Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Delark

Legacy Member
Hoe doet ge het, 'k heb die van 4 uur opgestart, na een uur opgegeven... Je zit dan al voor de zoveelste keer te dubbelen. Een save-functie, moet echt in die update want anders ga ik die nooit allemaal uitspelen...

schredy

Legacy Member
:cool: voor de 2de keer het "1000 ticket" gekregen (2000km of 100 races). Dat krijg je dus iedere 2000km of iedere 100 races veronderstel 'k...

Ikkie

Legacy Member
Iemand al die seasonal gedaan met de Ford GT in Bonusraces? (slipt dat geen naam heeft :o)

Ikkie

Legacy Member
schredy zei:
Spoiler op monteren, downforce vollenbak, en gaan! :p

Kwilde geen spoiler want is aardslelijk op die auto, Kheb er slicks opgestoken :D
Van de eerste keer goud met 20 seconden voorsprong :applause:

Zipporah

Legacy Member
Ik ben vandaag pas gestart met GT5 (heb ook recent een G27 op een wheel stand pro gekocht) en ben vet onder de indruk van dit alles.

Ik ben pas level 4 en heb mijn 1e auto gekocht, een Peugeot 307 CC. Als ik de cockpit view neem dan staat het stuur aan de rechterkant ipv links, lijkt me toch raar voor een Franse auto.

Kan ik ergens in de settings een preference ingeven voor het cockpit stuur aan de linkerkant of zo? Vind het nu wel redelijk irritant dus ik gebruik voorlopig maar de road view met de meterkes.

Alvast bedankt.

Ikkie

Legacy Member
Zipporah zei:
Ik ben vandaag pas gestart met GT5 (heb ook recent een G27 op een wheel stand pro gekocht) en ben vet onder de indruk van dit alles.

Ik ben pas level 4 en heb mijn 1e auto gekocht, een Peugeot 307 CC. Als ik de cockpit view neem dan staat het stuur aan de rechterkant ipv links, lijkt me toch raar voor een Franse auto.

Kan ik ergens in de settings een preference ingeven voor het cockpit stuur aan de linkerkant of zo? Vind het nu wel redelijk irritant dus ik gebruik voorlopig maar de road view met de meterkes.

Alvast bedankt.

Bij sommige wagen's staat het stuur aan de linkerkant, bij anderen aan de rechterkant. Je kunt dit jammergenoeg niet veranderen. (Doet idd maar raar als aan de rechterkant aan het stuur zit).
Ik rijd ook altijd met de road view, omdat je gewoon meer ziet :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Idd ik heb altij de roofcam. Zie je uw neus nog volledig en meer zicht op de weg en in de diepte :)

Cycloon

Legacy Member
Road view vind ik idd ook de beste cam, veel makkelijker om bochten net tot op de curbs te pakken.

Die Ford GT met spoiler vind ik nog best ok eigenlijk :)

Pino87

Legacy Member
Delark zei:
Ja, maar ik wil ook andere dingen op mijn playstation doen. Als ik de 24 uren race wil doen, en ik rij elke dag 2 uur, moet hij 12 dagen aanstaan en op GT5. 'T is echt belachelijk dat je er zo weinig voor krijgt (buiten de xp dan, inderdaad). Een optie om tussentijds op te slaan had ook leuk geweest. Niet iedereen heeft ontiegelijk veel tijd voor die games te spelen.

Feit! Wat ook leuk geweest was dat je zoals int echt kunt doorgeven aan een teamgenoot. Niet zoals nu? Echt 24u? Das toch belachelijk. Als ik weet dat ik weg ben, moet werken,... dan zet ik de 24 of 9 uur op. In A-Spec ga ik ze 1x rijden. En hopen dat ik door de seasonals aan LVL 40 geraak.

schredy zei:
:cool: voor de 2de keer het "1000 ticket" gekregen (2000km of 100 races). Dat krijg je dus iedere 2000km of iedere 100 races veronderstel 'k...

Ik heb 91.905,2 KM gereden dus ik heb die 45 keer moeten krijgen?
Ik denk niet dat ik dat heb gekregen? 1 keer wel? Ma elke keer opnieuw?

Cycloon

Legacy Member
Hoe kan je eigenlijk 400km/u rijden? Ik heb al geprobeerd met de FGT op daytona, maar verder dan 370km/u ben ik niet geraakt (overbrenging staat op topsnelheid 430km/u).

schredy

Legacy Member
Pino87 zei:
Ik heb 91.905,2 KM gereden dus ik heb die 45 keer moeten krijgen?
Ik denk niet dat ik dat heb gekregen? 1 keer wel? Ma elke keer opnieuw?

Die 2000km of 100 races slaat enkel op A-spec denk 'k. Hier ook al over de 70.000km, maar dat is vooral B-spec natuurlijk.

Er moet toch iets van aan zijn; 'k zou anders niet kunnen verklaren waarom 'k een tweede "1000 ticket" heb gekregen...

100%

Legacy Member
Pino87 zei:
Start-knop? In de volksmond ook wel de pauzeerknop genoemd.


gewoon, zoals bij gt4, wisselen tussen a en b-spec tijdens de pitstop, en de xp gewoon verdelen. ik weet dak nooit endurance-races ga rijden, heb echt wel betere dingen te doen.

Cycloon

Legacy Member
mentor0 zei:
Asarth zonder chicanes.

Het is me gelukt. Wel niet met de FGT, die haalde maar 378 max. Ik heb dan maar mijn veyron volledig getuned en daarmee haalde ik probleemloos 413 :D

GeoBem007

Legacy Member
Kheb al over de 400 gehaald met de FGT in een race op die 'rechthoekige' ovaal. Ik weet al niet meer welke cup :)

Wel door te draften :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan