Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Delark

Legacy Member
Formula GT, x2010 hopen race cars, paar touring cars, oldtimers... Noem maar op.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Heb je een X2010 Prototype of een X2010 Plain Color?

Ik heb de X2010 S. Vettel maar kzou ze graag alle 3 hebben, maar om bij die 3 races goud te halen, dat zie ik niet echt zitten.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
die vertigo heb ik gisteren eens stock mee gereden dus wsl zonder racing softs en alle hulp uit. die auto was dus NIET te besturen amai men botte :x

mr_vain

Legacy Member
Ik ben aan het twijfelen om die Schwimmwagen van 625000 toch te kopen. 800000 als je als eerste aankomt, in geld win je niet veel maar je hebt natuurlijk de ervaring ook nog.

Eerst eens dat 2de evenement met die Peugeot doen, die heb ik al in mijn garage.

shumi-

Legacy Member
ik heb net de vw race gedaan,en ik kan die zeker wisselen voor een x1 hoor ^^

MegaMentor

Legacy Member
issith zei:
0.o NOOIT, ik voel mij er al slecht bij da ik mijne galardo getuned heb.

Why? Mijnen Ferrari 430 vliegt over die baan en door de bochten dat niet meer schoon is :)

mb0ng0

Legacy Member
Huh een van mijn b-spec chauffeurs heeft lvl 40en gaat niet meer omhoog? Carriere zit maar aan 3/4 hmm

ReBirTh

Legacy Member
carriere heeft te maken met het aantal races dat em doet, en zit bij 500 normaal aan z'n maximum. Level heeft te maken met de xp die hij per race krijgt.

issith

Legacy Member
ReBirTh zei:
carriere heeft te maken met het aantal races dat em doet, en zit bij 500 normaal aan z'n maximum. Level heeft te maken met de xp die hij per race krijgt.

500 oh crap; ik zit nog maar aan 28

junkyjump

Legacy Member
Iemand die die VW wilt lenen voor het event? Leen ik in de plaats m'n 8C en/of Lexus IS-F racing, die beiden een easy win geven bij hun seasonal:)

Ikkie

Legacy Member
Mannekes, om te ruilen is er een speciale topic éh.

Beter dat die actief blijft en hier andere zaken besproken worden...

issith

Legacy Member
ja zoals welke TV's de Playstation stand gebruikt om GT5 op te spelen in het Autosalon in brussel :p

Airjinx

Legacy Member
Had Hitler over een titanium uitlaat en ECU-tuning beschikt dan had hij de oorlog ni verloren denk ik :p

Airjinx

Legacy Member
Hoe krijg ik eigenlijk zo'n zelf getrokken foto op de pc?? Ik heb ook al eens muziek er proberen op te zetten via usb maar dat faalde ook ...

GeoBem007

Legacy Member
Ge kunt uw foto's, als ge die hebt opgeslagen, exporten naar uw XMB ofzo naar mijn weten. Heb het zelf nog ni geprobeerd :)

Die Schwimmwagen is wel grappig.. Van 24 naar 120pk :D

svp46

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Ge kunt uw foto's, als ge die hebt opgeslagen, exporten naar uw XMB ofzo naar mijn weten. Heb het zelf nog ni geprobeerd :)

Die Schwimmwagen is wel grappig.. Van 24 naar 120pk :D

Moest ge hem kwijt willen:cool: :psn vanpeers


Eindelijk de CRX del sol gevonden in de used car :love::love:
Nu de gewone CRX nog:love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan