Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jakke007 zei:Heeft iemand een tip voor die Historic Race B-Spec - Côte d'Azur? Mijn Toyota 7 geraakt ni verder als de 4e plaats, terwijl hij Deep Forest met de vingers in de neus heeft gewonnen

FreakyJP zei:Iemand die mij zijn opgefookte Schwimmwagen wil giften? Kgeef u er nen X2010 of ne race car voor.

GeoBem007 zei:EDIT: trouwens, hoe glitch ge die savegame met het doorsturen van wagens? Backup maken vlak voor de send en dan na de send terug laden?
mentor0 zei:@Geobem
Het is geen glitch.

prometheus03 zei:heb gisteren met men vertigo tegen 2 bugatti 's online geraced, en vond dat die toch vrij goed door de bochten gingen
trizzle-83 zei:In vergelijking met een Bugatti gaat alles vlot door een bocht.
