Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boeffel

Legacy Member
Katycook zei:
Is er een auto die ik in A spec kan winnen of eentje die ik kan kopen waarmee ik gold kan halen in de 2de race van het Like the wind event?

neen er is er geen enkele :eek:










kweeni, nen dikke LM bak zeker? :p of de formule1

mb0ng0

Legacy Member
RaZoR be zei:
wat kan je dan wel doen?
practice & arcade enkel?


Yep die wel ...:) vind het wel wat verloren geld zo... Ik had nog niet geprobeerd online met f2007 ma blijkbaar gaat dit nu ook niet. Ik kan je alvast vertellen dat hij 300pk minder heeft en topsnelheid 50km/u trager is dan formula gt

Den_John

Legacy Member
mb0ng0 zei:
Yep die wel ...:) vind het wel wat verloren geld zo... Ik had nog niet geprobeerd online met f2007 ma blijkbaar gaat dit nu ook niet. Ik kan je alvast vertellen dat hij 300pk minder heeft en topsnelheid 50km/u trager is dan formula gt

Online ook, je moet wel instellen dat er enkel Ferrari F1's mogen deelnemen.

GeoBem007

Legacy Member
Katycook zei:
Is er een auto die ik in A spec kan winnen of eentje die ik kan kopen waarmee ik gold kan halen in de 2de race van het Like the wind event?

Dream Car Championship: Ford GT LM Race Car Spec II (S)

Hier kunde't mee proberen

Le Mans 24h: Audi R8 Race Car (Audio Playstation Team Oreca) ´05 (S)
en
Nurburgring 24h: Audi R10 TDI '06 (P)

Moet da ook aankunnen. Maar da zijn wel serieuze(re) races waarvoor je bv de Minolta moet/kan gebruiken die je wint bij Like The Wind.

GTPlanet zei:
B-Spec'd Miata challenge for Furai Concept. Gave it a turbo, adjusted gearing for extra speed in a draft, and increased downforce a bit so I could corner at full bore. Held on for dear life and cleaned house. Indianapolis was easy -- foot to the floor all the way and steer. Daytona required some effort to get around traffic in the infield. You may need to use Race-Soft tires.

Is echt de beste optie. Andere optie is met een Corvette ZR-1 Racing Modified. Dieje auto zoude ondertussen wel moeten hebben want das een BEEST! :P
Deze optie is wel moeilijker. Hier is een tune-setting voor de Vette

downforce 35/53
trans gearing 360
diff 10/20/10
ride height 0/0
spring rate 16.6/13.4
damper ext 9/7
damper comp 9/7
anti roll 3/5
camber 2.0/1.5
toe 0.0/-.85

tires racing soft/soft
905 hp

Jakke007

Legacy Member
Lol mijn B-Spec driver heeft op 2 na alle auto's 2x gedubbeld in het MR kampioenschap met de Formula Gran Turismo :)

junkyjump

Legacy Member
Iemand toevallig een auto die hij me wilt lenen voor de laatste bonusrace4? Please?

FreakyJP

Legacy Member
Laatste aanwinst :D

34j6rko.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan