Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Ik zou de FGT kopen want die heb dan nog nodig in zowel A als B spec voor de FGT kampioenschap

mb0ng0

Legacy Member
svp46 zei:
WTF 24u aan een stuk?:D

Hoeveel valt daar dan mee te verdienen?
20 000 000?

ik heb hem in b-spec laten rijden... valt dik tegen ze...
24 effectieve uren dus, het regent, wordt donker etc... terwijl hem rijdt.

En voor de prijzen moet ge et ook niet doen...
in de 200.000 verdient ge en in de 2.000.000xp...
je mag hem stuk of 10keer rijden indien ge van level 35 naar 40 wil gaan... tof hé voor a-spec ;)

Den_John

Legacy Member
Nighth4wkske zei:
Yeah eindelijk genoeg geld,

De Formula GT kopen bij online dealer? of de Peugeot 908 HDi?

Ik weet dat de discussie in het verleden hier nog is gevoerd maar ben vergeten welke nu het 'beste' was..

Formula GT. Hierna A- en B-spec Formula GT Championship (laten) rijden en dan heb je weer geld genoeg voor die 908 HDi.

crewke

Legacy Member
Zit op niveau 21 heb dringend een supercar nodig want kan nie meer winnen welke auto is prijs kwaliteit een van de betere om te kopen dan bedoel ik een LM car

Vandalize_

Legacy Member
b-spec level 40 halen is niet zo moeilijk, vind ik dan ;o
zet endurance race op, ga slapen, ga werken of naar school, en huppa je hebt het redelijk snel =D
Natuurlijk moette wel eerst naar level 25 geraken, wa dooooodsaai is ( level 15 hier =/)

a-spec is natuurlijk iets anders, ik zie me zelf geen 10x 24 uren racen
Dan maar met behulp van indy 500 paar 100 keer rijden =/

mb0ng0

Legacy Member
Vandalize_ zei:
b-spec level 40 halen is niet zo moeilijk, vind ik dan ;o
zet endurance race op, ga slapen, ga werken of naar school, en huppa je hebt het redelijk snel =D
Natuurlijk moette wel eerst naar level 25 geraken, wa dooooodsaai is ( level 15 hier =/)

a-spec is natuurlijk iets anders, ik zie me zelf geen 10x 24 uren racen
Dan maar met behulp van indy 500 paar 100 keer rijden =/

ik denk dat je het iets te makkelijk opneemnt :p vergeet niet dat je meer en meer xp moet verdienen naarmate het getal hoger wordt... ik kan je garanderen je b-spec zal 3-4 weken constant mogen aanstaan wanneer je van level 24 naar 40 wil gaan, zonder iets anders nog te doen ;)
ok je moet er niet naar kijken, maar toch is het ferm overdreven....

Energised

Legacy Member
tzal hier vast wel al gevraagd zijn maar heeft er iemand 'n website waar ik leuke carsetups kan vinden? (geen engine tune 1 en die zever, maar echt x-aantal toe in, & toe out enz) want kzou eens voluit willen gaan op de nordschleiffe..

pm me plz

MegaMentor

Legacy Member
FGT championshop B-spec is echt veels te lang eh :( Zit nu aan de 3de race van de 6...

Al 2x volledig spinned, gelukkig genoeg voorsprong opgebouwd.

Energised

Legacy Member
niet echt wat ik bedoelde maar toch 'n nuttige website..

ik ben op zoek naar 'n site waar 'n exacte setup staat voor 'n bepaalde track

does x- toe in, Y toe uit..
x- mm verlaagd ten opzichte van de voorkant
versnellingsbak speciaal geregeld enz..

dus niet gewoon "get race tires and race :p"

edit: nvm, na wat zoekwerk hebk deze site gevonden

http://www.consoleracer.com/

staan perfecte setups per auto, per baan enz :)

MegaMentor

Legacy Member
Ge moet zelf maar experimenteren eh. Lees den uitleg die bij elk van die opties staat en beslis dan zelf wat voor handling je wilt nastreven

ikbenben

Legacy Member
mb0ng0 zei:
ik denk dat je het iets te makkelijk opneemnt :p vergeet niet dat je meer en meer xp moet verdienen naarmate het getal hoger wordt... ik kan je garanderen je b-spec zal 3-4 weken constant mogen aanstaan wanneer je van level 24 naar 40 wil gaan, zonder iets anders nog te doen ;)
ok je moet er niet naar kijken, maar toch is het ferm overdreven....

Totale XP voor aan lvl 40 te geraken was iets van een 34 miljoen dacht ik :crazy:

Energised zei:
niet echt wat ik bedoelde maar toch 'n nuttige website..

ik ben op zoek naar 'n site waar 'n exacte setup staat voor 'n bepaalde track

does x- toe in, Y toe uit..
x- mm verlaagd ten opzichte van de voorkant
versnellingsbak speciaal geregeld enz..

dus niet gewoon "get race tires and race :p"

edit: nvm, na wat zoekwerk hebk deze site gevonden

ConsoleRacer.com :: Car setups and tunes for Gran Turismo 5

staan perfecte setups per auto, per baan enz :)

Deze gebruik ik :
http://www.gt5-tuning.com/

Cycloon

Legacy Member
Welke japanse wagen kan ik best kopen om zowel de Super GT uit de extreme reeks als de laatste bonusrace uit de bonusrace 3 van de online events te spelen?

ULTRAnumb

Legacy Member
ik heb ne Nissan
de laatste uit hun lijst daar en opgevoerd tot in de 600 bhp

MegaMentor

Legacy Member
Voorlaatste race van FGT Championship, nog 10 rondes... Vrees datk het ni ga halen met de benzine dak nog over heb, en die AIs weigeren dus om te pitten eh! Dus als ik pit is't gegarandeerd laatste plaats.

Vandalize_

Legacy Member
die mazda laguna endurance race, 90 ronden, 158k xp =/, mocht ook ewa meer zijn ze
Majaa, nu nog een beetje grinden en terug level 28 se =D
en dan fulltime grinden op indy 500 ^^

Gizmo_1987

Legacy Member
Lancia stratos in de used car list...
De moeite om 294000cr aan te geven?

Vandalize_

Legacy Member
Gizmo_1987 zei:
Lancia stratos in de used car list...
De moeite om 294000cr aan te geven?

ach wat is nu 294k credits =D?
Ge verdiend da direct terug ^^

Btw: is da normaal dat die pitstops echt lang duren ?
bij mijnen x2010, voor 91 liter in te pompen kant makkelijk 1-2 minuten duren
Is dit normaal, of doe ik toch iets verkeerd =/?

Pino87

Legacy Member
mb0ng0 zei:
ik heb hem in b-spec laten rijden... valt dik tegen ze...
24 effectieve uren dus, het regent, wordt donker etc... terwijl hem rijdt.

En voor de prijzen moet ge et ook niet doen...
in de 200.000 verdient ge en in de 2.000.000xp...
je mag hem stuk of 10keer rijden indien ge van level 35 naar 40 wil gaan... tof hé voor a-spec ;)

Ik zit nu aan A-Spec level 29 (in de helft) en ik moet enkel nog :
De 9 Endurance races
Vettel Challenge
en het FGT Kampioenschap
Ik heb geen enkele race al 2x moeten doen.
Denk ook niet dat dat nodig gaat zijn.
Elke week komen er seasonals bij.
Voor A-Spec kom je echt nooit aan 10 stuks.
Voor B-Spec is het wa minder ja...

Ze hadden de Le Mans Serie beter op LVL 38 gezet? 5 Levels is echt teveel van het goeie. Het toppunt is ook nog dat je een trophy voor Level 40 krijgt en dan moet je die lelijke race pas doen. Is 40 niet het maximum?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan