Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.z.

Legacy Member
koolcast zei:
Voor de trophy moet je gewoon 1000 auto's in je garage hebben staan,geen 1000 verschillende.Dus koop gewoon die kart(5000Cr)tot je de trophy hebt.;)

Da's ook maar flauw dan :)

Scooter

Legacy Member
Voor het moment 102 unieke auto's. Morgen eens een lijst opstellen van wat ik al heb en dan ga ik mijn 4 andere accounts, die ik in het verleden heb aangemaakt voor de buitenlandse PS Stores, eens klaarmaken om mezelf elke dag wat wagens te kunnen schenken. Als ik op elke account die bonusraces rij dan zullen de credits en levels wel snel stijgen.

seurinck

Legacy Member
Scooter zei:
Voor het moment 102 unieke auto's. Morgen eens een lijst opstellen van wat ik al heb en dan ga ik mijn 4 andere accounts, die ik in het verleden heb aangemaakt voor de buitenlandse PS Stores, eens klaarmaken om mezelf elke dag wat wagens te kunnen schenken. Als ik op elke account die bonusraces rij dan zullen de credits en levels wel snel stijgen.

hoe doe je dit dan?
u cr en xp zijde toch nie veel mee op die andere accounts ??

seurinck

Legacy Member
nee slimme :doh:

maar wa is hij met zijn xp level op die andere accounts ??
aangezien u savegame vaststaat aan uw account zijde daar nie veel mee hé.

boeffel

Legacy Member
schredy zei:
767

die laatste 300 zal wel nog een tijdje duren; nog veel premiums van rond de 1.000.000cr...
:baard:

edit: ondertussen nog een paar erbij.
één van de kanshebbers op de titel "lelijkste auto in gt5" nu ook in m'n garage:

de Hyundai AC/DC:p (HCD6 concept)

Circuito%20de%20Madrid%20klein.jpg
Circuito%20de%20Madrid_1%20klein.jpg

WA EEN LELIJK GEDROCHT

100%

Legacy Member
seurinck zei:
nee slimme :doh:

maar wa is hij met zijn xp level op die andere accounts ??
aangezien u savegame vaststaat aan uw account zijde daar nie veel mee hé.

ge hebt een bepaald xp level nodig om sommige auto's te kopen, voor een jgtc bv moet je level 20 zijn. maar met de seizoensraces klim je snel, schwimmwagen en europees tourwagen samen en je gaat van 0-18 + 2.800.000cr als de wagens van een andere account komen.

koolcast

Legacy Member
seurinck zei:
hoe doe je dit dan?
u cr en xp zijde toch nie veel mee op die andere accounts ??

Je verplaatst je savegame naar je andere gebruiker,daar doe de seizoens events,daardoor krijg XP en geld.omdat je maar één keer geld en xp krijgt bij de seizoens,kopiër je dat savegame weer naar een andere gebruiker en doe je weer het seizoens event...Dan kopiër je het savegame op je hoofdgebruiker en klaar is kees.

Toch niet moeilijk om te begrijpen he.;)

ReBirTh

Legacy Member
schredy zei:
één van de kanshebbers op de titel "lelijkste auto in gt5" nu ook in m'n garage:

de Hyundai AC/DC:p (HCD6 concept)

Circuito%20de%20Madrid%20klein.jpg
Circuito%20de%20Madrid_1%20klein.jpg

Tis precies of je met die voorkant een 150 keer tegen een muur bent gereden :D

Scooter

Legacy Member
100% zei:
ge hebt een bepaald xp level nodig om sommige auto's te kopen, voor een jgtc bv moet je level 20 zijn. maar met de seizoensraces klim je snel, schwimmwagen en europees tourwagen samen en je gaat van 0-18 + 2.800.000cr als de wagens van een andere account komen.
Inderdaad. Zonet die Super GT gereden en van 0 naar level 17 gestegen en al meer dan een miljoen credits op die account. Nu nog de wagen doorgeven naar men andere 3 accounts en die race rijden. Met die laatste account kan ik mezelf vandaag al een gratis wagen schenken. Van zodra dat ik op die 4 accounts een deftige spaarpot heb, hoef ik die seasonal events ook niet meer te doen. Er kruipt even wat tijd in maar het is wel een stuk effectiever dan moeten grinden op mijn hoofdaccount. Nu maar hopen dat men die savefiles niet terug gaat blokkeren bij een volgende update of het is gedaan met de pret.

renaat13

Legacy Member
iemand die weet hoe je bij een splitscreen spel ervoor kan zorgen dat je met beide rijders op dezelfde hoogte start? Of kan dit niet in GT5.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan