Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tah_b00nz0r zei:Maat van mij moet nog 5u30 rijde en dan 24h le mans uitgespeeld ;-) kben hem juist 4u gaan aflosse23 rondjes ingehaald op de eerste zodat hem nu terug eerstes zit. Hij lag er 38 achter na een paar uurkes slape
![]()
poochie zei:Die schwimmwagen gaat bij mij tot max 104.... waar tunen jullie nog? heb alles gedaan dat pk verhoogt...
poochie zei:Die schwimmwagen gaat bij mij tot max 104.... waar tunen jullie nog? heb alles gedaan dat pk verhoogt...
GeoBem007 zei:Khad'm ook volledig gedaan. Wist wel dat de gears ni goe gingen zitten
Mijne stond ook hoger dan 150 ze. Enige probleem was, als'k spinde en in lage toeren zat da'm echt moeite had om power te vinden door de high rpm turbo..

GeoBem007 zei:Khad'm ook volledig gedaan. Wist wel dat de gears ni goe gingen zitten
Mijne stond ook hoger dan 150 ze. Enige probleem was, als'k spinde en in lage toeren zat da'm echt moeite had om power te vinden door de high rpm turbo..
boeffel zei:wtf die zet da ni op pauze?
met die Red Bull wint ge 7 rondjes voorsprong per uur dus ;P100% zei:voor zij die de schwimmwagen te duur vinden, maak u toch een tweede gebruiker aan (elke dag gratis auto).