Archief - GTA:VC Challenge 2!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Joris Cools

Legacy Member
dragjeh zei:
en -5 omdat het te moeilijk is :p


1) heb nog maar 1 punt dus kunde er geen 5 aftrekken
2) de mensen wouden hier een moeilijke challenge :p

so blame it on your own :rofl:

TatuObsessed

Legacy Member
dragjeh zei:
en -5 omdat het te moeilijk is :p
lol eerst zitten ze te zagen omdat de challenges te makkelijk zijn, nu omdat het te moeilijk is, nooit ni tevreden he :p
challenge is nog redelijk te doen, maar khem er alleen nog ni veel moeite aan gedaan

Silent Thunder

Legacy Member
Same here... En dien ene goeie rose boot zit ni meer in killerkip's mod, wat het ook lastiger maakt. (die gele is trager)

Joris Cools

Legacy Member
ja ben niet voor killerkip mod had hem geinstalt en terug geunistalt moest
de eerste missie van die motorbende nog doen is die is in killerkip een stuk moeilijker dus instal ik hem terug als ik 100% hem en zit momenteel op 99 %

moet allen nog het moeilijkste doen van heel het spel
die ambulance missies

is challenge is echt niet zo moeilijk als het lijkt gewoon goed mikken :p

Silent Thunder

Legacy Member
Joris Cools zei:
moet allen nog het moeilijkste doen van heel het spel
die ambulance missies
Same over here :) Da's al een half jaar nu da'k op 98 of 99% sta :)

Joris Cools

Legacy Member
:niceone: jup tis ne goeie

laat me raden met boot tegen den boom gevlogen :lol:

wij w88 op nieuwe challenge

Joris Cools

Legacy Member
ge ziet toch duidelijk da da die drie bowling kegels zijn en dat me nen brommer is

kan er zelf niet aan doen dat juist nacht is he

heb momenteel problemen dus als iemand ne challenge heeft mag die in mijne plaats zetten problemen kunnen nog wel tot deze avond duren :s

Joris Cools

Legacy Member
ok problemen zijn weg
nu heb ik een ultra challenge ZONDER foto :p


New Challenge

In heel VC is er op zijn minst 1 ding/persoon dat als men het kapot/dood schiet men direct 3 sterren krijgt
als men het raakt krijgt men 2 sterren en als het kapot/dood is krijg je er zonder pardon 3.

Dus de challenge is ZOEK wat ik bedoel

(is zoiets als de easter egg) als je het weet is het simpel zoniet GL finding it :p


PS: als ze te moeilijk is zal ik wel een andere challenge zoeken :p

RuffRyder3600

Legacy Member
Joris Cools zei:
ok problemen zijn weg
nu heb ik een ultra challenge ZONDER foto :p


New Challenge

In heel VC is er op zijn minst 1 ding/persoon dat als men het kapot/dood schiet men direct 3 sterren krijgt
als men het raakt krijgt men 2 sterren en als het kapot/dood is krijg je er zonder pardon 3.

Dus de challenge is ZOEK wat ik bedoel

(is zoiets als de easter egg) als je het weet is het simpel zoniet GL finding it :p


PS: als ze te moeilijk is zal ik wel een andere challenge zoeken :p
is het da vliegtuigske met die reclame dat rond vliegt?

Joris Cools

Legacy Member
RuffRyder3600 zei:
is het da vliegtuigske met die reclame dat rond vliegt?

da is het doeme dacht echt dat gemakkelijker is. :sad:

Profi we w88 op volgend challenge
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan