Archief - GTA:VC Challenge 2!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Massis

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Lol, idd Ironpole :D

OK guys, hier is de nieuwe challenge:

http://users.pandora.be/silent-thunder/golf-roof 1.JPG
http://users.pandora.be/silent-thunder/golf-roof 2.JPG

Geraak met een AUTO op dat dak. Ge moogt elke standaard- of killerkip-auto gebruiken, behalve de McLaren, de Ferrari 360 Modena en de Ferrari 360 Spider (police). Het is natuurlijk ook veboden om de handling zelf te editen. Neem een screenshot van u en uw auto op dat dak, terwijl ge naast de auto staat. Ge moet dus eerst uitstappen!



taxi's mogen zeker ook niet? :p

anders is het wel zeer easy...

ben toch al te laat :)

An!m0

Legacy Member
ok hier nieuwe opdracht

http://users.pandora.be/yarrid/pictures/opdracht1.JPG
http://users.pandora.be/yarrid/pictures/opdracht2.JPG

euhm je MOET met een brommerke (faggio niet?) en tjah, ik heb er zelf redelijk lang aan bezig gezeten, vandaar da de map ni zwart gemaakt is... mss ben ik een losern00b maar ik heb er toch wel een goeie 5 passages voor moete passeren en heb ongeveer 25 keer moete probere... w00t ^^ , moete nog iets weten? (sry ik heb het nog ni echt kunne volge, ik moe trug gaan sporte é :unsure: ...)

Massis

Legacy Member
An!m0 zei:
ok hier nieuwe opdracht

http://users.pandora.be/yarrid/pictures/opdracht1.JPG
http://users.pandora.be/yarrid/pictures/opdracht2.JPG

euhm je MOET met een brommerke (faggio niet?) en tjah, ik heb er zelf redelijk lang aan bezig gezeten, vandaar da de map ni zwart gemaakt is... mss ben ik een losern00b maar ik heb er toch wel een goeie 5 passage voor moete passeren en heb ongeveer 25 keer moete probere... w00t ^^ , moete nog iets weten? (sry ik heb het nog ni echt kunne volge, ik moe trug gaan sporte é :unsure: ...)


faggio bij killerkip is weg, en nu? mag die vervangbrommer ook?ik wil ook meedoen :cry:

An!m0

Legacy Member
oei serieus? d0h mja doe dan met euhm ... welk? :p ... sry :unsure:
want ik ga wss meteen slape en dus een nieuwe opdracht nog maken, ... damn!

mja mss kan silent iets voorstellen? met ne rancher daar geraken?

Silent Thunder

Legacy Member
An!m0 zei:
oei serieus? d0h mja doe dan met euhm ... welk? :p ... sry :unsure:
want ik ga wss meteen slape en dus een nieuwe opdracht nog maken, ... damn!

mja mss kan silent iets voorstellen? met ne rancher daar geraken?
Kzou zeggen, we proberen het gewoon met de vervang-scooter in killerkip's mod (de FTR custom mini). Goed?

An!m0

Legacy Member
cvaaa, mja ik heb de mijne ook gemod hoor, ma de snelheid etc. is hetzelfde, ma pf doe wa je wil, ik ga zowa slapen :D , dag dag ik check van8 nog wel of iemand het al juist heeft... bb, c u soon

An!m0

Legacy Member
oei ge bent er al... mja ik ben ni goe met die opdrachten :p

zet mij wel tss de ranking é :D 1 punt ... bah ik suX :D

Silent Thunder

Legacy Member
Hela, ik zie hier juist dat ik toch gewonnen ben, want seatboy staat aan de verkeerde deur! Kijk maar eens goed naar de radar, en de kleur vd trappen :)

Dat betekent dat ik de volgende challenge moet posten.


Stand nu:

Silent Thunder 12
Sergiow 9
TH€ ON€ 7
Ironpole 5
Asserti 2
TatuObsessed 2
Flov007 2
J3|\|S 1
RuffRyder3600 1
-[OwA.Free]- 1
MangleR 1
dragjeh 1
krikkiej 1
An!mo 1
punkrockdude 1

seatboy

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Hela, ik zie hier juist dat ik toch gewonnen ben, want seatboy staat aan de verkeerde deur! Kijk maar eens goed naar de radar, en de kleur vd trappen :)

Dat betekent dat ik de volgende challenge moet posten.

Zeker van dat die kleuren enzo niets te maken heeft met die killerkip mod? Ik bezit ook zo geen varkenskopkes & euro teken in mijn scherm. Ik speel nog altijd met de originele versie.

Maar'k maak er geen probleem van da'k een identieke deur gevonden heb op een ander plaats. Had diegene die de opgave gegeven had die radar afgeschermt, kon ge geen verschil in deur vinden.

Geeft dus maar een nieuw opgave.

Silent Thunder

Legacy Member
seatboy zei:
Maar'k maak er geen probleem van da'k een identieke deur gevonden heb op een ander plaats. Had diegene die de opgave gegeven had die radar afgeschermt, kon ge geen verschil in deur vinden.
Tja, behalve de trap... En nee, dat heeft niks met killerkip's mod te maken ;) Tis met die trap, en met de radar da'k het merkte. Sowwy...

PS: nieuwe opdracht staat boven uw post ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan