svp46
Legacy Member
.vinnie. zei:Ik ben van plan om die seasonal events te doen maar ik heb niet zo veel geld om die auto's te tunen en te kopen, hoeveel hebben jullie in het totaal uitgegeven aan die seasonal events om ze te winnen?
Je kan best beginnen met de eerste season, dan heb je al direct veel winst die kan je dan investeren voor de volgende en zo heb je snel veel geld;-)
Zijn vrij easy wins enkel die prius haat ik.
Je kan ook eens vragen in de Car-gifting thread om een auto te lenen.
Ik kan er vandaag geen meer sturen anders kon ik je er 1 opsturen.
Het geld meer dan waart
Als ik drift wordt er niet veel harder aan het stuur gerukt dan anders hoor
