Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Riix

Legacy Member
@svp46
Ja is wel leuk circuit, wat het zo vervelend maakt bij mij is dat het zo lang duurt voor dat je rond bent en ik heb liever snelle rondjes dan rondjes van 6 minuten of langer. Ik moet wel toegeven dat ik uit zie naar level40 A-Spec voor een 24h attempt zal wel met een tussenstop zijn hier en daar voor even te slapen. Was vandaag bezig met de Roadster endurance was even gepauzeerd, wil verder rijden en doe per abuis restart als ik al een uur een half aan het rijden was :sop::s

Tah_b00nz0r

Legacy Member
K bedoelde wel het GP circuit vd ring ;-) ma nordschleife zelf is ook fun. Morge avond is voorstelle dan hier! Voor men part mag automaat ook wel ma handgeschakeld is wel wijs :P

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Iemand hier de time trials aant mee doen? Nu bij 5 zit er rondje gp ring met een countach bij. Best uitdagend :D ksta 265e opt moment :)

Riix

Legacy Member
Automaat is slecht vind ik.
Sommige bochten kan je echt véél sneller nemen als je handmatig schakelt en ik zal niet kunnen meedoen tot volgend weekend waarschijnlijk.
Waarom? Omdat mijn ouders gescheiden zijn en mijn PS3 bij mijn moeder staat -.-.
en GP deel valt mee ja maar heeft wel veel tight cornering:oink:

Scooter

Legacy Member
Eindelijk level 25 op B-spec en bijgevolg de endurance races unlocked. Nu kan ik ze eindelijk gerust een paar uur laten bollen met een veel te krachtige wagen en op mijn andere consoles/handhelds gamen zonder om het halfuur eens te moeten pauzeren om de volgende race te starten.

Riix

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Daarom dat da best uitdagend is met die dtms e
Zonder tractie op :D

Met die Dtms bedoel je toch Touring cars en andere van die "echte" race wagens he? Dat is trouwens geen probleems geen TC te hebbe als je uw auto goed afstelt heb je dat neit nodig, dan zal hij niet zo snel slippen..Maar ik ben ermee weg kga in men bedje kruipen morgen school -.-.

Pino87

Legacy Member
Ja lap. Net Level 40 B-Spec gehaald. Op zich wel leuk. Enkel de prijs... Een F1 2007. Ook leuk, ware het niet dat ik die al heb. Dubbel dus. Iemand ruilen voor een Miura? Of voor een Peugeot 908? :D

En Level 40 is echt wel het maximum. Geen XP meer te verdienen na Level 40.
Een paar posts geleden stond 50. Is dus niet waar...

trizzle-83

Legacy Member
Pino87 zei:
Ja lap. Net Level 40 B-Spec gehaald. Op zich wel leuk. Enkel de prijs... Een F1 2007. Ook leuk, ware het niet dat ik die al heb. Dubbel dus. Iemand ruilen voor een Miura? Of voor een Peugeot 908? :D

En Level 40 is echt wel het maximum. Geen XP meer te verdienen na Level 40.
Een paar posts geleden stond 50. Is dus niet waar...

Ik ben al een tijdje lvl40, ik heb nooit geen F2007 gekregen hoor.

XP telt inderdaad niet meer op na lvl40

Den_John

Legacy Member
Hoeveel keer hebben jullie Le Mans moeten rijden om van 35 naar 40 te gaan? Ik lees her en der tussen de 8 tot 10 keer. Momenteel zijn mijn piloten hun eerste keer bezig ^^

trizzle-83

Legacy Member
Den_John zei:
Hoeveel keer hebben jullie Le Mans moeten rijden om van 35 naar 40 te gaan? Ik lees her en der tussen de 8 tot 10 keer. Momenteel zijn mijn piloten hun eerste keer bezig ^^

Ik heb Le Mans nog niet gedaan, gewoon elke dag toen ik gaan werken was die endurance van 9u laten draaien, soms tijdens het slapen ook.

Heeft een kleine 2 weken tijd nodig gehad van 35 naar 40.

Pino87

Legacy Member
Idem. Als ik een dag weg was 24u werk en slapen 9u. Ging nog vrij "vlot".
Hoe zit het met A-Spec? Enkel nog de Endurance races. Ben nu Level 29(,5)?

Morgen begin ik aan de eerste!
12 Gouden bekers verwijderd van Platinum.
9 Endurance in A-Spec en de 3 Vettels!

Delark

Legacy Member
Spijtig genoeg is de level-gap vanaf level 30 echt groot. Ik zit nu een beetje vast met mijn a-spec. Ben level 29, heb die alle endurances al gereden en ben nu dus aan 't wachten voor level 30 te worden, dan pas is de volgende beschikbaar. Want op een gegeven moment zit er 2 levels tussen de endurances. En 'k ben niet echt zo'n xp grinder.

Nu, 'k moet wel nog al mijn licenses doen, en al de specials x)

En aan de FGT championship begin ik niet meer. Tenzij iemand daar een heel goeie tip voor heeft.

Teknohol1c

Legacy Member
Begin dan maar al met die specials, krijg je nog redelijk wat xp voor ;)
Gisteren de eerste endurance gedaan. 2uur voor 60 rondjes...

Pino87

Legacy Member
Ik wou net zeggen. Heb op alles goud.
Alle Specials buiten Vettel
Alle 60 Licences
Bonusrace 1,2,3,4 & 5
Alle A-Spec Races buiten de Endurance?

En ik zit aan level 29,5?

schredy

Legacy Member
Vettel zal u 4-5 lvls doen stijgen.

Hier ongeveer zelfde als u, met Vettel completed: lvl35.

Grinden op Indianapolis is waarschijnlijk nog het makkelijkst om nu nog 'snel' in lvl te stijgen:
in Dream Car Championship: ~75k xp / 750k cr per uur
als endurance (500miles): ~130k xp / 110k cr per uur

(elastiekjes FTW :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan