Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

issith

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Nu begint het echte werk.

A spec : lvl 31
B spec : lvl 30

Sebastien Vettel Challenge unlocked :: totaal geschift met die Redbull. Monza heb ik toch al Zilver, maar derest ziet er mij niet simpel uit.

Zopas ook in A spec Indy 500 uitgereden, zo saaaaaaai. Ik kijk er al naar uit voor die 4H op Tsukuba. :s

lol, ik heb de X1 als gift gekregen en al eens geprobeerd op monza :p
Da lukt mij dus echt nie he met controller

Tah_b00nz0r

Legacy Member
mij lijkt het eerlijk gezegd ook onmogelijk om goud te halen zonder stuur. hoe da ik hier al heb moete rijde op de limiet om goud te hale voor de ring, da zie ik mij weinig mense lukke met controller :p

koolcast

Legacy Member
:applause:Vandaag eindelijk de een RUF zijn staan bij het Used Dealership.Direct gekocht,de RUF CTR2 '96.:applause:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik dacht dat da altijd de helft vd aankoopprijs was? mja wat is de aankoopprijs van die x1 dus daarom ^^

en jaja vettel eraf met zen kloten op suzuka! gold in 2:09,203 :love:

gatver, krijg ik die auto ook nog int geel pfff :) en ge kunt hem ni painten!

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Jup kheb er twee opgezet al. Lukt nog vrij goed as je et gewoon van uw scherm opneemt. Spijtig zit er geen uploadfunctie in gt5

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Met de x1 haal je die op 10sec denk ik :P Maar had hem ook al met de bugatti behaald. Met wat krijg je trouwens die tickets waar iemand het over had paar paginas terug? Ik heb er zo nogngeen gehad bij mijn weten.

Katycook

Legacy Member
Gran Turismo 5 - Prize Car List Hier zie je wat je moet behalen voor de tickets.

Samengevat:

A-Spec
All Gold Beginner: Gift Car Ticket Level 5
All Gold Amateur: Gift Car Ticket Level 9
All Gold Professional: Gift Car Ticket Level 12
All Gold Expert: Gift Car Ticket Level 17

B-spec
All Gold Beginner: Gift Car Ticket Level 5
All Gold Amateur: Gift Car Ticket Level 9
All Gold Professional: Gift Car Ticket Level 12
All Gold Expert: Gift Car Ticket Level 17

een ticket verschijnt net zoals een auto die je wint in je delivery truck, wanneer je je ticket gebruikt win je een "random" auto van een bepaald level.

Er zijn nog meer tickets die je op andere manieren kan verdienen... ik zal eens even zoeken of ik een lijst vind op google.

Mattehh

Legacy Member
Katycook zei:
Er zit in GT5 (nog) geen functie om direct naar YouTube ofzo te uploaden dus op dit moment is de beste optie een capture card.

Komt deze functie misschien nog? Dacht ergens gelezen te hebben dat volgens PD de PS3 het niet aankan?

ReBirTh

Legacy Member
Volgens berichten die ik gelezen heb, komt dat er inderdaad niet. Het zou teveel resourcen vragen, waardoor het niet haalbaar is om die functie er in te steken.

Ikkie

Legacy Member
Die b-spec, ik snap dat toch niet ze :s

Als ge uwen auto niet overpowered (super tuned) dan kan hij niet winnen.
Bij die lamborghini exclusive challenge, ik geef hem de Murciélago Super Veloce getuned en hij slaagt er telkens opnieuw in om 7e te eindigen :s
Hij remt veel te vroeg, op plaatsen waar hij niet moet remmen en hij trekt veel te traag op! Mijn b-spec driver is level 12 :s

djemz

Legacy Member
de truk met b spec is om hem zoveel mogelijk in het rood te krijgen. Als hij in het blauw zit dan rijdt hij veel te veel op zijn gemak en halen de andere hem in, maar als je hem dan te lang in het rood laat rijden dan begint hij bochten te missen. Ik doe hem de eerste helft van de race altijd snelheid maken, dan staat hij helemaal in het rood en rijdt hij weg van de andere en de 2de helft van de race laat ik hem zelf doen (dan heeft hij meestal al genoeg voorsprong op de rest) Ze komen wel dichterbij maar kunnen hem niet meer inhalen. Tot nu toe werkt da goed bij mij

GeoBem007

Legacy Member
Ik heb gemerkt dat het eigenlijk best is om je B-Spec-driver te houden waar hijzelf het beste is. En anders gwn halverwege.

Als je ziet bij het overzicht zal je rijder meer aggressief zijn of meer cool. Je houdt'm daar door snelheid te laten maken, houden of te minderen..

Hou'm zeker constant. Ik heb gemerkt in het begin dat mijn rijder in zijn optimum rondjes rijdt die tot meer dan 10sec verschillen met de rondjes die hij rijdt als hij volledig cool staat..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan