Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

seurinck

Legacy Member
ik doe nie meer door ze aan die endurance races.
voor die belachelijke Credits ga ik echt geen 24u aan een stuk racen.

er valt sneller geld te verdienen dan dit.

Pino87

Legacy Member
seurinck zei:
ik doe nie meer door ze aan die endurance races.
voor die belachelijke Credits ga ik echt geen 24u aan een stuk racen.

er valt sneller geld te verdienen dan dit.

Start-knop? In de volksmond ook wel de pauzeerknop genoemd.

issith

Legacy Member
seurinck zei:
ik doe nie meer door ze aan die endurance races.
voor die belachelijke Credits ga ik echt geen 24u aan een stuk racen.

er valt sneller geld te verdienen dan dit.

ja maar 2 miljoen XP kan je niet sneller verdienen dan dat.

als je met 'Like the wind' 3,564 xp verdient in 3 minuten (met X2010) dan heb je nog steeds maar 1710720xp

Delark

Legacy Member
Pino87 zei:
Start-knop? In de volksmond ook wel de pauzeerknop genoemd.

Ja, maar ik wil ook andere dingen op mijn playstation doen. Als ik de 24 uren race wil doen, en ik rij elke dag 2 uur, moet hij 12 dagen aanstaan en op GT5. 'T is echt belachelijk dat je er zo weinig voor krijgt (buiten de xp dan, inderdaad). Een optie om tussentijds op te slaan had ook leuk geweest. Niet iedereen heeft ontiegelijk veel tijd voor die games te spelen.

Vandalize_

Legacy Member
idd, de 9 en 24 uren endurance racen ga ik ook niet rijden a-spec, mischien zelfs niet b-spec
Maar je moet endurance racen niet doen voor credits, wel voor de xp ;)

seurinck

Legacy Member
issith zei:
ja maar 2 miljoen XP kan je niet sneller verdienen dan dat.

als je met 'Like the wind' 3,564 xp verdient in 3 minuten (met X2010) dan heb je nog steeds maar 1710720xp

ik weet het de xp ligt niet zo hoog.
maar het geld verdien je er wel sneller mee.

Delark zei:
Ja, maar ik wil ook andere dingen op mijn playstation doen. Als ik de 24 uren race wil doen, en ik rij elke dag 2 uur, moet hij 12 dagen aanstaan en op GT5. 'T is echt belachelijk dat je er zo weinig voor krijgt (buiten de xp dan, inderdaad). Een optie om tussentijds op te slaan had ook leuk geweest. Niet iedereen heeft ontiegelijk veel tijd voor die games te spelen.

idd, ik heb ook nog andere dingen te doen als ik thuiskom van mijn werk.
dit is hier niet thuiskomen en meteen op de PS3 spelen.
+ ik werk in 3 ploegen en als ik de nacht heb wil ik toch eerst deftig gaan slapen dus dan staat em al meer of 15u op pauze :wtf:

het zou idd handig geweest zijn met een save functie tijdens het racen.

MegaMentor

Legacy Member
Kan iemand hier fatsoenlijk driften? Want ik krijg dat dus niet gedaan eh, enkel met zo'n klein rally auto'ke dat ge ieverans wint maar met eendert welke andere faal ik falikant.

Dus als iemand kan driften, welke auto gebruikt ge? En welke setup?

Gizmo_1987

Legacy Member
mentor0 zei:
Kan iemand hier fatsoenlijk driften? Want ik krijg dat dus niet gedaan eh, enkel met zo'n klein rally auto'ke dat ge ieverans wint maar met eendert welke andere faal ik falikant.

Dus als iemand kan driften, welke auto gebruikt ge? En welke setup?
Ik drift met alles dat RWD is :love::D:unsure:

MegaMentor

Legacy Member
[youtube]cn3X31kN8HQ[/youtube]

@Gizmo, veranderd ge iets aan de suspension/lsd/tranmission? Of alles gewoon op default.

Katycook

Legacy Member
Zijn er auto's te winnen voor de German Touring Cup? Of welke zijn de beste opties om te kopen? Het spijt me als deze vraag al (vaak) is teruggekomen, misschien is het handig een FAQ te zetten in de startpost.

Waarvoor staan de afkortingen DTC en DTM? En indien er nog zo'n afkortingen zijn in die categorie (dus afkortingen van type wagens, please enlighten me) danku :>

Goldrusher

Legacy Member
Katycook zei:
Zijn er auto's te winnen voor de German Touring Cup? Of welke zijn de beste opties om te kopen? Het spijt me als deze vraag al (vaak) is teruggekomen, misschien is het handig een FAQ te zetten in de startpost.
Bij deze.

Katycook zei:
Waarvoor staan de afkortingen DTC en DTM? En indien er nog zo'n afkortingen zijn in die categorie (dus afkortingen van type wagens, please enlighten me) danku :>
DTM: Deutsche Tourenwagen Masters - Wikipedia, the free encyclopedia

GeoBem007

Legacy Member
Ik kan mij herinneren da'k daar gwn ne auto voor heb gekocht..

Nurburgring 4h: Audi R8 LMS Race Car '09 (S)

Das een optie dacht ik, maar moogt ge al level 28 voor zijn ofzo.

Dieje drift is wel zotjes!

Big6230

Legacy Member
Ook vandaag de Indy 500 gedaan. Ben nu level 30 en kan de Vettel challenge doen.
Manmanman wat is me dat ....
12sec. boven brons tot nu toe. Iemand tips ??? :)

Cycloon

Legacy Member
Haha ja, ik heb die ook aan die prijs gekocht hoor :p. Maar ik heb eerst gespaard voor de trophy, omdat je anders nog langer moet sparen...

devil

Legacy Member
pff vandaag een endurance gedaan in a-spec die van 1000 miles daar, heb er 6u20 min overgedaan in de regen dan nog man man en ik was he na 3 u al moe lol.
maar toch gewonnen wel maar 320000 credits gekregen maar wel veel xp 650000 xp er bij anderhalf level gestegen van 30 na 31 en een half
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan