Archief - GTA:VC Challenge 2!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Silent Thunder

Legacy Member
krikkiej zei:
eum tis dus ni aan J3|\|s :p ge moet nog ff voort zoeke
en sorry voor de opdracht maar kmoest 5 min. later weg en da was et moeilijkste waar dak op kon kome :p
Sorry, my bad. Kdacht dat de oplossing van J3|\|s juist was. Keb het ge-edit in mijn post nu ;)

Sergiow

Legacy Member
@ dragjeh, kheb et druk zenne:p

en kzou ni wete waar da is dus....

krikkiej

Legacy Member
ik kan er niemeer tegen da niemand da heeft :(
tis opt eerste eiland nie ver van de P.P.
vala nu weet iedereen het tis gwn den eerste die gepost heeft
ik ben trug weg nu en geef diegene die eerst is en ne juiste screen heeft ma een punt :p

Asserti

Legacy Member
twordt tijd dat SA uitkomt. Dan gaan we voor laaaange tijd geen te kort hebben aan challenges :D

seatboy

Legacy Member
deur

Gevonden in het ondergrondse "winkelcenter". Ik kom daar frequent voorbij met mijn sportwagen :D.

Silent Thunder

Legacy Member
seatboy zei:
deur

Gevonden in het ondergrondse "winkelcenter". Ik kom daar frequent voorbij met mijn sportwagen :D.
Ge zijt wel te laat eh :p

De score tot nu toe btw:

Silent Thunder 11
Sergiow 9
TH€ ON€ 7
Ironpole 5
Asserti 2
TatuObsessed 2
Flov007 2
J3|\|S 1
RuffRyder3600 1
-[OwA.Free]- 1
MangleR 1
dragjeh 1
krikkiej 1

seatboy

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Ge zijt wel te laat eh :p

De score tot nu toe btw:

Moest dit klote forum niet om de 5 seconden zeggen dat hun server nog nen 286 is en de toevloed van bezoekers niet aan kan, dan was ik met gemak rapper als u.

Maar aangezien gij toch nog niets voorbereid had en ik al een volgende opgave heb, kan'k die hier ook al posten:

Iemand die het rockstar logo weet zitten? Een mooie reclame voor de makers van GTA, verwerkt in hun eigen game.

Shorty87

Legacy Member
seatboy zei:
Maar aangezien gij toch nog niets voorbereid had en ik al een volgende opgave heb, kan'k die hier ook al posten:

Iemand die het rockstar logo weet zitten? Een mooie reclame voor de makers van GTA, verwerkt in hun eigen game.
:naughty:

mensen zoals u verkloten het spel :sad:

Silent Thunder

Legacy Member
seatboy zei:
Moest dit klote forum niet om de 5 seconden zeggen dat hun server nog nen 286 is en de toevloed van bezoekers niet aan kan, dan was ik met gemak rapper als u.

Maar aangezien gij toch nog niets voorbereid had en ik al een volgende opgave heb, kan'k die hier ook al posten:

Iemand die het rockstar logo weet zitten? Een mooie reclame voor de makers van GTA, verwerkt in hun eigen game.
1) Ja, kben er zeker van dat er 50 minuten lang een "server too busy"-melding was :ironic: Als ge 2 minuten wacht, dan is da gedaan.
2) Een beetje vriendelijk mag ook wel
3) Lees de regels; tis ni uw beurt om een challenge te posten
4) Da's de simpelste challenge da'k ooit heb gezien; iedereen die een half uur Vice City heeft gespeeld weet da R*-zwembad zijn...

Ironpole

Legacy Member
seatboy zei:
Moest dit klote forum niet om de 5 seconden zeggen dat hun server nog nen 286 is en de toevloed van bezoekers niet aan kan, dan was ik met gemak rapper als u.

Maar aangezien gij toch nog niets voorbereid had en ik al een volgende opgave heb, kan'k die hier ook al posten:

Iemand die het rockstar logo weet zitten? Een mooie reclame voor de makers van GTA, verwerkt in hun eigen game.


1) Uw challenge zuigt, easy as sh*t
2) Silent Thunder was DUIDELIJK eerst, half uur verschil
3) Ge verbreekt de spel regels
4) Hier moet ge zijn


EDIT: ik en Silent Thunder hebben wel bijna exact dezelfde post gepost terwijl kik er geen erg in had :D

Silent Thunder

Legacy Member
Lol, idd Ironpole :D

OK guys, hier is de nieuwe challenge:

http://users.pandora.be/silent-thunder/golf-roof 1.JPG
http://users.pandora.be/silent-thunder/golf-roof 2.JPG

Geraak met een AUTO op dat dak. Ge moogt elke standaard- of killerkip-auto gebruiken, behalve de McLaren, de Ferrari 360 Modena en de Ferrari 360 Spider (police). Het is natuurlijk ook veboden om de handling zelf te editen. Neem een screenshot van u en uw auto op dat dak, terwijl ge naast de auto staat. Ge moet dus eerst uitstappen!

seatboy

Legacy Member
Ironpole zei:
1) Uw challenge zuigt, easy as sh*t
2) Silent Thunder was DUIDELIJK eerst, half uur verschil
3) Ge verbreekt de spel regels
4) Hier moet ge zijn


EDIT: ik en Silent Thunder hebben wel bijna exact dezelfde post gepost terwijl kik er geen erg in had :D

1/ ja, als ge iets weet zijn is't gemakkelijk, ik vond die opgave met die deur ook simpel, maar blijkbaar was er niemand anders die ze direct wist zitten.
2/ tja, zonder die fucking servers bij telenet was het omgekeerd, maar allé ja.
3/ Hij beschuldigd mij van niet rap te zijn, maar zelf slakt em da't nie normaal is. Als em dan toch zo rap is, dan kon em toch met gemak al zijn opgave gezet hebben voor'k de oplossing gaf.
4/ Fuck off, da testforum is helemaal niets voor mij.

Edit: Om dit te posten ben'k begonnen met doorsturen om 21u45, kunt u voorstellen hoe goed die servers hier wel werken :doh:.

seatboy

Legacy Member
Shorty87 zei:
:naughty:

mensen zoals u verkloten het spel :sad:

Da was helemaal mijn bedoeling niet, maar mensen die een opgave mogen posten en er dan ellendig lang overdoen verkloten het spel nog véél meer.

Silent Thunder

Legacy Member
seatboy zei:
3/ Hij beschuldigd mij van niet rap te zijn, maar zelf slakt em da't nie normaal is. Als em dan toch zo rap is, dan kon em toch met gemak al zijn opgave gezet hebben voor'k de oplossing gaf.
Ik beschuldig u helemaal nergens van. Ik maakte u gewoon duidelijk dat ge het ni meer had moeten posten, omdat ik 50 minuten eerder al de oplossing had gepost. En er is niemand die zegt dat ik binnen de 50 minuten een nieuwe challenge moet gepost hebben. Kmoest eerst nog zelf mijn challenge uitvoeren en screenshot pakken, en ik heb bovendien ook nog wel een leven buiten 't forum...

Btw: ik heb dit gepost om 22:07, en het staat er om 22:07. Kdenk eerder dat het aan uw verbinding ligt...

An!m0

Legacy Member
ik heb da gedaan... euh ge moest via het bruggeske (door nogal margi op die zijberm te rijden) op het golfterrein terechtkome... en dan gwn scheef (zoals ik ben) over dien jump vliege :p , en nee ik heb ni gekloot... euh nu moet ik een pik posten é?

seatboy

Legacy Member
Silent Thunder zei:
Ik beschuldig u helemaal nergens van. Ik maakte u gewoon duidelijk dat ge het ni meer had moeten posten, omdat ik 50 minuten eerder al de oplossing had gepost. En er is niemand die zegt dat ik binnen de 50 minuten een nieuwe challenge moet gepost hebben. Kmoest eerst nog zelf mijn challenge uitvoeren en screenshot pakken, en ik heb bovendien ook nog wel een leven buiten 't forum...

Btw: ik heb dit gepost om 22:07, en het staat er om 22:07. Kdenk eerder dat het aan uw verbinding ligt...

'k was aan die posting met die oplossing begonnen rond kwart voor acht, toen er nog geen oplossing stond en die server bleef maar aangeven dat em overbezet was, dus moest'k alle keren pagina terugkeren, doorzenden en da heeft dus idd wel fucking lang geduurd.

'k ga mij dan ook intussen niet gaan bezig houden met te gaan kijken of er andere al iets gepost hebben, want da lukt toch niet met die servers die overbelast zijn.

Nu gaat het intussen al iets beter, mijn laatste posting deed er maar 20 minuten meer over :ironic: .
Edit: Dezen pakt em nu eindelijk eens in 1 keer.

Mijn connectie is geen probleem, 'k heb een telenet aansluiting zoals velen hier.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan