Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

schredy zei:zojuist tijdens het dream car championship (B-spec) iets speciaals gebeurd:
iedere race met racing hard banden gereden; altijd zagen die er gewoon zwart uit, maar op Tokyo R246 zagen ze er zo uit:
![]()
![]()
sevencrowns zei:Sinds ik bij die FGT cup zit, niet meer gespeeld. Kankermoeilijk had ik de indruk, en 20 laps is te veel van het goede. Pff.

issith zei:Verwijder uw GT5 files vna uwe ps3 en dan gwn terug installere (niet uw save game he) Misschien lukt dat. Dan moet ge uw ps3 niet terug installere
koolcast zei:Dan hebt ge B-spec nog niet gedaan...
Veel te veel laps,...![]()

schredy zei:Geen ruitenwisser!!!
![]()


TrsH zei:aangezien er bij hardware/aankoopadvies niet gereageerd wordt ga ik het hier eens vragen.
ik had graag een playseat gehad maar mijn vrouw ziet het niet zitten om deze in huis te plaatsen
dus daarmee dit alternatief.
SpeedBlack Evo Silver v2 || Gamegear.be - Your #1 e-sports shop
zou dit iets deftig zijn? iemand ervaring mee?

{YA}Gr3c0 zei:Waarom geen wheelstand pro?
Welk stuur heb je?
TrsH zei:driving force pro GT van logitech
ma die dingen zien er mij niet echt stabiel uit als vb wil gaan driften.

Energised zei:bah, zot aant worden van die idiote b-spec races..
kzit hier in de reeks voor amateurs te rijden en daar doe ik de "sport truck race"
kheb 'n pickup met 500+ pk terwijl de rest rond de 300 zit..
ma tis dus te doen op de daytona speedway, een ovaal waar IEDEREEN dus flatout gaat, maar mijn achterlijke coureur zit te remmen in die "bochten" waardoor iedereen hem weer inhaalt..
iemand tips? kheb al 'n andere coureur aangemaakt, ma die is even achterlijk..
