Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schredy

Legacy Member
zojuist tijdens het dream car championship (B-spec) iets speciaals gebeurd:
iedere race met racing hard banden gereden; altijd zagen die er gewoon zwart uit, maar op Tokyo R246 zagen ze er zo uit:

Tokyo%20R246%20klein.jpg

:crazy:

(edit: dropbox doet raar, eens refreshen kan helpen als je geen afbeelding ziet)

sevencrowns

Legacy Member
Sinds ik bij die FGT cup zit, niet meer gespeeld. Kankermoeilijk had ik de indruk, en 20 laps is te veel van het goede. Pff.

inzane

Legacy Member
schredy zei:
zojuist tijdens het dream car championship (B-spec) iets speciaals gebeurd:
iedere race met racing hard banden gereden; altijd zagen die er gewoon zwart uit, maar op Tokyo R246 zagen ze er zo uit:

Tokyo%20R246%20klein.jpg

:crazy:

Error (5xx)
Something went wrong. Don't worry your files are still safe and the Dropboxers have been notified. Check out our FAQ or forums for help. Or maybe you should try heading home.


nice


oeps en nu werkt die ineens

koolcast

Legacy Member
sevencrowns zei:
Sinds ik bij die FGT cup zit, niet meer gespeeld. Kankermoeilijk had ik de indruk, en 20 laps is te veel van het goede. Pff.

Dan hebt ge B-spec nog niet gedaan...
Veel te veel laps,...:angry:

Fraze

Legacy Member
B-spec kunt ge gwn laten lopen snachts ofzo :p.

Of als ge naart school bent :D

Best handig.

Jakke007

Legacy Member
issith zei:
Verwijder uw GT5 files vna uwe ps3 en dan gwn terug installere (niet uw save game he) Misschien lukt dat. Dan moet ge uw ps3 niet terug installere

Bedankt voor de tip maar het heeft niets uitgehaald. Zal een volledige reset van de PS3 worden dan... Zwaar kut!

MegaMentor

Legacy Member
koolcast zei:
Dan hebt ge B-spec nog niet gedaan...
Veel te veel laps,...:angry:

5-6 races in 1 championship met 30 laps each, anyone? :woohoo:


schredy zei:
Geen ruitenwisser!!! :eek:

IMG_3383.JPG

Haha, I know how you feel, van de week reed ik met mijn oude Corvette online. Begon dat daar te regenen :p

MegaMentor

Legacy Member
Zelfs bij de eerste license zijn er toch een paar moeilijke challenges hoor... Net gestopt bij die paar bochten op de Autumn Ring Mini. De eerst keer gewoon flatout door iedere bocht gegaan met een grote dosis overstuur => Zilver. Dan doe ik het zoals het "moet" => Zilver en trager dan de eerste keer. Hmm? :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
eindelijk alle special events gold :) net nog rally in expert uitgereden in de sneeuw.

daedalus

Legacy Member
heeft er iemand een wheelstand pro voor een logitech dfgt te koop?
ben bereid mooie prijs te betalen

naokske

Legacy Member
Energised zei:
bah, zot aant worden van die idiote b-spec races..

kzit hier in de reeks voor amateurs te rijden en daar doe ik de "sport truck race"

kheb 'n pickup met 500+ pk terwijl de rest rond de 300 zit..

ma tis dus te doen op de daytona speedway, een ovaal waar IEDEREEN dus flatout gaat, maar mijn achterlijke coureur zit te remmen in die "bochten" waardoor iedereen hem weer inhaalt..

iemand tips? kheb al 'n andere coureur aangemaakt, ma die is even achterlijk..

Ik blijf er bij, die B-spec mode is compleet nutteloos en kut :sop:

Goldrusher

Legacy Member
Mijn B-spec team heeft me heel veel centjes en mooie prize carsopgeleverd, alsook de X1 challenge unlocked.
Veel succes om in A-spec op level 30 te geraken.

Bosvos

Legacy Member
Maar ge gaat me toch niet vertellen dat je B-spec zou missen als het niet in het spel had gezeten?

IMO draagt het absoluut niets bij tot het spelplezier.

.vinnie.

Legacy Member
Ik ben van plan om die seasonal events te doen maar ik heb niet zo veel geld om die auto's te tunen en te kopen, hoeveel hebben jullie in het totaal uitgegeven aan die seasonal events om ze te winnen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan