Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeoBem007

Legacy Member
I wish I could :-p

Kheb in B-Spec de Historic gehaald met de Toyota 7 die ge in B-Spec met Like The Wind haalt, die heb ik dan weer met de FGT gereden (alleja, laten rijden).
Met de correcte setup haalt die Toyota het gemakkelijk! :)
Nu B-Spec NASCAR.. :crazy:

Bosvos

Legacy Member
Tussen de Nascarwagens is er in principe geen verschil zeker? (qua aankoop dus)

koolcast

Legacy Member
Bosvos zei:
Tussen de Nascarwagens is er in principe geen verschil zeker? (qua aankoop dus)

Als ik jou was zou ik kiezen tussen de

-2010 Tony Stewart #14 IMPALA '10
of
-Ford 2010 AJ Allmendinger #43 Fusion

zijn er alle twee ideaal voor.
prijs is hetzelfde,Cr. 500,000.

svp46

Legacy Member
GeoBem007 zei:
I wish I could :-p

Kheb in B-Spec de Historic gehaald met de Toyota 7 die ge in B-Spec met Like The Wind haalt, die heb ik dan weer met de FGT gereden (alleja, laten rijden).
Met de correcte setup haalt die Toyota het gemakkelijk! :)
Nu B-Spec NASCAR.. :crazy:

De historic in de extreme reeks?
Heb ook al een paar keer geprobeerd met mij TOY7 en kan zelfs de laatste niet volgen.

Welke setup gebruikt ge?

Tah_b00nz0r

Legacy Member
pfff eindelijk die indi 500 miles gedaan en gvd nog ni genoeg xp voor level 30 :D nog 61k moet ik halen dus da lukt mij gelukkig nog met de season events dak nog moet doen :p

Riix

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Vandaag, dankzij die Seasonals, mijn 10milj trophy gehaald :)
Ben begonnen een paar dagen geleden met een miljoen of 2. Alle Seasonals van 2, 3 en 4 gedaan buiten die met de C4 WRC omdat ik die ni heb :(
Daarna gaan shoppen :D

Ik wou dus gaan voor de blut-zijn trophy, maar kzit nu nog me 1.690.000 credits :(


Ik kan u hier wel mee helpen :o ik heb de C4 WRC just add me en zal zo snel mogelijk sturen ;) zal pas morgen avond zijn of zaterdag

Riix

Legacy Member
Hoe gaat de season race bonus 2 eigelijk bij jullie net nascar op de nurburg?
Hoe snel en voorzichtig ik ook rij ze rijden van me weg.
Als ik dan iets sneller ga rijden dan is er altijd wel 1 bochtje waar mijn nascar begint te slippen :s.

Liquid Li0n

Legacy Member
die blut zijn trophy is wel ni gemakkelijk omda da nooit mooi uitkomt om op 0.0 te komen

super_veloce

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
die blut zijn trophy is wel ni gemakkelijk omda da nooit mooi uitkomt om op 0.0 te komen

sparen tot 20 mil en dan komt het uit.


2 keer de endurance van suzuka is blijkbaar niet genoeg om van lvl 30 naar 31 te gaan in bspec:sad:

XTAZ

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
die blut zijn trophy is wel ni gemakkelijk omda da nooit mooi uitkomt om op 0.0 te komen

Tweedehandswagens kopen tot ge op een rond bedrag komt, dan evt. tunen en car wash.

koolcast

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
die blut zijn trophy is wel ni gemakkelijk omda da nooit mooi uitkomt om op 0.0 te komen

Savegame op stick zetten,het savegame wat op je ps3 staat er af gooien,zodat je een nieuw game begint.Je hebt nu 20.000 Cr. Koop 4 PDI karts en de trophy is van jouw.Verwijder het savegame op je ps3 en zet je oude er terug op.;)

GeoBem007

Legacy Member
svp46 zei:
De historic in de extreme reeks?
Heb ook al een paar keer geprobeerd met mij TOY7 en kan zelfs de laatste niet volgen.

Welke setup gebruikt ge?

Race NORMAL (!) banden
Turbo 3 Upgrade
Downforce: MAX
Top speed: 360km/h
LSD: 30/55/30
Ride height: -30
Spring rate: 18/18.5
Demping: alles op 9
Stabi's: 6
Camber: 3.0 / 0.0
Toe: -0.1/ -0.15
Rembalans: 9 / 8

Deep Forest is een eitje.
Cote d'Azur moet ge mee oppassen. Vooral de race herbeginnen als ge ziet dat er op de grip voor u zo ne stofzuiger-Chaparal meedoet. En voor de rest moet ge hem constant een beke coachen. Zien da ge'm ni teveel voluit laat gaan. Zeker het stuk voor de chicane na de tunnel (van het zwembad). Daar gebeuren regelmatig 'ongelukken'.
Mijne heeft 3 laps achter de XJR-13 gehangen die eerste stond, pas in de 6e lap voorbij gegaan..

Geduld is een mooie deugd :P

sSn1p3dZz zei:
Hoe gaat de season race bonus 2 eigelijk bij jullie net nascar op de nurburg?
Hoe snel en voorzichtig ik ook rij ze rijden van me weg.
Als ik dan iets sneller ga rijden dan is er altijd wel 1 bochtje waar mijn nascar begint te slippen :s.

Downforce: MAX
Top speed: 370
LSD: 30/50/20
Hoogte: 0/0
Spring rate: 11.2/10.0
Dampers uit: 3/3
Dampers in: 3/2
ARB: 5/1
Camber: 2.8/1.0
Toe: 0/0.15
Brakes: 7/6

Is mij perfect gelukt. Heb den eerste nog ver voor den heflt van den 2e ronde ingehaald. Snelste ronde was 6.20 ofzo, echt wel snel.

GTPlanet heeft een amazing resource als ge ne goeie tune nodig hebt, die mannen doen da goe ;)

sSn1p3dZz: Zou zalig zijn, dan stuur ik die terug na da'k da event heb gedaan. Kheb nu geen tijd (examens) om mij bezig te houden met de Loeb Challenge :p
Kheb u toegevoegd ;-)

GeoBem007

Legacy Member
En hoppaa!

Penniless is binnen :D Kheb ff gekeken bij de 2dehands wagens, zat oa de Toyota HSC tussen dus kwam allemaal netjes uit dat ik op het duizendtal kwam.
Dan die getunede Mustang gekocht van 750.000Cr, had'k nog 101.000 over. Gespendeerd aan tuning parts :p

Nu ben'k wel blut :(

Liquid Li0n

Legacy Member
GeoBem007 zei:
En hoppaa!

Penniless is binnen :D Kheb ff gekeken bij de 2dehands wagens, zat oa de Toyota HSC tussen dus kwam allemaal netjes uit dat ik op het duizendtal kwam.
Dan die getunede Mustang gekocht van 750.000Cr, had'k nog 101.000 over. Gespendeerd aan tuning parts :p

Nu ben'k wel blut :(

gij zijt echt blut...geeft mij dan maar 4 karts en men savegame gebackupped ze:applause:

GeoBem007

Legacy Member
B-spec NASCAR nu, zien waar'k geraak.
Morgen mss die Seasonal doen met de C4 als'k die doorgestuurd krijg --> 1.5mil

Kheb alle auto's da'k graag wil, buiten die classics die veel te veel geld kosten dus kheb er zo geen probleem mee!

soulgamer

Legacy Member
Liquid Li0n zei:
die blut zijn trophy is wel ni gemakkelijk omda da nooit mooi uitkomt om op 0.0 te komen
Toevallig heb ik die behaald de dag dat ik GT5 heb gekocht :p, geluk gehad.

svp46

Legacy Member
GeoBem007 zei:
B-spec NASCAR nu, zien waar'k geraak.
Morgen mss die Seasonal doen met de C4 als'k die doorgestuurd krijg --> 1.5mil

Kheb alle auto's da'k graag wil, buiten die classics die veel te veel geld kosten dus kheb er zo geen probleem mee!

Moest ge de C4 niet krijgen heb er toch 2 staan;)
En bedankt voor de setup, hij is nu aan het rijden.

Liquid Li0n

Legacy Member
soulgamer zei:
Toevallig heb ik die behaald de dag dat ik GT5 heb gekocht :p, geluk gehad.

heb hem nu ook :-)

maar had dan vanaf menne usb men savegame trg gezet en ik kijk in mijn garage en sommige van die miniatuurfoto's waren weg of fotoke klopte ni met het merk en type, heb nu alles manueel van miniatuur vernieuwd en gesaved, en tis nu trg in orde...was wel vreemd, was precies bijna corrupt...

FreakyJP

Legacy Member
Voor de lol GT2 nog eens ingestoken, eens zien wat da geeft :p

*update*

Aaah, man, wat een gevoel van nostalgie. En wat direct opviel: veel beter menu en véél maar events!, tracks die er nu niet meer zijn, ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan