Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ikkie

Legacy Member
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze die restricties eruit gehaald hebben.
De uitdaging is nu ver te zoeken. Eerst was het echt zwoegen om gold te halen, maar nu houdt het blijkbaar niet zoveel meer in :(. Het is goed om snel geld te verdienen maar ik vind wel dat er ook iets tegenover mocht staan.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Vind ik ook eigenlijk :) over het algemeen zit er gewoon te weinig uitdaging int spel. De specials en licenses zijnt enigste waar ik uitdaging in vond :)

Cycloon

Legacy Member
Zelf de licenties vind ik totaal uit balans. Bij de ene licentie win je goud met 2 vingers in de neus en 10 seconden voorsprong, terwijl de andere licentie frustratie tot en met is en je dan uiteindelijk wint met een halve milliseconde voorsprong.

Bosvos

Legacy Member
Ik ben niet zo'n gamer dus uitdaging hoeft voor mij niet, ik wil veel geld en veel auto's :lol:

Energised

Legacy Member
welke race verdient het meeste geld in vergelijking met de tijd die erin steekt??

kwestie van snel geld te maken...

issith

Legacy Member
bwa 'like the wind' me ne minolta is toch ook wel 84k op een paar minuten ze

Jersy

Legacy Member
is een bspec die een cool karakter heeft eigenlijk goed?
van zodra ik hem 4 keer aanspoor om rapper te rijden, stijgt het volledig naar hot en doet em iet idioot
hatelijk gewoon

Goldrusher

Legacy Member
Gewoon tijdens de race het karakter van uw coureur proberen te houden zoals er voor.

koolcast

Legacy Member
Jersy zei:
is een bspec die een cool karakter heeft eigenlijk goed?
van zodra ik hem 4 keer aanspoor om rapper te rijden, stijgt het volledig naar hot en doet em iet idioot
hatelijk gewoon

Ik gebruik meestal het "evenwichte" karakter.;)

Cold karakter rijd te safe,waardoor je vaak kan verliezen.
Hot karakter is soms iets te hefig,waardoor die soms wat fouten maakt.

Ik vind ene hot wel beter dan een cold,maar ik hou bij de gouden middenweg.:p

issith

Legacy Member
lol mijne coureur staat standaard volledig int rood :p

Ik vind da wel handig voor int begin van de race, dan steekt em iedereen al voorbij voor da de race eigenlijk echt begonnen is.

Bosvos

Legacy Member
issith zei:
lol mijne coureur staat standaard volledig int rood :p

Ik vind da wel handig voor int begin van de race, dan steekt em iedereen al voorbij voor da de race eigenlijk echt begonnen is.

idd, sinds gisteren ne 2de rijder, die ook bijna volledig in het rood staat.
Da's trouwens ook mijn eigen rijstijl, in het begin het zoveel mogelijk seconden pakken op diegenen achter mij zodat ik me alleen hoef te concentreren op de dingen voor mij.

Mrblomme

Legacy Member
Zou ik van iemand een Nascar of Citroën C4 kunnen lenen aub? :)
Zou graag die events doen maar die Loeb challenge lukt mij niet. :(

koolcast

Legacy Member
Morgen dan toch maar eens proberen met een rooie.:p Al was het de vorige keer geen succes...

ikbenben

Legacy Member
In de meeste gevallen vind ik mijne "cold" het beste. Int begin van een race moet ge hem even coachen zodat hij eerst staat maar daarna kunt ge hem gewoon laten doen en blijft hij eerst.

trizzle-83

Legacy Member
Hot drivers zijn beter dan gebalanceerde drivers en veel beter dan cold drivers , ik heb er 1 op lvl40 die volledig hot is die maakt geen fouten meer, maakt schijnbaar niet uit hoeveel ik Overtake en Increase Pace spam.

Jersy

Legacy Member
ikbenben zei:
In de meeste gevallen vind ik mijne "cold" het beste. Int begin van een race moet ge hem even coachen zodat hij eerst staat maar daarna kunt ge hem gewoon laten doen en blijft hij eerst.

die van mij is gewoon een watje
als em uit de bocht vliegt, wacht die om te vertrekken tot iedereen gepasseerd is ...
als de rijder voor hem remt, zit die ook al te remmen ipv er gewoon voorbij te vliegen...

ik ga denkek een nieuwe maken en deze laten voor wat het is, werkt te veel op mijn systeem

svp46

Legacy Member
Jersy zei:
die van mij is gewoon een watje
als em uit de bocht vliegt, wacht die om te vertrekken tot iedereen gepasseerd is ...
als de rijder voor hem remt, zit die ook al te remmen ipv er gewoon voorbij te vliegen...

ik ga denkek een nieuwe maken en deze laten voor wat het is, werkt te veel op mijn systeem

Ik heb gisteren ook een nieuwe gemaakt, een gebalaceerde (cold/hot).

Mijn vorige kon met een volledig aangepaste ZR1 of veyron nog niet de sunday club winnen, degene die ik nu heb zit bij de 2de reeks (beginner??) en heeft momenteel 100% win
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan