aan't "rijden"Joris Cools zei:Moet da het zelfde gebouw zijn ( weet het gebouw niet zijn) anders begin ik er niet aan.
anders gaat da nof worden