{YA}Gr3c0
Legacy Member
Delark zei:Amai, dat ligt dan dus toch niet aan mijIemand die zo'n VW ding kwijt wilt voor de seasonals?
Wat kan je in de plaats geven?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Delark zei:Amai, dat ligt dan dus toch niet aan mijIemand die zo'n VW ding kwijt wilt voor de seasonals?
NovaHova zei:Iemand die mij gwn nen opgefokte ferrari wilt geven?
Ik geef je +rep
issith zei:0.o NOOIT, ik voel mij er al slecht bij da ik mijne galardo getuned heb.

ReBirTh zei:carriere heeft te maken met het aantal races dat em doet, en zit bij 500 normaal aan z'n maximum. Level heeft te maken met de xp die hij per race krijgt.
issith zei:ja zoals welke TV's de Playstation stand gebruikt om GT5 op te spelen in het Autosalon in brussel![]()

Airjinx zei:Had Hitler over een titanium uitlaat en ECU-tuning beschikt dan had hij de oorlog ni verloren denk ik![]()

GeoBem007 zei:Ge kunt uw foto's, als ge die hebt opgeslagen, exporten naar uw XMB ofzo naar mijn weten. Heb het zelf nog ni geprobeerd
Die Schwimmwagen is wel grappig.. Van 24 naar 120pk![]()
sn vanpeers

