Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R0bbeW

Legacy Member
Net de Furai gewonnen. Moet ik een speciale set-up gebruiken voor de Like The Wind-race?

Teknohol1c

Legacy Member
bij loeb haal ik zelfs nog geen brons :doh:
Vind die rally echt ni leuk...

daedalus

Legacy Member
endurance op laguna seca bezig
40 rondes gedaan van de 90 (uurtje bezig)
prijzen geld = 220.000 :angry:
ik hoop da de xp beter meevalt

spijtig da endurance zo weinig opbrengt

junkyjump

Legacy Member
stony_v zei:
bij loeb haal ik zelfs nog geen brons :doh:
Vind die rally echt ni leuk...

Lukt bij mij ook langs geen kanten!

Nog een vraagje...voor die bonusrace met de nascar...hoe wint ge die???:-P
Kom niet verder als een 8e stek

devil

Legacy Member
voor rally heb ik ABS op 1 staan en TC uit en al de rest ook uit en dan won ik al die rallys.

die nascar ja olie vervangen goei banden steken en dan won ik da ook

junkyjump

Legacy Member
Gebruik momenteel harde race-banden, als ik zachte steek,dan gaan die geen 2rondes mee zeker?

Goldrusher

Legacy Member
Voor die NASCAR bonusrace op de Nordschleife zeker de downforce op maximum zetten.

$ilver$peed

Legacy Member
Voor de Nascar race.

Soft banden (super makkelijk dan) kopen en u overbrenging verlagen. (Als ik mij nie vergis heb ik da op 350-37 gezet bij mij). Op het rechte stuk komde toe zonder dat ze u inhalen + overal trekte rapper.

En zoals eerder al gezegd downforce vollenbak. En hem verlagen.

IK heb ook mijn vering iets zachter gezet omdat nurburgring nogal hobbelig is.

In begin lijkt het of het niet lukt ma race verder en ge zult ze wel pakken!!!

daedalus

Legacy Member
daedalus zei:
endurance op laguna seca bezig
40 rondes gedaan van de 90 (uurtje bezig)
prijzen geld = 220.000 :angry:
ik hoop da de xp beter meevalt

spijtig da endurance zo weinig opbrengt

2u en 10min gereden
158.000 xp en een infiniti prototype
spijti dat de auto's die je wint altijd een beetje tegenvallen imo

$ilver$peed

Legacy Member
nog een tip om rap nieuwe 2de hands wagens te krijgen.
Die lijst refreshen.

Iedere X als ge racet of event doet komt er 1/5 nieuwe wagens bij en verdwijt er 1/5 weer.


Ga naar een rijbewijs en start 1 op. Ga dan direct naar de voglende 4 (je moet ze niet rijden!). En keer dan terug naar 2de hands auto's en voila, allemaal nieuwe 2dehands wagens.!

$ilver$peed

Legacy Member
Ik heb zo peugeot gekocht van 4 Miljoen en turbo stage 2 opgestoken.

Dien auto eeft 1500!!! NM/Trorque/Koppel of hoe noemt het!!
Machtig veel.
Stage 3 turbo geeft mij ma 2 pk extra en veel minder koppel.

ikbenben

Legacy Member
R0bbeW zei:
Ik weet het maar met een controler is dat nogal moeilijk.

Allé, mij luktte die van Eiger niet met het stuur maar ben nu weer een tijdje relaxed in de zetel aant spelen met de controller en had hem vrij gemakkelijk nu na enkele keren proberen.

stony_v zei:
bij loeb haal ik zelfs nog geen brons :doh:
Vind die rally echt ni leuk...

Doh, gisteren die C4 vergeten door te sturen :x
Anders ook eens proberen met de controller, is echt veel simpeler.

Vandalize_

Legacy Member
djemz zei:
ik weet da je de eerste kan doen in die tijd, maar welke ebde nog gedaan die geen 4u duurt? Kheb nog ma de eerste gedaan, de ander zag ik nog nie direct zitten omda die precies veel langer duren

Ik heb zelf maar die eerste endurance x2 keer gedaan
Dus, vanavond doe ik die van 4 uur met die miata's ;o

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Miata is saai. Koop u ne roadster en tune die tot 300pk en ge moet ma 3u30 rijde :p laatdte 30 min stil gestaan want had 25 ronde voorsprong haha ^^

seurinck

Legacy Member
het is me al opgevalle dat veel auto's gwn niet verkoopbaar zijn.

vroeger kon je toch iedere wagen verkopen ?
nu zijn er veel wagens waar je nieks voor krijgt als je ze verkoopt.

junkyjump

Legacy Member
Raad gevolgd voor de NASCAR..... Van de eerste keer gelukt! Bedankt voor de tips!

Zo level 24 A-spec bereikt en direct de formula gran turismo gekocht en die manne van Like the wind eens op hun plaats gezet:-D

Brecht

Legacy Member
just alle 4 de apparte stukskes nordschleife van de amg special event intermediate op goud :love:

schredy

Legacy Member
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Goud op Suzuka tegen Vettel!!!

'k vind het spijtig dat 'k het moet zeggen, maar 'k heb het gedaan met Skid Recovery Force aan:$.

2 weken geleden (eerste keer zilver/goud achterna):
2.12.300

vorige week (nog eens proberen...):
2.12.300
veel in de buurt van m'n oude tijd gekomen, maar niet kunnen verbeteren. beginnen twijfelen of 'k ooit wel goud zou kunnen halen...

vandaag (filmpje gezien met SRF aan, dan ook maar eens beginnen proberen met SRF...):
2.09.863
'k had direct door dat die SRF het veel simpeler maakt, na nog geen half uur was mijn vorige tijd er al aan (terwijl 'k vorige week bijna 3u geprobeerd had zonder resultaat). blijven doorzetten, en na 2u eindelijk deze 2 ronden neergezet:

[YOUTUBE]IwIv01S_h3U[/YOUTUBE]

settings: TC off / SRF on / ABS 1


Nu nog de Nürburgring... (nog steeds brons, maar als 'k nog eens probeer met SRF zal goud wel te doen zijn.)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan