Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tah_b00nz0r zei:dan toch wel als je serieus aant draften was? ik krijg er maar rond de 460 uit als ik ni in een slipstream hang![]()
Als je upgrades moet je 10x alles bevestigen of je het zeker wil installeren op je wagen, dus dit zo ook wel moeten kunnen dacht ik zo!
.z. zei:fantastisch, eerste endurance, 34 ronden ver, en na pauze per ongeluk op restart ipv continue gedrukt....... Konden ze daar geen bevestigingsscherm voorzien waar je "yes" of "no" kan drukken? DamnitAls je upgrades moet je 10x alles bevestigen of je het zeker wil installeren op je wagen, dus dit zo ook wel moeten kunnen dacht ik zo!
.]BuD[nighthawk;14397970 zei:Ik moet hem om tot level 12 te geraken al zoveel kutwedstrijden opnieuw doen.
mentor0 zei:Vreemd, ik niet? Pas rond level 20 moest ik races opnieuw beginnen doen om naar de volgende te kunnen.
.
Om u van antwoord te dienen: ik sla sommige races over en rij ze dus niet allemaal. probeer gewoon altijd hoogste levels te rijden omdatk wat hoger van level wou geraken
GeoBem007 zei:Lvl 35 B-spec: Redbull X2010
Lijkt me wel leuk om er zo weinig moeite voor te moeten doen..
Ben nu bezig met de Euro Championschip in Extreme. Wtf! Dat zijn races van een halfuur!
mentor0 zei:FGT Championship nog niet bekeken? :ironic:

Bosvos zei:Als ik level 40 in B-spec haal verwacht ik toch dat er op z'n minst een dwerg uit m'n PS3 gekropen komt om wat confetti in het rond te gooien.
