Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

renaat13

Legacy Member
ge start ind in een grid. Maar vroeger kon je dat instellen. Nu blijkbaar niet meer :s

svp46

Legacy Member
renaat13 zei:
ge start ind in een grid. Maar vroeger kon je dat instellen. Nu blijkbaar niet meer :s

Gewoon niet direct starten, zet je beide op de startlijn en Start zelf?
Het is niet direct de beste oplossing maar zo sta je gelijk:p

Psy

Legacy Member
eindelijk ook is aangeschaft, miljaar wat een game :)
eindelijk eens dat gevoel van een deftige racegame te spelen

koolcast

Legacy Member
Daarstraks de Toyota 7 '70 in het used car dealership zien staan en direct gekocht,iets van 4.3milj Cr.Damn,dat ding is echt moeilijk te besturen.:(

Maar toch eindelijk gelukt om de Historic Racing Car Cup te winnen.:applause:

Ikkie

Legacy Member
koolcast zei:
Daarstraks de Toyota 7 '70 in het used car dealership zien staan en direct gekocht,iets van 4.3milj Cr.Damn,dat ding is echt moeilijk te besturen.:(

Maar toch eindelijk gelukt om de Historic Racing Car Cup te winnen.:applause:

Ik wilde die b-spec race doen (Historic Racing Car Cup: Monaco) met de Toyota, maar men chauffeur rijdt constant tegen het muurtje van de Chicane net na de tunnel :doh:
Hij eindigt daardoor altijd 10-12e.
Hebben jullie gemakkelijk die race met b-spec gehaald? Chauffeur was nochtans level 21...

koolcast

Legacy Member
Ikkie zei:
Ik wilde die b-spec race doen (Historic Racing Car Cup: Monaco) met de Toyota, maar men chauffeur rijdt constant tegen het muurtje van de Chicane net na de tunnel :doh:
Hij eindigt daardoor altijd 10-12e.
Hebben jullie gemakkelijk die race met b-spec gehaald? Chauffeur was nochtans level 21...

B-spec nog niet gedaan,maar de Toyota 7 is ook echt gene simpele auto hoor.:p

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Ikkie zei:
Ik wilde die b-spec race doen (Historic Racing Car Cup: Monaco) met de Toyota, maar men chauffeur rijdt constant tegen het muurtje van de Chicane net na de tunnel :doh:
Hij eindigt daardoor altijd 10-12e.
Hebben jullie gemakkelijk die race met b-spec gehaald? Chauffeur was nochtans level 21...

Ik heb mij die Chaparral 2J Race Car '70 gekocht en de race in Monaca gereden. Gemakkelijk 1ste gefinisht, maar die auto heeft me wel bijna 15 miljoen gekost. :D

Ikkie

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Ik heb mij die Chaparral 2J Race Car '70 gekocht en de race in Monaca gereden. Gemakkelijk 1ste gefinisht, maar die auto heeft me wel bijna 15 miljoen gekost. :D

Mag ik die es lenen van u?
Kies gerust een auto uit men lijst (zal wel paar dagen duren tegen datk hem kan sturen :(.)

Riix

Legacy Member
Energised zei:


beetje driften met 'n formule 1 wagen ^^

Heb het van het weekend ook gehad. Was wel even verschieten dat hij zo hard begon met te slippe maar ik verschoot dat je de F1 zo snel terug onder controle hebt :o.
TokyoR246.jpg

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Kzal het hier ma neerzette ma wnnr doen we eens een dtm race met 9lives. Lekker hardcore alles af behalve abs, zelf schakele en dan rondjes karre op de nurburgring ^^ lijkt mij wels fun!

Riix

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Kzal het hier ma neerzette ma wnnr doen we eens een dtm race met 9lives. Lekker hardcore alles af behalve abs, zelf schakele en dan rondjes karre op de nurburgring ^^ lijkt mij wels fun!

Zie ik wel zitte behalve die Nurburg dan vind dat zo een irritant parcour om te rijden constanst optrekke en afremmen voor de stomste bochtjes. Is een leuk parcour maar ben het beu gereden na een paar rondjes :D

svp46

Legacy Member
sSn1p3dZz zei:
Zie ik wel zitte behalve die Nurburg dan vind dat zo een irritant parcour om te rijden constanst optrekke en afremmen voor de stomste bochtjes. Is een leuk parcour maar ben het beu gereden na een paar rondjes :D

Leukste circuit van heel GT5:D
Er zit topspeed in en bochtenwerk.
Dus ideaal volgens mij:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan