Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
renaat13 zei:ge start ind in een grid. Maar vroeger kon je dat instellen. Nu blijkbaar niet meer![]()

renaat13 zei:Das nog een gedacht.

svp46 zei:Als 1 vd 2 een headset heeft kan die aftellen ofwel afspreken op bv. 30sec. starten ofzo![]()
mentor0 zei:Tis dat ge een headset nodig hebt voor splitscreen :')

koolcast zei:Daarstraks de Toyota 7 '70 in het used car dealership zien staan en direct gekocht,iets van 4.3milj Cr.Damn,dat ding is echt moeilijk te besturen.
Maar toch eindelijk gelukt om de Historic Racing Car Cup te winnen.:applause:
Ikkie zei:Ik wilde die b-spec race doen (Historic Racing Car Cup: Monaco) met de Toyota, maar men chauffeur rijdt constant tegen het muurtje van de Chicane net na de tunnel :doh:
Hij eindigt daardoor altijd 10-12e.
Hebben jullie gemakkelijk die race met b-spec gehaald? Chauffeur was nochtans level 21...

Ikkie zei:Ik wilde die b-spec race doen (Historic Racing Car Cup: Monaco) met de Toyota, maar men chauffeur rijdt constant tegen het muurtje van de Chicane net na de tunnel :doh:
Hij eindigt daardoor altijd 10-12e.
Hebben jullie gemakkelijk die race met b-spec gehaald? Chauffeur was nochtans level 21...

Ja,in B-spec...maar dat duurt nog wel een eeuwigheid eer ik daar ben.mentor0 zei:@Koolcast, ge weet hoop ik dat ge die Toyota 7 wint met Like the wind?

{YA}Gr3c0 zei:Ik heb mij die Chaparral 2J Race Car '70 gekocht en de race in Monaca gereden. Gemakkelijk 1ste gefinisht, maar die auto heeft me wel bijna 15 miljoen gekost.![]()
.)Energised zei:
.
Tah_b00nz0r zei:Kzal het hier ma neerzette ma wnnr doen we eens een dtm race met 9lives. Lekker hardcore alles af behalve abs, zelf schakele en dan rondjes karre op de nurburgring ^^ lijkt mij wels fun!

sSn1p3dZz zei:Zie ik wel zitte behalve die Nurburg dan vind dat zo een irritant parcour om te rijden constanst optrekke en afremmen voor de stomste bochtjes. Is een leuk parcour maar ben het beu gereden na een paar rondjes![]()

