Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
save backup -> koop auto -> gift aan 1ste acc -> save terugzetten

Niks aan af te vragen.

koolcast

Legacy Member
Maar dan moet ge eerst op u tweede account racen voor u money...Krijpt voor mij te veel tijd in,kan je beter wat rond vragen in de 'gift thread'.

Edit* heb het eindelijk door...:doh::doh::doh:

Cycloon

Legacy Member
Ik ben GT5 echt moe nu. Binnenkort eens te kopen zetten, want ik kan er geen plezier meer aan beleven :)

issith

Legacy Member
60 rondjes Grand Valley = 2 u in GT1

dus in GT5 zal da ook zoiets zijn.

Nu alleen nog kieze welke auto.

Delark

Legacy Member
Bezig met de endurance van 4 uur. Nu 1h33 bezig. Man, dit gaat heel saai worden.

seurinck

Legacy Member
koolcast zei:
Maar dan moet ge eerst op u tweede account racen voor u money...Krijpt voor mij te veel tijd in,kan je beter wat rond vragen in de 'gift thread'.

Edit* heb het eindelijk door...:doh::doh::doh:

wel ik volg nog niet helemaal hoor !

edit: ge maakt een backup. koopt een auto gift die naar je 2de account.
restore savegame, speelt met 2de account en gift die terug naar je eerste account en ge hebt een gratis wagen ?? klopt het ? of is het simpelder ?

svp46

Legacy Member
seurinck zei:
wel ik volg nog niet helemaal hoor !

edit: ge maakt een backup. koopt een auto gift die naar je 2de account.
restore savegame, speelt met 2de account en gift die terug naar je eerste account en ge hebt een gratis wagen ?? klopt het ? of is het simpelder ?

Vind het allemaal wel veel 'werk' voor een auto:p

seurinck

Legacy Member
voor ne simpele wagen wel ja, maar als het gaat voor die hele peperdure wagens dan kan dit wel eens handig zijn.

+ eenmaal ge echt es veel credits hebt kunt ge wel veel kopen zonder eigenlijk een cent te verliezen.

Delark

Legacy Member
seurinck zei:
voor ne simpele wagen wel ja, maar als het gaat voor die hele peperdure wagens dan kan dit wel eens handig zijn.

+ eenmaal ge echt es veel credits hebt kunt ge wel veel kopen zonder eigenlijk een cent te verliezen.

Idd, als je aan auto's van 7.000.000+ credits begint ziet ge dat liever niet van je zuurverdiende credits gaan. Al helemaal niet als je eigenlijk nooit echt veel credits krijgt :p

Endurance met de mazda (4uur) Nog 1 uur te gaan! Maar ik kan me bijna een half uur aan de kant zetten. Spijtig dat die CR en XP pay zo slecht is bij die endurances hé...

100%

Legacy Member
seurinck zei:
wel ik volg nog niet helemaal hoor !

edit: ge maakt een backup. koopt een auto gift die naar je 2de account.
restore savegame, speelt met 2de account en gift die terug naar je eerste account en ge hebt een gratis wagen ?? klopt het ? of is het simpelder ?

is al vrij simpel eh.

ik had mss wa meer uitleg kunnen geven, maar dacht da iedereen da al wel wist.

svp46 zei:
Vind het allemaal wel veel 'werk' voor een auto:p

gisteren nog 905 race car aan mezelf geschonken, 4.900.000cr voor de auto, 500.000 x2 voor onderhoud, alle racebanden. heeft me meer dan 6.000.000cr gespaard. dat bijeen rijden is veel meer 'werk'

seurinck

Legacy Member
100% zei:
is al vrij simpel eh.

ik had mss wa meer uitleg kunnen geven, maar dacht da iedereen da al wel wist.



gisteren nog 905 race car aan mezelf geschonken, 4.900.000cr voor de auto, 500.000 x2 voor onderhoud, alle racebanden. heeft me meer dan 6.000.000cr gespaard. dat bijeen rijden is veel meer 'werk'

ja da wist ik nog nie, bedankt voor de info ;)
morgen es een 2de account maken, en es proberen.
hoewel mss eerst nog wa meer Cr sparen.

issith

Legacy Member
lol net de 300km van Grand Valley gedaan, was wel spannend want ik had op ronde 60 gene naft nimeer :p

ikke tege 40 per uur rond da parcours

djaxx79

Legacy Member
Cycloon zei:
Ik ben GT5 echt moe nu. Binnenkort eens te kopen zetten, want ik kan er geen plezier meer aan beleven :)

Heb nethetzelfde, maandje zot gespeeld en kan het spel niet meer zien nu. Maar heb me er zeker goed op geamuseerd.

Teknohol1c

Legacy Member
seurinck zei:
wel ik volg nog niet helemaal hoor !

edit: ge maakt een backup. koopt een auto gift die naar je 2de account.
restore savegame, speelt met 2de account en gift die terug naar je eerste account en ge hebt een gratis wagen ?? klopt het ? of is het simpelder ?

Aha, nice :D

Ikkie

Legacy Member
Iemand tips voor de b-spec extreme nascar championship?

Die b-spec bakt daar echt niks van. (Hij is level 19)

MegaMentor

Legacy Member
Zeg eh, dat met dat 2de acc werkt niet ze. Ik kan via m'n 2de account die auto niet terug-giften naar het 1ste.

Den_John

Legacy Member
mentor0 zei:
Zeg eh, dat met dat 2de acc werkt niet ze. Ik kan via m'n 2de account die auto niet terug-giften naar het 1ste.

Why not? Je moet je eerste account wel als vriend staan hebben op je 2e account. Daarna kan je die gewoon terug geven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan