Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
junkyjump zei:@koolcast, enorm vriendelijk van je maar heb de C4 WRC van een ander 9lives-lid mogen lenen![]()


koolcast zei:Oke.
Btw,kan iemand mij een Nascar(liefst de 2010 Tony Stewart #14 Office Depot/Old Spice CHEVROLET IMPALA '10) of/en de Lexus IS F Racing Concept '08 lenen ?![]()

junkyjump zei:Kan jou de Jeff gordon lenen als je wilt![]()
koolcast zei:Oke.
Btw,kan iemand mij een Nascar(liefst de 2010 Tony Stewart #14 Office Depot/Old Spice CHEVROLET IMPALA '10) of/en de Lexus IS F Racing Concept '08 lenen ?![]()

koolcast zei:Nice...eeuwige thanks.![]()
sleejer zei:Ik kan je wel de Lexus lenen, voeg me maar toe![]()

junkyjump zei:Heb je toegevoegd

mentor0 zei:Niks dan last met die B-spec Bob... Geef ik hem een volledig getunede, racemodded ZR1 van 883 pk, kan hij nog niet winnen van Ford GT's met 100 pk minder. Ligt dat nu echt aan die driver gewoon? Ik lees overal dat die ZR1 de beste auto is voor het American Championship op extreme.
{YA}Gr3c0 zei:Nieuwste aanwinst
![]()
{YA}Gr3c0 zei:Welk lvl heeft je B-spec?

ULTRAnumb zei:is da die stofzuiger van 24 miljoen?
djeezes
. Ik hoop dat er nog een patch uitkomt waar je toch zeker tot 100 miljoen kan of zo.