Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mb0ng0

Legacy Member
inzane zei:
@razor.
laat het nu zo, later op bspec op de extreme events heb je der 2 nodig. laat die met uw 1e meerijden. zn exp gaat wel snel genoeg omhoog

Ik heb 4 drivers level 35 en 2 level 22 omdat ik dacht dat je er 6 zou nodig hebben bij 24h maar dat is niet zo... Max 3 drivers, dus zkr niet nodig om meer drivers te trainen. Volgens mij lukt het zelf met 1 ze zijn blijkbaar niet uitputbaar :/

Schummi88

Legacy Member
Goud op alle rijbewijzen is binnen, nu nog +-25% van de special events voltooien met goud :p.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
congrats!

ohja ergens in bspec heb ik in de exepert reeks een Castrol Mugen NSX '00 gewonnen. Leg daar racing softs onder en je wint het 1.500.000 bonus event met 6 seconden voorsprong :p

issith

Legacy Member
Ikkie zei:
Een kleine troost voor de Gran Turismo fans die door examens niet naar het autosalon kunnen:

De Red Bull X2010 in de GT stand op het autosalon! ^^
[/SPOILER]

:drool:

Gaat gij er wel naar toe ?

kunt gij mij dan is zegge welke TV's dat die gebruiken ?

Schummi88

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
congrats!

ohja ergens in bspec heb ik in de exepert reeks een Castrol Mugen NSX '00 gewonnen. Leg daar racing softs onder en je wint het 1.500.000 bonus event met 6 seconden voorsprong :p

Die Castrol Mugen NSX is een heerlijke wagen echt :love:!

Bosvos

Legacy Member
Damn, die bonus race met die Mitsubishi i-MiEV was de spannendste race tot nu toe :')
Niet qua tegenstand, maar in redelijk veel bochten had ik nog maar 2 wielen op de grond.
Op het einde zelfs nog eentje gedubbeld :D

Liquid Li0n

Legacy Member
Bosvos zei:
Damn, die bonus race met die Mitsubishi i-MiEV was de spannendste race tot nu toe :')
Niet qua tegenstand, maar in redelijk veel bochten had ik nog maar 2 wielen op de grond.
Op het einde zelfs nog eentje gedubbeld :D

amai hebt ge die dan zo hard getuned dat ge wel kunt dubbelen maar enkel xp wint want het prijzengeld zit volledig in den auto ofwa? :crazy:

Bosvos

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
amai hebt ge die dan zo hard getuned dat ge wel kunt dubbelen maar enkel xp wint want het prijzengeld zit volledig in den auto ofwa? :crazy:

Ge kunt da bakske niet tunen... Ik heb wel een Stage 1 weight reduction gedaan.
Ik was gewoon verrast dat ge met zo'n sloom auto'ke nog iemand kunt dubbelen :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
man die X2010 zuipt naft das ni te doen :D 26 rondjes indi en kmoe al binne kome voor 96 liter te tanke :D

mb0ng0

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
man die X2010 zuipt naft das ni te doen :D 26 rondjes indi en kmoe al binne kome voor 96 liter te tanke :D

Lol iddem,10 rondjes op le mans, aan420/uur zuipen voor dood :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kheb voor de verandering al nen boek van 600 blz op men gaspedaal gelegd dak die al ni meer moe gebruiken :D rem heb ik toch ni nodig :D

Ikkie

Legacy Member
issith zei:
Gaat gij er wel naar toe ?

kunt gij mij dan is zegge welke TV's dat die gebruiken ?

Nope, ik kan ook niet.
Kheb jammer genoeg examens tot februari.
Geen idee welke tv's ze gebruiken.

ReBirTh

Legacy Member
issith, als ik er aan denk, ga ik er es proberen op te letten. Ik ga volgende week woensdag.

issith

Legacy Member
ReBirTh zei:
issith, als ik er aan denk, ga ik er es proberen op te letten. Ik ga volgende week woensdag.

thanks.

Ik wil een nieuwe TV kopen en als ik weet welke sony gebruikt voor GT5 te spelen, dan weet ik wel in welke richting ik moet gaan zoeken

mythe

Legacy Member
issith zei:
thanks.

Ik wil een nieuwe TV kopen en als ik weet welke sony gebruikt voor GT5 te spelen, dan weet ik wel in welke richting ik moet gaan zoeken
Zou mij niet verwonderen als da gewoon panels zijn.
Een soort groot computerscherm, waar geen TV tuner inzit.
En als het toch een TV schermpje is (voor commerciële redenen) dan zal het wel een 3D TV'tje zijn dat niet goedkoop is.

Ikkie

Legacy Member
issith zei:
thanks.

Ik wil een nieuwe TV kopen en als ik weet welke sony gebruikt voor GT5 te spelen, dan weet ik wel in welke richting ik moet gaan zoeken

De Gran Turismo stand maakt deel uit van de Playstation stand, dus ik vermoed dat het Sony TV's zullen zijn ;)

GeoBem007

Legacy Member
Vandaag, dankzij die Seasonals, mijn 10milj trophy gehaald :)
Ben begonnen een paar dagen geleden met een miljoen of 2. Alle Seasonals van 2, 3 en 4 gedaan buiten die met de C4 WRC omdat ik die ni heb :(
Daarna gaan shoppen :D

F1 van Polyphony
Lambo LP670-4SV
Ferrari Enzo, 430 Scuderia, 458 Italia
BMW M3, M5, Z4 M
Alfa 8C
McLaren F1, MP4
Audi R8 4.2, 5.2 en RS6 Avant
Lancia Delta
Jaguar XKR
Aston DB9
RUF CTR2

Ik wou dus gaan voor de blut-zijn trophy, maar kzit nu nog me 1.690.000 credits :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan