Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mr_vain

Legacy Member
Dat laatste seizoens event. Bestaan er geen premium touring cars misschien, ik vind er geen enkele terug bij de dealers?
Bij online occasie vindt ik er wel terug maar rij liever met premium auto's.
Ik ben level 26 (als het daar mee te maken zou hebben).

schredy

Legacy Member
Lexus IS F Racing Concept '08 (750.000cr, of winnen bij de lvl32 B-spec Nurburgring 4 hours Endurance)

ziet er niet uit als een Touring Car, maar volgens het spel is het er wel een.

mr_vain

Legacy Member
Ok bedankt, op het eerste zicht zag ik idd nergens touring cars staan, had al bij Audi en Mercedes gechekt maar nog niet bij Lexus.

Pino87

Legacy Member
Voila, laatste 4h Race opgezet. En dan ben ik level 40! Meteen de 24h race opzetten want morgen ben ik heel de dag weg. En B-Spec complete! Op zich is da nog goed "meegevallen" als ik ging slapen 9h opzetten en als ik ging werken ook.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Maat van mij moet nog 5u30 rijde en dan 24h le mans uitgespeeld ;-) kben hem juist 4u gaan aflosse :D 23 rondjes ingehaald op de eerste zodat hem nu terug eerstes zit. Hij lag er 38 achter na een paar uurkes slape :D

100%

Legacy Member
voor zij die de schwimmwagen te duur vinden, maak u toch een tweede gebruiker aan (elke dag gratis auto).

boeffel

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Maat van mij moet nog 5u30 rijde en dan 24h le mans uitgespeeld ;-) kben hem juist 4u gaan aflosse :D 23 rondjes ingehaald op de eerste zodat hem nu terug eerstes zit. Hij lag er 38 achter na een paar uurkes slape :D

wtf die zet da ni op pauze?

poochie

Legacy Member
Die schwimmwagen gaat bij mij tot max 104.... waar tunen jullie nog? heb alles gedaan dat pk verhoogt...

koolcast

Legacy Member
poochie zei:
Die schwimmwagen gaat bij mij tot max 104.... waar tunen jullie nog? heb alles gedaan dat pk verhoogt...

Fully Customisable Transmission kopen (20.000Cr),dan op 150km/h zetten.

Delark

Legacy Member
poochie zei:
Die schwimmwagen gaat bij mij tot max 104.... waar tunen jullie nog? heb alles gedaan dat pk verhoogt...

Niet alleen wat je PK verhoogt laat je sneller gaan hé.

Maak je auto lichter en die zal ook sneller gaan aangezien er dan meer pk's per kilo zijn. Simpele logica toch?

GeoBem007

Legacy Member
Khad'm ook volledig gedaan. Wist wel dat de gears ni goe gingen zitten :)

Mijne stond ook hoger dan 150 ze. Enige probleem was, als'k spinde en in lage toeren zat da'm echt moeite had om power te vinden door de high rpm turbo..

koolcast

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Khad'm ook volledig gedaan. Wist wel dat de gears ni goe gingen zitten :)

Mijne stond ook hoger dan 150 ze. Enige probleem was, als'k spinde en in lage toeren zat da'm echt moeite had om power te vinden door de high rpm turbo..

Dan moest maar niet spinnen he.:p

issith

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Khad'm ook volledig gedaan. Wist wel dat de gears ni goe gingen zitten :)

Mijne stond ook hoger dan 150 ze. Enige probleem was, als'k spinde en in lage toeren zat da'm echt moeite had om power te vinden door de high rpm turbo..

Den truc is om uwe gas in te duwen tegelijkertijd met uw handrem. Als in hoge RPM zit, dan moete uwe handrem lossen.

Ge zou het ne launch control kunnen noemen

Nattefrost

Legacy Member
Eindelijk 60 gouden medailles binnen, zo tussen de examens door. :woohoo:

Special License is maar teleurstellend. Vrij gemakkelijk en nog altijd verplichte skid recovery force. Ik heb het in de special events al veel moeilijker gehad.

MegaMentor

Legacy Member
Bezig met de 300km van Grand Valley, zit aan ronde 41/60 op 1 uur en 20 minuten, 5 laps voorsprong :p Nu efkes iets eten en dan verder doen


5000 posts, hurrah! :applause:

seurinck

Legacy Member
100% zei:
voor zij die de schwimmwagen te duur vinden, maak u toch een tweede gebruiker aan (elke dag gratis auto).

waar haal jij dat om iedere dag ne gratis auto te hebben met een 2de account ???

en wat heeft dat te maken met mensen die de schwimmwagen te duur vinden ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan