Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

svp46

Legacy Member
Kan ik van iemand die Schwimmwagen lenen?
Kan een andere vd season geven.

650k is veel voor ne prutsauto:p

schredy

Legacy Member
En je moet hem nog eens goed tunen ook, want met 25pk ga je voor geen meter vooruit :p

Cape%20Ring%20Periphery%20klein.jpg


onlangs A-spec lvl35 geworden, en 'k heb het gevoel dat de damage terug wat is toegenomen... 'k haal de finishlijn met een scheve bumper vooraan, terwijl 'k geen zware crashes maak, enkel een paar lichte tikjes tegen de tegenstanders/muur...

Jokke99

Legacy Member
Die Schwimmwagen is te belachelijk voor woorden, dan was karten nog goed te doen :)

ikbenben

Legacy Member
Jakke007 zei:
Heeft iemand een tip voor die Historic Race B-Spec - Côte d'Azur? Mijn Toyota 7 geraakt ni verder als de 4e plaats, terwijl hij Deep Forest met de vingers in de neus heeft gewonnen

Weird setup for my Toyota 7 Race Car but it worked on B-Spec and 2 more times right after to make sure. But it works well. after bb takes first you need to let him cool down and keep him near the middle of the stress bar. Should be gravy! Goodluck

Downforce: F:60 R:85
Turbo: Mid RPM Range Turbo Kit (Stage 2)
LSD: IT=30 , AS= 55 , BS=30
Transmission: 224mph top speed
Suspension:
Ride height= -30/-30
Spring Rate= 20/20
Dampers ext and comp both= 10/10/
Anti Roll Bars= 7/7
Camber: F= 7.0, R= 0.0
Toe: F= -0.10 / R= 0.15
Brakes: F=9 / R=8

;)

FreakyJP

Legacy Member
Iemand die mij zijn opgefookte Schwimmwagen wil giften? Kgeef u er nen X2010 of ne race car voor.

Delark

Legacy Member
Net endurance gereden, die van 200 laps... 270.000 cr & 268176 xp 2h19 over gedaan.

Waarom rijd ik die eigenlijk? Met een poepsimpel raceke van de seasonals haal ik 2.000.000 cr & tig veel experience binnen?

Hoe balanced.

GeoBem007

Legacy Member
FreakyJP zei:
Iemand die mij zijn opgefookte Schwimmwagen wil giften? Kgeef u er nen X2010 of ne race car voor.

Kzal mijne straks tunen.

Kwil er wel ne X2010 voor :D

EDIT: trouwens, hoe glitch ge die savegame met het doorsturen van wagens? Backup maken vlak voor de send en dan na de send terug laden?

Gizmo_1987

Legacy Member
Ligt het aan mij of kan een full tuned veyron geen bochten nemen en werken die remmen maar half :s

prometheus03

Legacy Member
heb gisteren met men vertigo tegen 2 bugatti 's online geraced, en vond dat die toch vrij goed door de bochten gingen

trizzle-83

Legacy Member
prometheus03 zei:
heb gisteren met men vertigo tegen 2 bugatti 's online geraced, en vond dat die toch vrij goed door de bochten gingen

In vergelijking met een Bugatti gaat alles vlot door een bocht.

Delark

Legacy Member
Amai, dat ligt dan dus toch niet aan mij (: Iemand die zo'n VW ding kwijt wilt voor de seasonals?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan