Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
schredy zei:Spoiler op monteren, downforce vollenbak, en gaan!![]()

Ikkie zei:Kwilde geen spoiler want is aardslelijk op die auto

Zipporah zei:Ik ben vandaag pas gestart met GT5 (heb ook recent een G27 op een wheel stand pro gekocht) en ben vet onder de indruk van dit alles.
Ik ben pas level 4 en heb mijn 1e auto gekocht, een Peugeot 307 CC. Als ik de cockpit view neem dan staat het stuur aan de rechterkant ipv links, lijkt me toch raar voor een Franse auto.
Kan ik ergens in de settings een preference ingeven voor het cockpit stuur aan de linkerkant of zo? Vind het nu wel redelijk irritant dus ik gebruik voorlopig maar de road view met de meterkes.
Alvast bedankt.

Delark zei:Ja, maar ik wil ook andere dingen op mijn playstation doen. Als ik de 24 uren race wil doen, en ik rij elke dag 2 uur, moet hij 12 dagen aanstaan en op GT5. 'T is echt belachelijk dat je er zo weinig voor krijgt (buiten de xp dan, inderdaad). Een optie om tussentijds op te slaan had ook leuk geweest. Niet iedereen heeft ontiegelijk veel tijd voor die games te spelen.
schredy zei:voor de 2de keer het "1000 ticket" gekregen (2000km of 100 races). Dat krijg je dus iedere 2000km of iedere 100 races veronderstel 'k...
mentor0 zei:Asarth zonder chicanes.
Pino87 zei:Ik heb 91.905,2 KM gereden dus ik heb die 45 keer moeten krijgen?
Ik denk niet dat ik dat heb gekregen? 1 keer wel? Ma elke keer opnieuw?
Pino87 zei:Start-knop? In de volksmond ook wel de pauzeerknop genoemd.
Op special stage 7 moet dit toch ook lukken?mentor0 zei:Asarth zonder chicanes.
mentor0 zei:Asarth zonder chicanes.
