Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
svp46 zei:Straks mijn specials nog een proberen af te werken, die laatste kart lukt maar niet![]()
Als ge chance hebt worde niet van de weg geflikkerd door de AI drivers, best nog easy win.Gisteren ook een kampioenschap verkloot in de laatste race, eerste 2 gewonnen, 3e race tweede en dan laatste race in de laatste ronde van 2 naar 4 gevallen :doh:RaZoR be zei:gvd, wat haat ik championships...
was ik de FGT bezig, laatste race, en had genoeg aan 5de. sta 1ste bij laatste lap, kom ik net te ver uit een bocht -> laatse -> championship verlore en 4 uur weggegooid![]()

RaZoR be zei:gvd, wat haat ik championships...
was ik de FGT bezig, laatste race, en had genoeg aan 5de. sta 1ste bij laatste lap, kom ik net te ver uit een bocht -> laatse -> championship verlore en 4 uur weggegooid![]()
3x 1e geworden in die races. nu terug opnieuw begonnen. man die fuji speedway suck ZO hard eh. echt het stomste circuit vant spelmentor0 zei:Amai, chance, 3 RUFs in 1x bij Used Cars![]()

koolcast zei:Welke setup gebruikt ge ?
Tah_b00nz0r zei:ik ook ligge vloeke met die F GT championship man man. drie races afgewerkt gistere avond, laat ik men ps3 op staan zodat ik kon verder doen vandaag en heeft ons ma hem afgezet vanmorgen3x 1e geworden in die races. nu terug opnieuw begonnen. man die fuji speedway suck ZO hard eh. echt het stomste circuit vant spel


schredy zei:Goud op Nürburgring tegen Vettel!
In vergelijking met Suzuka was dit wel peanuts, na 15min was het al geklonken.
Paar mooie prijsjes voor gekregen: pics.
Het vet is nu wel van de soep; enkel nog een paar endurance races en we zijn rond(A/B-spec: lvl34/37).
RaZoR be zei:euhm, nie echt een setup, maar ik heb skid recov aanstaan bij FGT. maar ik ben snel genoeg, ik maar gewoon vaak eens een foutje bij uitkomen van bocht ofzo (in het gras, en als ge dan nie oplet an slipt ge door bij die FGT's).
bwa, Ik vond monaco echt rampzalig, laatste geworden. gewone circuits ben ik eerste telkens. Fuji valt goed mee. maar nu had ik net pech dat ik laatste ronde van de race ineens slip en zo konden ze mij inhalen
en sucks idd na zoveel tijd toch geen eerste worden![]()
gearbox terug draaie naar 320 per uur en sleure na die bochten
nu bijna de 2e race terug gedaan en ga die ook met gemak winnen weer.
steering assist zet ik wel ni op en asm ook ni want dan is er helemaal niets meer aan.{YA}Gr3c0 zei:Klopt dit wel?
Special Event - AMG - Expters - Zachte banden in de regen?????![]()

Oorspronkelijk geplaatst door {YA}Gr3c0
Klopt dit wel?
Special Event - AMG - Expters - Zachte banden in de regen?????
Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r
is juist, veel plezier er mee hehe![]()