Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
seurinck zei:ik doe nie meer door ze aan die endurance races.
voor die belachelijke Credits ga ik echt geen 24u aan een stuk racen.
er valt sneller geld te verdienen dan dit.
seurinck zei:ik doe nie meer door ze aan die endurance races.
voor die belachelijke Credits ga ik echt geen 24u aan een stuk racen.
er valt sneller geld te verdienen dan dit.
Pino87 zei:Start-knop? In de volksmond ook wel de pauzeerknop genoemd.
issith zei:ja maar 2 miljoen XP kan je niet sneller verdienen dan dat.
als je met 'Like the wind' 3,564 xp verdient in 3 minuten (met X2010) dan heb je nog steeds maar 1710720xp
Delark zei:Ja, maar ik wil ook andere dingen op mijn playstation doen. Als ik de 24 uren race wil doen, en ik rij elke dag 2 uur, moet hij 12 dagen aanstaan en op GT5. 'T is echt belachelijk dat je er zo weinig voor krijgt (buiten de xp dan, inderdaad). Een optie om tussentijds op te slaan had ook leuk geweest. Niet iedereen heeft ontiegelijk veel tijd voor die games te spelen.

Ik drift met alles dat RWD ismentor0 zei:Kan iemand hier fatsoenlijk driften? Want ik krijg dat dus niet gedaan eh, enkel met zo'n klein rally auto'ke dat ge ieverans wint maar met eendert welke andere faal ik falikant.
Dus als iemand kan driften, welke auto gebruikt ge? En welke setup?



mentor0 zei:[youtube]cn3X31kN8HQ[/youtube]
@Gizmo, veranderd ge iets aan de suspension/lsd/tranmission? Of alles gewoon op default.
Bij deze.Katycook zei:Zijn er auto's te winnen voor de German Touring Cup? Of welke zijn de beste opties om te kopen? Het spijt me als deze vraag al (vaak) is teruggekomen, misschien is het handig een FAQ te zetten in de startpost.
DTM: Deutsche Tourenwagen Masters - Wikipedia, the free encyclopediaKatycook zei:Waarvoor staan de afkortingen DTC en DTM? En indien er nog zo'n afkortingen zijn in die categorie (dus afkortingen van type wagens, please enlighten me) danku :>
Cycloon zei:Eindelijk 10 miljoen gehaald en de FGT gekocht.
