Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

svp46

Legacy Member
Inderdaad, ik denk dat ik het spel eventjes ga wegleggen en af en toe eens opzetten en de seasons rijden.
Want met al die B-spec rommel:D

friggelke

Legacy Member
Als ge dan eens goesting hebt om wa te racen tegen kameraden dan is uwen b-spec nog bezet voor 2u endurance :doh:

Liquid Li0n

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
dan toch wel als je serieus aant draften was? ik krijg er maar rond de 460 uit als ik ni in een slipstream hang :)

ja het was al stripstreamend en ook stond de gearbox op topspeed (500kmu)

.z.

Legacy Member
fantastisch, eerste endurance, 34 ronden ver, en na pauze per ongeluk op restart ipv continue gedrukt....... Konden ze daar geen bevestigingsscherm voorzien waar je "yes" of "no" kan drukken? Damnit :( Als je upgrades moet je 10x alles bevestigen of je het zeker wil installeren op je wagen, dus dit zo ook wel moeten kunnen dacht ik zo!

Nighty

Legacy Member
wat is het nut van bspec niveau zo hoog te halen? :sleep:
Oké ik heb bspec level 11, is het puur om autos te winnen dat jullie dat doen? In het begin van het spel kan ik dit nog begrijpen, maar om echt hogerop te geraken?
Ik moet hem om tot level 12 te geraken al zoveel kutwedstrijden opnieuw doen.
Om men ps3 dan de hele tijd te laten draaien voor zoiets onozels?


Of het is dat jullie mij zeggen dat er een of ander mega bonus staat te wachten als je bvb level 40 haalt bspec?
n/o aan de volhardende b-speccer, indien die graag een auto wint van een wedstrijd op level 35, maar persoonlijk vraag ik mij af of daar een bonus tegenover staat?

Schummi88

Legacy Member
.z. zei:
fantastisch, eerste endurance, 34 ronden ver, en na pauze per ongeluk op restart ipv continue gedrukt....... Konden ze daar geen bevestigingsscherm voorzien waar je "yes" of "no" kan drukken? Damnit :( Als je upgrades moet je 10x alles bevestigen of je het zeker wil installeren op je wagen, dus dit zo ook wel moeten kunnen dacht ik zo!

Idd, om het schijt van te krijgen gewoon. In die tuningshop 50x op OK drukken om iets te installeren. Ook automatisch in het startmenu komen zou ook handig zijn. Als ik nu in de race zelf op start druk en in een menu die HUD aanpas en eruit ga ben ik direct terug aan het racen.

Een icoon om vanuit het A-spec menu rechtstreeks naar de Tuningshop te gaan zou ook handig zijn. Eerst al die menu's doorlopen om er dan te geraken ... Net zoals een savefunctie in een kampioenschap of endurance-race :).

MegaMentor

Legacy Member
]BuD[nighthawk;14397970 zei:
Ik moet hem om tot level 12 te geraken al zoveel kutwedstrijden opnieuw doen.

Vreemd, ik niet? Pas rond level 20 moest ik races opnieuw beginnen doen om naar de volgende te kunnen.

Nighty

Legacy Member
mentor0 zei:
Vreemd, ik niet? Pas rond level 20 moest ik races opnieuw beginnen doen om naar de volgende te kunnen.

Ik weet wat je insinueert :hug:.
:offtopic: Om u van antwoord te dienen: ik sla sommige races over en rij ze dus niet allemaal. probeer gewoon altijd hoogste levels te rijden omdatk wat hoger van level wou geraken:woohoo:

Maarja dat was niet de vraag, ik vroeg me gewoon af of er aan al dat bloed, zweet en tranen een toffe bonus hing?

Ik speel het spel zelf dus ik ben hier niet als fanboy voor een of ander racespel?

Goldrusher

Legacy Member
Toffe bonus ? Je krijgt pakken geld, tientallen prize cars én je kan ook in B-spec alle Race Event trophies behalen. Wat wil je nog meer ?

Bosvos

Legacy Member
Als ik level 40 in B-spec haal verwacht ik toch dat er op z'n minst een dwerg uit m'n PS3 gekropen komt om wat confetti in het rond te gooien.

B-spec draagt geen kloten bij tot het spelplezier.

GeoBem007

Legacy Member
Lvl 35 B-spec: Redbull X2010

Lijkt me wel leuk om er zo weinig moeite voor te moeten doen.. ;)

Ben nu bezig met de Euro Championschip in Extreme. Wtf! Dat zijn races van een halfuur!

MegaMentor

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Lvl 35 B-spec: Redbull X2010

Lijkt me wel leuk om er zo weinig moeite voor te moeten doen.. ;)

Ben nu bezig met de Euro Championschip in Extreme. Wtf! Dat zijn races van een halfuur!

FGT Championship nog niet bekeken? :ironic:

soulgamer

Legacy Member
Hoe unlock ik endurance races? Ik zit nu op zo'n 60% van het spel maar optie is nog steeds niet zichtbaar in A of B spec.

[edit]Ow ik zie het net, ik moet level 25 zijn. Nog 1 level te gaan.

issith

Legacy Member
lol Ik kan geen GT meer spelen, (ja.. mijn B-spec wa lvl, maar daar heb ik geen plezier in he :p) de races die ik nu nog kan doen duren veel te lang om ff te doen tijdens een pauze bij het lere :p

TrsH

Legacy Member
zitten ier eigenlijk drifters onder ons?

ik ben ermee begonnen sedert een dag of 4 en begint eindelijk wat te lukken met mijn rx7

3 stressvolle dagen achter de rug omdat in iedere bocht mijn wagen het leuk vond een donutje te doen.

sedert deze avond kan ik eindelijk deftig een bocht ingaan en er toch redelijk deftig weer uitkomen.
de snelheid is er nog niet echt (in vergelijking met die toppers) ma tbegint te lukken :D

Bosvos

Legacy Member
gisteren ook eens een poging gedaan tot driften, zou eens moeten zien wat ik heb staan van 4WD, blijkbaar kunt ge daarmee meer snelheid behouden...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan