Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


boeffel zei:derjust ik over mijn broer gevlogen met F40 (eiger nordwand)
kunde nog wel grappige dinge mee doen.
Tah_b00nz0r zei:Daarom dat da best uitdagend is met die dtms e
Zonder tractie op![]()

Pino87 zei:Ja lap. Net Level 40 B-Spec gehaald. Op zich wel leuk. Enkel de prijs... Een F1 2007. Ook leuk, ware het niet dat ik die al heb. Dubbel dus. Iemand ruilen voor een Miura? Of voor een Peugeot 908?
En Level 40 is echt wel het maximum. Geen XP meer te verdienen na Level 40.
Een paar posts geleden stond 50. Is dus niet waar...
Den_John zei:Hoeveel keer hebben jullie Le Mans moeten rijden om van 35 naar 40 te gaan? Ik lees her en der tussen de 8 tot 10 keer. Momenteel zijn mijn piloten hun eerste keer bezig ^^
)