Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

issith

Legacy Member
Jersy zei:
die van mij is gewoon een watje
als em uit de bocht vliegt, wacht die om te vertrekken tot iedereen gepasseerd is ...
als de rijder voor hem remt, zit die ook al te remmen ipv er gewoon voorbij te vliegen...

haha lol, soms wou ik dat ik dingen kon opnemen van b-spec, want mijne Hot J.Rodgers heeft er al een paar van de baan gerede XD

ikbenben

Legacy Member
Gisteren de trophy van 10mil credits gehaald dus daarstraks maar een beetje geshopt :D
Heb nu bij Ferrari Enzo, Lexus LF-A, Audi RS6 '08, McLaren F1, Dodge Viper SRT10 ACR (+1000pk :eek:), Corvette ZR-1 LM, HKS CT230R, Lambo Murcielago LP670-4 SV, McLaren MP4-12C, Lancer Evolution VI GSR Tommi Makinen Edition, Nissan Fairlady Z Xanavi Nismo Super GT '06, Tesla.

C-Raz

Legacy Member
nice ;)

Nu heb ik speciaal via facebook dien XJ13 gewonnen voor die historic race te doen..
en nu kan ik die niet gebruiken?? waarom niet?
voldoet toch aan de voorwaarden en er doet zelfs een andere XJ13 mee..

issith

Legacy Member
p4T zei:
nice ;)

Nu heb ik speciaal via facebook dien XJ13 gewonnen voor die historic race te doen..
en nu kan ik die niet gebruiken?? waarom niet?
voldoet toch aan de voorwaarden en er doet zelfs een andere XJ13 mee..

Der staat geen jaartal bij, daarom gaat da nie

Energised

Legacy Member
bah, zot aant worden van die idiote b-spec races..

kzit hier in de reeks voor amateurs te rijden en daar doe ik de "sport truck race"

kheb 'n pickup met 500+ pk terwijl de rest rond de 300 zit..

ma tis dus te doen op de daytona speedway, een ovaal waar IEDEREEN dus flatout gaat, maar mijn achterlijke coureur zit te remmen in die "bochten" waardoor iedereen hem weer inhaalt..

iemand tips? kheb al 'n andere coureur aangemaakt, ma die is even achterlijk..

mr_vain

Legacy Member
Ik heb dus gisteren juist hetzelfde meegemaakt. Ik ging gaan eten, dus ik laat hem beginnen te rijden, hij steekt iedereen voorbij tot dat hij in de eerste bocht begint te remmen en laat iedereen voorbij steken. Ik heb gezien dat hij dan pas 9de geëindigd is toen ik terugkwam. :s
Volgende keer blij ik erbij en zal ik hem heel de tijd opdracht geven om sneller te rijden ...

issith

Legacy Member
increase pace zegge als em in nen bocht gaat ? Bij mij als ik da zeg dan schiet diene ineens fkes vooruit :)

Energised

Legacy Member
hij blijft remmen, al push ik hem constant.. of hij gaat int midden van het "pack" rijden zodat em vast zit en niet meer kan inhalen..

man wat wens ik dat ik soms kan overnemen..

Jakke007

Legacy Member
Heeft er nog iemand problemen met z'n GT5? Ik heb het seizoensevent gedaan van de Prius en nu loopt hij constant vast, elke keer als ik naar GT mode wil gaan bij het opstarten. Hiervoor is hij maar 1 keer vastgelopen, bij het Nascar special event.

issith

Legacy Member
ik heb ook 1 keer heel lang moeten wachten voor er terug reactie was, maar dat was op release datum op multiplayer :p

Jakke007

Legacy Member
man, suckt zwaar hier! Van zodra ik in het beginmenu kom loopt ie garantie vast na 10 seconden... ben nu back-up aant maken en dan PS3 herstellen ofzo. Hopelijk haalt het iets uit, ik heb weinig zin om opnieuw te beginnen, lvl 19 A-Spec en lvl 10 B.

issith

Legacy Member
Jakke007 zei:
man, suckt zwaar hier! Van zodra ik in het beginmenu kom loopt ie garantie vast na 10 seconden... ben nu back-up aant maken en dan PS3 herstellen ofzo. Hopelijk haalt het iets uit, ik heb weinig zin om opnieuw te beginnen, lvl 19 A-Spec en lvl 10 B.

Verwijder uw GT5 files vna uwe ps3 en dan gwn terug installere (niet uw save game he) Misschien lukt dat. Dan moet ge uw ps3 niet terug installere

djemz

Legacy Member
meestal ligt het aan de overbrenging als je met b spec niet kan winnen of aan de banden, dan remt hij harder dan hij moet. Ik had met die picup race ook wel veel miserie, ik heb hem moeten full tunen en dan heeft hij gewonnen in de laatste bocht. Wat ik wel soms heb is dat hij eerstes rijdt de hele race, en de laatste 2 ronden rijdt ie dan precies helemaal chill en wordt hij door de 2de ingehaalt waardoor je hem dan de hele tijd moet coachen om terug rapper te gaan en dan steekt ie hem voor de finish voorbij

svp46

Legacy Member
[BIG_JIM];14357814 zei:
Wat raden jullie aan als 'race car'?

Corvette ZR1 (weet ni welk jaar ik dacht de nieuwste) + race modification
en dan nog enkele verbeteringen

Is 150k voor de auto + 350K raceM dus voor een goeie 500K hebt ge een hele goeie auto;-)

heb alle grote races (die ik er mee kon rijden) gereden.


Jakke007 zei:
waar kan ik die GT5 files vinden?

bij game -> hulplrogramma ... -> GT5 -> driehoek -> kopieren -> kies uw usb-stick en voila

schredy

Legacy Member
Geen ruitenwisser!!! :eek:

IMG_3383.JPG
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan