Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schredy

Legacy Member
humpus zei:
Dat ligt waarschijnlijk aan uw tv. Stel hem eens af met deze guide, puntje 4.

pfff, het begin ergerlijk te worden...

Het zwart wordt dus niet mooi zwart weergegeven op m'n tv. Het is vooral duidelijk tijdens nachtraces (over zo goed als het volledige beeld) en soms ook op donkere plekken tijdens gewone races. Nog niet gezien in de menu's, HUD,... enkel bij de bewegende racebeelden. Die guide al eens doorlopen, maar de meeste instellingen stonden al goed (en het probleem is er dus nog steeds :().

'k heb er een foto van proberen trekken:
IMG_3388%20kleiner.jpg


je ziet duidelijk dat er een patroon in zit...(en dat patroon verandert bijna constant; het zijn bewegende beelden natuurlijk) 'k heb dit enkel voor met GT5, dus 'k veronderstel dat het aan het spel ligt; nog mensen waarbij dit opgevallen is?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
hoe doet ge een endurance, 90 ronden op Laguna Seca op 1u20?



- Redbull X1 :D wa een raket :D

kheb de Gilette Vertigo gekocht trouwens ^^ kon het ni laten :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ast mij lukt test ik hem vandaag nog :p nu net begonne aan GT all stars kampioenschap b spec :)

Bosvos

Legacy Member
Shit zeg, de examens beginnen zijn tol al te eisen :')
Dacht me eventjes te ontspannen en de Expert series eens af te werken, start de Gallardo Trophy op, het lukt niet van de eerste keer, op den duur ben ik het zo beu dat ik nog wat ga tunen.
Uiteindelijk wil ik die Gallardo trophy terug starten, zie ik toch wel geen gouden beker staan zeker? :lol: Had ik die race al lang gedaan...

Nu heb ik die pannekoek voor niks getuned :(

koolcast

Legacy Member
Het American Championship is echt zo simpel...Ik dacht ergens gelezen te hebben er velen moeilijkheden mee hebben....Heb het gewoon gedaan met de 2010 Tony Stewart #14 Office IMPALA '10.

svp46

Legacy Member
Net gedaan met mijn eerst endurance (300km)

Heb met de FGT gereden, zo'n 1u 35min.
Is het trouwens normaal dat mij DF GT redelijk warm begint te worden en naar verbrand plastic begint te ruiken?:p

Vandalize_

Legacy Member
svp46 zei:
Net gedaan met mijn eerst endurance (300km)

Heb met de FGT gereden, zo'n 1u 35min.
Is het trouwens normaal dat mij DF GT redelijk warm begint te worden en naar verbrand plastic begint te ruiken?:p

warmte kan normaal zijn
Maar naar verbrand plastic =/

mb0ng0

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
Over die B-spec, is da normaal da ge zoveel moet grinden? ik win alles van de eerste keer maar heb amper genoeg XP voor verder te kunnen...



das voor b-spec

in b-spec moet ge enorm veel grinden niet normaal. Zit nu aan 24h le mans lvl 26..hoop datk die niet te veel moet doen om lvl 40 te hebben...

{YA}Gr3c0

Legacy Member
24h le mans is toch level 35 zowel in A als in B Spec?

Hoe kan jij dan al die 24h race doen als je nog maar lvl 26 zijn? Mss bedoel je lvl 36?

Op welke auto's kan je raceaanpassingen doen? Stond hier es vermeld maar begin maar es te zoeken. :s

Liquid Li0n

Legacy Member
Goldrusher zei:

Aah meneer is dan toch aan het werken.:evil:

mb0ng0 zei:
in b-spec moet ge enorm veel grinden niet normaal. Zit nu aan 24h le mans lvl 26..hoop datk die niet te veel moet doen om lvl 40 te hebben...

ik heb nu die level 18 race gedaan en nu begin ik die gewoon trg...zo saai, alle geluk is het ne veel te snelle auto dak ondertussen tv kan zien.

schredy

Legacy Member
Tggg, domme B-spec tegenstanders :doh::
eens die over de helft zijn van een 24h race, gaan die iedere ronde de pits in omdat de physical strength van al hun coureurs te laag is geworden (en ze geen tijd hebben om te rusten/recuperen, waardoor een coureur die net achter het stuur zit direct terug binnen komt, waardoor ze geen tijd hebben om te rusten/recuperen, waardoor...:sop:).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan