Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schredy

Legacy Member
:woohoo: Goud op Nürburgring tegen Vettel!

In vergelijking met Suzuka was dit wel peanuts, na 15min was het al geklonken.

Paar mooie prijsjes voor gekregen: pics.

Het vet is nu wel van de soep; enkel nog een paar endurance races en we zijn rond :( (A/B-spec: lvl34/37).

svp46

Legacy Member
Hier heeft toevallig geen Formula Gran Turismo over zeker?:D

Straks mijn specials nog een proberen af te werken, die laatste kart lukt maar niet:angry:

Cycloon

Legacy Member
Iemand die even wat settings kan geven voor eiger nordwand op de loeb challenge? 'k heb zodanig veel met die settings zitten prutsen dat ik nu zelf geen brons meer kan halen terwijl ik vroeger al zilver had gehaald :(

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Nu bezig in B-spec aan 'Roadster 4 hours', nu iets meer van 1h & 30 min. bezig, 80 laps dus nog 2h & 30 min te gaan. :crazy:

MegaMentor

Legacy Member
svp46 zei:
Straks mijn specials nog een proberen af te werken, die laatste kart lukt maar niet:angry:

Vanaf de start de gas induwen en niet meer loslaten :) Als ge chance hebt worde niet van de weg geflikkerd door de AI drivers, best nog easy win.

RaZoR be

Legacy Member
gvd, wat haat ik championships...

was ik de FGT bezig, laatste race, en had genoeg aan 5de. sta 1ste bij laatste lap, kom ik net te ver uit een bocht -> laatse -> championship verlore en 4 uur weggegooid :s

Airjinx

Legacy Member
RaZoR be zei:
gvd, wat haat ik championships...

was ik de FGT bezig, laatste race, en had genoeg aan 5de. sta 1ste bij laatste lap, kom ik net te ver uit een bocht -> laatse -> championship verlore en 4 uur weggegooid :s
Gisteren ook een kampioenschap verkloot in de laatste race, eerste 2 gewonnen, 3e race tweede en dan laatste race in de laatste ronde van 2 naar 4 gevallen :doh:

Nu op B-spec Like the wind bezig, tweede op 0.013 aarghh, tweede poging nu :p

koolcast

Legacy Member
RaZoR be zei:
gvd, wat haat ik championships...

was ik de FGT bezig, laatste race, en had genoeg aan 5de. sta 1ste bij laatste lap, kom ik net te ver uit een bocht -> laatse -> championship verlore en 4 uur weggegooid :s

Welke setup gebruikt ge ?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik ook ligge vloeke met die F GT championship man man. drie races afgewerkt gistere avond, laat ik men ps3 op staan zodat ik kon verder doen vandaag en heeft ons ma hem afgezet vanmorgen :angry: 3x 1e geworden in die races. nu terug opnieuw begonnen. man die fuji speedway suck ZO hard eh. echt het stomste circuit vant spel

RaZoR be

Legacy Member
koolcast zei:
Welke setup gebruikt ge ?

euhm, nie echt een setup, maar ik heb skid recov aanstaan bij FGT. maar ik ben snel genoeg, ik maar gewoon vaak eens een foutje bij uitkomen van bocht ofzo (in het gras, en als ge dan nie oplet an slipt ge door bij die FGT's).

Tah_b00nz0r zei:
ik ook ligge vloeke met die F GT championship man man. drie races afgewerkt gistere avond, laat ik men ps3 op staan zodat ik kon verder doen vandaag en heeft ons ma hem afgezet vanmorgen :angry: 3x 1e geworden in die races. nu terug opnieuw begonnen. man die fuji speedway suck ZO hard eh. echt het stomste circuit vant spel

bwa, Ik vond monaco echt rampzalig, laatste geworden. gewone circuits ben ik eerste telkens. Fuji valt goed mee. maar nu had ik net pech dat ik laatste ronde van de race ineens slip en zo konden ze mij inhalen :(

en sucks idd na zoveel tijd toch geen eerste worden :s

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Klopt dit wel?

Special Event - AMG - Expters - Zachte banden in de regen????? :confused:

trizzle-83

Legacy Member
schredy zei:
:woohoo: Goud op Nürburgring tegen Vettel!

In vergelijking met Suzuka was dit wel peanuts, na 15min was het al geklonken.

Paar mooie prijsjes voor gekregen: pics.

Het vet is nu wel van de soep; enkel nog een paar endurance races en we zijn rond :( (A/B-spec: lvl34/37).

wow, dat is echt niet simpel hoor, ik heb die Vettel challenge al lang opgegeven, too hard, too crazy en ik heb geen stuur

Tah_b00nz0r

Legacy Member
RaZoR be zei:
euhm, nie echt een setup, maar ik heb skid recov aanstaan bij FGT. maar ik ben snel genoeg, ik maar gewoon vaak eens een foutje bij uitkomen van bocht ofzo (in het gras, en als ge dan nie oplet an slipt ge door bij die FGT's).



bwa, Ik vond monaco echt rampzalig, laatste geworden. gewone circuits ben ik eerste telkens. Fuji valt goed mee. maar nu had ik net pech dat ik laatste ronde van de race ineens slip en zo konden ze mij inhalen :(

en sucks idd na zoveel tijd toch geen eerste worden :s

Monaco vond ik geweldig :) gearbox terug draaie naar 320 per uur en sleure na die bochten :D nu bijna de 2e race terug gedaan en ga die ook met gemak winnen weer.

ivm die setups... ik denk da max 5 paginas terug een setup gepost is voor die F GT. ik gebruik die nu en dies echt goed. uw auto plakt aan de baan met skid recovery aan en TC op 8 :P steering assist zet ik wel ni op en asm ook ni want dan is er helemaal niets meer aan.

{YA}Gr3c0 zei:
Klopt dit wel?

Special Event - AMG - Expters - Zachte banden in de regen????? :confused:

is juist, veel plezier er mee hehe :P

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Oorspronkelijk geplaatst door {YA}Gr3c0

Klopt dit wel?

Special Event - AMG - Expters - Zachte banden in de regen?????

Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r

is juist, veel plezier er mee hehe :P

Al lang uitgereden & alles in Zilver. Goud is zeker haalbaar maar ik heb hier en daar toch een paar keer uit de bocht gevlogen & ik kwam meestal iets van een 5 sec. te kort voor Goud.

Ik heb het gewoon maar na de laatste race ontdekt dat je dus met zachte banden rijdt in de regen. Kvond het ook al raar dat die SLS te veel rondslingerde.

Energised

Legacy Member
question: die bonus events waar zo lekker mee te verdienen is, veranderen die regelmatig? (komen er vaak nieuwe bij etc?)

ReBirTh

Legacy Member
Daar staat een einddatum bij. Nu was het zo dat, wanneer de ene ronde ten einde is, er een nieuwe reeks begint. En dat zal dus in de toekomst wss ook zo zijn. Je mag dus verwachten dat op de einddatum van bonusronde 2, er een bonusronde 4 zal starten

Jersy

Legacy Member
dat derde event is eigenlijk echt wel veel te easy
geen tuning restrictments = gold van de eerste poging
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan