Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goldrusher zei:Jij hebt het dus over de auto's uit GT4, die je er als extraatje bovenop krijgt.
Of had je die liever niet in de game gezien ? Toch leuk dat we die ook nog eens kunnen uit de garage halen ?
Goldrusher zei:Jij hebt het dus over de auto's uit GT4, die je er als extraatje bovenop krijgt.
Of had je die liever niet in de game gezien ? Toch leuk dat we die ook nog eens kunnen uit de garage halen ?




Right, ik NFS kopen .. Als ge 1 grote NFS hater kunt vinden dan zen ik het wel.issith zei:OMG gij moet NFS kope ipv GT5.
Ze hadden beter gewoon alle huidige modelen moeten nemen + de speciallekes ipv 40keer dezelfde auto van een ander productie jaar of zelfde auto met andere naam.
Zo hadden ze misschien Koenigsegg er in kunnen zetten en merken zoals Maserati en Bentley kunnen uitbreiden.
Zoals bijvoorbeeld BMW ... Waar is de godverdomse M6 ?


Ze hebben helemaal geen tijd gebruikt om tientallen MX5's te verfraaien.issith zei:Ja wel leuk, maar ik had dan toch liever dat ze de tijd zie ze gebruikt hadden om de tientallen MX5's te verfraaien, gebruikt hadden om bijvoorbeeld een continental GT te maken of een CCX of een MC12.
(met minder geld ertegenover dan, anders is het wat te gemakkelijk om geld te verdienen)

Je staart je blind op die v-spec, en mist daardoor een belangrijk detail, het eigenlijk model van Skyline.seurinck zei:ik begrijp jullie wel.
maar ok er zitten bv 10 skylines in het spel alsstandaardpremium.
maar waarom is dat nodig ??? ze konden nog zo veel andere wagens uit gt4 halen.
wie heeft er nu om als da ne ne vspec of ne vspec II is of ne vspec II nur enz....
en dan idd nog al die verschillende bouwjaren
Ik verdedig de game niet, ik verbeter enkel de onzin die sommigen hier uitkramen.Ikkie zei:Maar Gold, waarom verdedig je deze game zo?
Goldrusher zei:Ze hebben helemaal geen tijd gebruikt om tientallen MX5's te verfraaien.
Nogmaals, de lijst die ik postte, bevat de GT5-auto's.
Al de rest is gewoon overgenomen uit GT4, zonder ook maar één aanpassing.
Dus niet denken dat je ipv een handvol Skylines, een extra Bentley had kunnen hebben.

Goldrusher zei:Hoeveel (unieke) auto's telt jullie garage al ?650

schredy zei:die laatste 300 zal wel nog een tijdje duren; nog veel premiums van rond de 1.000.000cr...
eerst alle premiums, dan alle standards 
.z. zei:90 tal hier, maar ben geen collector. Als je voor de all cars trophy wil gaan moet je toch enorme bergen credits verdienen en engelengeduld hebben dat ze op de used car list komen te staan...

ik staar me niet blind op die VspecGoldrusher zei:Je staart je blind op die v-spec, en mist daardoor een belangrijk detail, het eigenlijk model van Skyline.
SKYLINE GT-R V•spec II (R32) ‘94
SKYLINE GT-R V•spec (R33) ‘97
SKYLINE GT-R V•spec II Nür (R34) ‘02
Had je ook geklaagd als de game de Ferrari 308, 348 en 355 had ?