Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Het is goed om snel geld te verdienen maar ik vind wel dat er ook iets tegenover mocht staan.Jersy zei:is een bspec die een cool karakter heeft eigenlijk goed?
van zodra ik hem 4 keer aanspoor om rapper te rijden, stijgt het volledig naar hot en doet em iet idioot
hatelijk gewoon


issith zei:lol mijne coureur staat standaard volledig int rood![]()
Ik vind da wel handig voor int begin van de race, dan steekt em iedereen al voorbij voor da de race eigenlijk echt begonnen is.
ikbenben zei:In de meeste gevallen vind ik mijne "cold" het beste. Int begin van een race moet ge hem even coachen zodat hij eerst staat maar daarna kunt ge hem gewoon laten doen en blijft hij eerst.
Jersy zei:die van mij is gewoon een watje
als em uit de bocht vliegt, wacht die om te vertrekken tot iedereen gepasseerd is ...
als de rijder voor hem remt, zit die ook al te remmen ipv er gewoon voorbij te vliegen...
ik ga denkek een nieuwe maken en deze laten voor wat het is, werkt te veel op mijn systeem