Joris Cools
Legacy Member
dragjeh zei:en -5 omdat het te moeilijk is![]()
1) heb nog maar 1 punt dus kunde er geen 5 aftrekken
2) de mensen wouden hier een moeilijke challenge

so blame it on your own

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dragjeh zei:en -5 omdat het te moeilijk is![]()


lol eerst zitten ze te zagen omdat de challenges te makkelijk zijn, nu omdat het te moeilijk is, nooit ni tevreden hedragjeh zei:en -5 omdat het te moeilijk is![]()


Same over hereJoris Cools zei:moet allen nog het moeilijkste doen van heel het spel
die ambulance missies
Da's al een half jaar nu da'k op 98 of 99% sta 
Joris Cools zei:2) de mensen wouden hier een moeilijke challenge![]()


ja sgoe zeJoris Cools zei:is dees goed denk het wel he
http://users.pandora.be/trackmania/opdracht10.JPG
zal al ne volgende challenge verzinnen![]()






is het da vliegtuigske met die reclame dat rond vliegt?Joris Cools zei:ok problemen zijn weg
nu heb ik een ultra challenge ZONDER foto
New Challenge
In heel VC is er op zijn minst 1 ding/persoon dat als men het kapot/dood schiet men direct 3 sterren krijgt
als men het raakt krijgt men 2 sterren en als het kapot/dood is krijg je er zonder pardon 3.
Dus de challenge is ZOEK wat ik bedoel
(is zoiets als de easter egg) als je het weet is het simpel zoniet GL finding it
PS: als ze te moeilijk is zal ik wel een andere challenge zoeken![]()
RuffRyder3600 zei:is het da vliegtuigske met die reclame dat rond vliegt?
ad: