Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

svp46

Legacy Member
.vinnie. zei:
Ik ben van plan om die seasonal events te doen maar ik heb niet zo veel geld om die auto's te tunen en te kopen, hoeveel hebben jullie in het totaal uitgegeven aan die seasonal events om ze te winnen?

Je kan best beginnen met de eerste season, dan heb je al direct veel winst die kan je dan investeren voor de volgende en zo heb je snel veel geld;-)
Zijn vrij easy wins enkel die prius haat ik.

Je kan ook eens vragen in de Car-gifting thread om een auto te lenen.

Ik kan er vandaag geen meer sturen anders kon ik je er 1 opsturen.

djemz

Legacy Member
ik drift ook met een wheelstand pro, dat ding verschuift of kantelt gene halve mm. Tis 1 van mijn beste aankopen geweest sinds lange tijd :) Het geld meer dan waart

MegaMentor

Legacy Member
Hoe driften jullie dan wel niet dat je moet gaan twijfelen over de stevigheid van je opstelling :p Als ik drift wordt er niet veel harder aan het stuur gerukt dan anders hoor

koolcast

Legacy Member
mentor0 zei:
Hoe driften jullie dan wel niet dat je moet gaan twijfelen over de stevigheid van je opstelling :p Als ik drift wordt er niet veel harder aan het stuur gerukt dan anders hoor

Same here,maar ik ken van die ventjes die heel stuurke omzeep helpen.:D

Moonman1

Legacy Member
TrsH zei:
aangezien er bij hardware/aankoopadvies niet gereageerd wordt ga ik het hier eens vragen.

ik had graag een playseat gehad maar mijn vrouw ziet het niet zitten om deze in huis te plaatsen :D

dus daarmee dit alternatief.
SpeedBlack Evo Silver v2 || Gamegear.be - Your #1 e-sports shop

zou dit iets deftig zijn? iemand ervaring mee?
Heb deze Speedblack Evo Silver gekocht voor mijn DFGT stuurwiel. Ben er zeer tevreden over. Had bij het zien van de foto op de site wel wat schrik bij de stabiliteit, maar dit is zeker geen probleem. Zeer stabiel geheel.
Het onderste deel met de pedalen kan je bij het opbergen aan de verticale stang bevestigen waardoor het geheel compacter wordt om op te bergen.
Ook op de service van Gamegear niets aan te merken: levering ging heel snel en alles in perfecte staat ontvangen. Ben zeer tevreden met deze aankoop.

daedalus

Legacy Member
Moonman1 zei:
Heb deze Speedblack Evo Silver gekocht voor mijn DFGT stuurwiel. Ben er zeer tevreden over. Had bij het zien van de foto op de site wel wat schrik bij de stabiliteit, maar dit is zeker geen probleem. Zeer stabiel geheel.
Het onderste deel met de pedalen kan je bij het opbergen aan de verticale stang bevestigen waardoor het geheel compacter wordt om op te bergen.
Ook op de service van Gamegear niets aan te merken: levering ging heel snel en alles in perfecte staat ontvangen. Ben zeer tevreden met deze aankoop.

is dit een waardig alternatief voor een wheelstand pro?
want turnhout is niet zo heel ver voor me om een te gaan halen.

djemz

Legacy Member
voor die prijs kun je even goed een wheelstand pro kopen, scheelt 5€ ofzo. Het is eigenlijk net een wheelstand pro, maar met een supergrote onnodige voetenplank en grote tafel. Ik vind de wheelstand veel mooier en compacter

issith

Legacy Member
hehe mensen die aant klagen zijn over de hoeveelheid laps.

Int echt moete die F1 coureurs ook 50 laps doen gemiddeld he ;)

:niceone: ge wou realisme

Goldrusher

Legacy Member
Hier nog niet gepost denk ik ?

UJBRT.jpg


Dit (1:1) model van de X2010 zal op het Autosalon staan. Paleis 2.

logo-en.png

Delark

Legacy Member
Valt die al te bestellen eigenlijk? Want ik had die al eens gezien en wou hem wel hebben aangezien me 't wel makkelijk lijkt.

Edit, valt al te bestellen x)

Mikeness87

Legacy Member
Iemand die nog steeds uitdaging ziet na lvl 30? Ik ben nu lvl 24 en moet dreamcar en FGT nog rijden. Alleen ik heb er n hard hoofd in om die lange races te doen.... of ben ik gwoon geen echte gamert :P

FreakyJP

Legacy Member
Mikeness87 zei:
Iemand die nog steeds uitdaging ziet na lvl 30? Ik ben nu lvl 24 en moet dreamcar en FGT nog rijden. Alleen ik heb er n hard hoofd in om die lange races te doen.... of ben ik gwoon geen echte gamert :P

Eerlijk gezegd, ik ben het ook beu geraakt eens ik lvl 25 was. Die endurance-races zijn pokkesaai en pure tijdverspilling en buiten die seasonal events valt er bitterweinig te doen.

rscaboy

Legacy Member
Wie was dat weer die de X2010 gifte? Ik vind dat lijstje niet onmiddellijk terug.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan