Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GianniK

Legacy Member
Ben nog maar pas begonnen met GT5 en ben nu aangekomen bij de Japanse klassiekers, maar waar kan ik zo'n auto vinden??

Sorry als het mss een domme vraag is, maar ben nog begonnen :)

MegaMentor

Legacy Member
Wel chance hebben dat er eentje bij staat natuurlijk, anders ergens een race doen om de lijst te refreshen.

naokske

Legacy Member
argh, ik heb die VW Lupo verkocht toen ik die won bij een of andere race, maar nu vind ik nergens een terug voor die Lupo event... (ook niet bij de used cars :( )

Tah_b00nz0r

Legacy Member
pfff nu heb ik echt het gevoel dat ik aan den top ben geraakt van GT5.

alle challenges gold, alle licenses, alle races A spec behalve 9u tsukuba, 1000km suzuka en de 2 24h races. B spec nog wel level 22 mja da's ook vrij saai mee momenten :p

Delark

Legacy Member
Driften met de merc evo ja, kan 'k dien graven bak toch nog ergens vo gebruiken
/platte modus

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Red bull X2010 S. Vettel is binnen :D

Nurburgring GP/F :Brons
Monza : Zilver
Suzuka : Brons

Kga nu beginnen aan 4h Nurburgring Type V met de JAWEL RB X2010 :D

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
aan 30 rondjes had ik al genoeg :D erna een uur aan de kant gestaan ofzo :P

lol

Ik heb het al opgegeven, tzal voor een andere keer zijn, ik vloog teveel uit de bocht & me polsen deden al zeer na 2 ronden. Mss die forcefeedback wat minder zetten.

Delark

Legacy Member
XTAZ zei:
Hoe maakt ge eigenlijk een backup van uw save game?

Omdat niemand het zegt.

USB stick nemen, in PS3 steken, naar je PS3 Save data gaan, bij GT5 kijken, Driehoekje duwen en dan copy, dan selecteer je je USB stick et voila!

En omgekeerd juist 't zelfde maar dan ga je eerst naar je USB, driehoek, copy (doet ie vanzelf naar 't systeem dan) en klaar.

-

Die x2010 is echt niet leuk soms om races met te rijden... zit je die op 10 rondjes tig keer in te halen... En ja, ook al vlam je tegen elke muur. Proef op som genomen. De vriendin ermee laten rijden. Kost me dan 1.000.000 credits aan herstellingen maar 'k heb bewezen dat je met die auto kan winnen door enkel op gas te duwen x) (of mijn vriendin is beter als mij, kan ook.)

poochie

Legacy Member
Super, dan kan de vriendin is ook is racen, ze zeurt altijd dat ze niet wil omdat ze dat niet kan... :D

Scifo

Legacy Member
Een ander oplossing:

- Je kan mij inhuren voor 10€ per uur (24h endurance) KAAJJJIING! :D

koolcast

Legacy Member
Voor 10€ begin ik daar nog niet eens aan...Als nu voor 20€ per uur was...:)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
lol

Ik heb het al opgegeven, tzal voor een andere keer zijn, ik vloog teveel uit de bocht & me polsen deden al zeer na 2 ronden. Mss die forcefeedback wat minder zetten.

tgoh zelfs met FF op 1 moete echt uw stuur nog heel goed vasthouden als je snel gaat. staat stuurbekrachtiging op want da helpt wel immens veel in snelle bochten combinaties :p

MegaMentor

Legacy Member
De Belgische driekleur :)

EigerNordwandShortTrack_12-1.jpg

Bosvos

Legacy Member
Ik had geen zin om een auto te kopen/winnen voor de Super GT races, dus heb ik mijne GT-R maar wat extra getuned, goeie keuze blijkbaar, voor vrij weinig geld rij ik die GT's er allemaal af :D


edit:
Vraagje: Ik heb net een BMW 2002 Turbo '73 gekocht, maar ik zou 'm graag een ander kleurtje geven. Blijven decals e.d. aanwezig na een paintjob?

Het gaat dus om die lijnen opzij

Jakke007

Legacy Member
Heeft iemand een tip voor die Historic Race B-Spec - Côte d'Azur? Mijn Toyota 7 geraakt ni verder als de 4e plaats, terwijl hij Deep Forest met de vingers in de neus heeft gewonnen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan