Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junkyjump

Legacy Member
@koolcast, enorm vriendelijk van je maar heb de C4 WRC van een ander 9lives-lid mogen lenen:)

boeffel

Legacy Member
hehehe schijtelelijke auto's maken is cool

(gallardo met reflex purple+gele velgen + lelijkste spoiler)

en nog van die combinaties :unsure:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
WTF @ Redbull X1. Da's abnormaal :D da's eerste onboard filmke dak er van zie eigenlijk en tegen 300 door ne bocht hahaha :D

koolcast

Legacy Member
junkyjump zei:
@koolcast, enorm vriendelijk van je maar heb de C4 WRC van een ander 9lives-lid mogen lenen:)

Oke.:)

Btw,kan iemand mij een Nascar(liefst de 2010 Tony Stewart #14 Office Depot/Old Spice CHEVROLET IMPALA '10) of/en de Lexus IS F Racing Concept '08 lenen ? :help:

Gizmo_1987

Legacy Member
Yeah realistisch enal :ironic: Ik begrijp ng steeds niet wrm ze zo'n wagens daarin stoppen...

junkyjump

Legacy Member
koolcast zei:
Oke.:)

Btw,kan iemand mij een Nascar(liefst de 2010 Tony Stewart #14 Office Depot/Old Spice CHEVROLET IMPALA '10) of/en de Lexus IS F Racing Concept '08 lenen ? :help:

Kan jou de Jeff gordon lenen als je wilt;)

sleejer

Legacy Member
koolcast zei:
Oke.:)

Btw,kan iemand mij een Nascar(liefst de 2010 Tony Stewart #14 Office Depot/Old Spice CHEVROLET IMPALA '10) of/en de Lexus IS F Racing Concept '08 lenen ? :help:

Ik kan je wel de Lexus lenen, voeg me maar toe :)

MegaMentor

Legacy Member
Allez, wa ne zever, mijnen Bob kan die German Touring Cars Cup niet winnen met die Lexus, terwijl dat bij mij vanzelf ging

Solid Q

Legacy Member
X2010prototype + cockpitview + Nurburgring 24H layout + regen

Crazy Shit!

R0bbeW

Legacy Member
iemand die me een Nascar of Citroën C4 kan lenen? Ik weet dat je ze kunt winnen en ik weet ook hoe maar rally kan ik echt niet en op nascar heb ik alles goud buiten 1 ding.

voeg me toe: R0bbeW

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Nieuwste aanwinst :D

Chaparral.jpg

MegaMentor

Legacy Member
Niks dan last met die B-spec Bob... Geef ik hem een volledig getunede, racemodded ZR1 van 883 pk, kan hij nog niet winnen van Ford GT's met 100 pk minder. Ligt dat nu echt aan die driver gewoon? Ik lees overal dat die ZR1 de beste auto is voor het American Championship op extreme.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
mentor0 zei:
Niks dan last met die B-spec Bob... Geef ik hem een volledig getunede, racemodded ZR1 van 883 pk, kan hij nog niet winnen van Ford GT's met 100 pk minder. Ligt dat nu echt aan die driver gewoon? Ik lees overal dat die ZR1 de beste auto is voor het American Championship op extreme.

Welk lvl heeft je B-spec?

MegaMentor

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Welk lvl heeft je B-spec?

22, Nascar is trouwens ook nog steeds een ramp. Indy ok, maar die road courses... In elke bocht spint hij door als ik hem push, als ik hem cool steekt iedereen voorbij. Met als gevolg van het spinnen ging hij net voor de finish nog eens de pits in ook :lol:

{YA}Gr3c0

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
is da die stofzuiger van 24 miljoen?
djeezes

Doe er maar 10 miljoen van af hoor, het was iets van een 14,9 miljoen.

Ge kunt maar max. 20 miljoen hebben :angry:. Ik hoop dat er nog een patch uitkomt waar je toch zeker tot 100 miljoen kan of zo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan