Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Delark

Legacy Member
'k heb die met de veyron gehaald op daytona dacht ik, wel serieus op de remmen mogen gaan staan x)

soulgamer

Legacy Member
Ondertussen waan ik me hier op het werk zelf bij Gran Turismo.
Het gebouw hiernaast staan 10 tallen luxueuze auto's voor een evenement.
Mercedes SLS, Ferrarri's, 10 tallen Z4's, Aston Martin DB9, Ford GT etc...

Ik zit hier op de helpdesk calls af te handelen terwijl ik op de achtergrond diepe grommende geluiden hoor voorbij rijden.

Wel tof dat er mensen waren die foto's maakten van mijn Opel Speedster (volgens collega's) terwijl ik gewoon kom werken :p.

Djodjo

Legacy Member
Welke auto's kan men ombouwen naar een racecar?
Zal hier mss al eens gestaan hebben.

grtz

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Djodjo zei:
Welke auto's kan men ombouwen naar een racecar?
Zal hier mss al eens gestaan hebben.

grtz


Acura NSX RM '91
Chevrolet Camaro SS RM '10
Chevrolet Camaro Z28 RM '69
Chevrolet Corvette Z06 (C6) RM '06
Chevrolet Corvette ZR1 (C6) RM '09
Dodge Challenger R/T RM '70
Honda CIVIC TYPE R (EK) RM '97
Honda INTEGRA TYPE R (DC5) RM '04
Lexus IS F RM '07
Lotus Elise RM '96
Lotus Elise 111R RM '04
Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR RM '05
Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) RM '02
Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C Type RA RM '05
Suzuki Cappuccino (EA21R) RM '95
TVR Tuscan Speed 6 RM '00
Volkswagen Golf IV GTI RM '01

Battou

Legacy Member
Ben het spel een beetje beu aan het worden.

Ben nu level 25 en mis de motivatie om nog verder te gaan :(

GeoBem007

Legacy Member
Ik ken het gevoel. Moet alleen de FGT en de Endurances nog rijden.
Weet alleen ni of'k da zie zitten :)

En B-Spec grinden is zo mijn ding ni, maar kmoet wel als'k verder wil doen in Extreme..

Cycloon

Legacy Member
Ik ben nu ook bijna rond met de A-Spec (behalve de endurances dan). De special events zijn ook bijna allemaal gereden en de rijbewijzen heb ik bijna allemaal zilver of beter. Die B-Spec ga ik niet verder doen, geen zin om mijn PS3 gewoon te laten aanstaan voor wat getalletjes op een scherm. Ik denk dat ik mss nog 2 weekends verder geraak en er dan ook met stop.

iLLuSion_xGen

Legacy Member
Ik speel nog tot ik de Red Bull X1 heb se, ben nu level 27 en binnen 4 dagen is de nieuwe seizoensevent er dus moet lukken dan :)

soulgamer

Legacy Member
iLLuSion_xGen zei:
Ik speel nog tot ik de Red Bull X1 heb se, ben nu level 27 en binnen 4 dagen is de nieuwe seizoensevent er dus moet lukken dan :)
Ik ook, wanneer krijg je die?

Goldrusher

Legacy Member
Level 30 A-spec of B-spec unlockt de Vettel X Challenge. Daar kun je er 3 winnen, een Red Bull, een gewone en een carbon.
Level 35 B-spec krijg je gewoon zomaar een Red Bull.

devil

Legacy Member
als iemand er zo eentje te veel heeft mag hij mij er gerust een sturen .
de vettel challenge lukt me echt ni.

devil

Legacy Member
net nog een deel trophy's gehaald

taking your honda home
picture exclusive
portraitist
watch out for falling objects
driving music
data analyst

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Nu begint het echte werk.

A spec : lvl 31
B spec : lvl 30

Sebastien Vettel Challenge unlocked :: totaal geschift met die Redbull. Monza heb ik toch al Zilver, maar derest ziet er mij niet simpel uit.

Zopas ook in A spec Indy 500 uitgereden, zo saaaaaaai. Ik kijk er al naar uit voor die 4H op Tsukuba. :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan