Archief - GTA:VC Challenge 2!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RuffRyder3600

Legacy Member
Joris Cools zei:
da is het doeme dacht echt dat gemakkelijker is. :sad:

Profi we w88 op volgend challenge
dan wacht ge nog lang :D

smijt men beurt in de lucht, de gene di hem vangt mag de volgende challenge poste

Foose

Legacy Member
1) had geen tijd, dus ook niet geprobeerd
2) enkele dagen niet on line geweest

....

kzal ze morgen es doen zeh

En precies of die was zo moeilijk en er zijn er ondertussen wel meer als 1 simpele geweest

RuffRyder3600

Legacy Member
Joris Cools zei:
schraapt beurt van de grond en gooit deze in de richting van ruffryder

probeer hem int vervolg ni weg te gooien
doet matrix manoevre gelijk neo, en ontwijkt beurt :tongue:

Massis

Legacy Member
*krijgt beurt tegen de kop*

*gaat dan maar zoeken naar challenge*

An!m0

Legacy Member
nope ik weet verschillende weggetjes van vroeger, ma heb killerkip niet meer, dan wat oneerlijk :( :sad:

nazaar

Legacy Member
OMFG, dit is te erg: die beurt wegsmijten enzo

:naughty:

deze thread is hard aan het sucken :tongue:

Joris Cools

Legacy Member
met dien pc600 geraakt gedaar echt ni spijtig ga er killerkip toch ni opzetten ze

Joris Cools

Legacy Member
met volle moed heb ik er dan toch maar kikkerkip op gezwiert

ik deed mijn move en ik vloog tegen de rand. Vloog van mijn fietske en schuurde over dat dak en ik dacht whoehoe i made it, so i went looking for my bike ,maar die had het niet gehaald, die lag jammer genoeg nog beneden dus moest ik het nog eens proberen en had ik de camera zo ingesteld dat ik de motor zag i p v mezelf deed mijn move terug een paar keer en zag dat zelfde fietske door de lucht zweven recht op da dak ikke weer dolgelukkig bleek ik zelf achter een of andere boom te zijn blijven hangen. maar ik zijn gene opgever en deed mijn best voor de zoveelste keer en uiteindelijk belandde we beiden op het dat met de nodige scheuren en schrammen maar ik ben er :applause:

http://users.pandora.be/trackmania/naamloos.JPG


maar ik heb mezelf zo uitgput dat ik zelf geen challenge meer kan verzinnen dus .....

simpele duif

Legacy Member
ik heb anders nog 1 zonder screen weliswaar: zet een pcj op de vleugel van een watervliegtuig
het is mee ooit eens gelukt, maar ik heb natuurlijk geen screen genomen :p

Joris Cools

Legacy Member
zal nimeer voor vandaag zijn moet dan eerst killerkip er af zwieren

maar morgen ga ik dus wel jaja echt racen naar zolder jupjup VIP behandeling

racen shasen en freten what more do you need


dus zal het pas voor zondag zijn :p

voor de andere suk6 is volgens mij niet zo moeilijk vliegerke bij filmstudio pakken en op straat zetten brommer nemen *aimen* en vliegen en met wat geluk lande goed

suk6
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan