Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pino87

Legacy Member
Ik ben bezig met alle Premiumwagens te kopen. Als ik mijn lijst en alle andere lijsten die zich online bevinden bekijk, komt deze wagen steeds terug bij Ford :

Premium Ford GT LM Spec II Test Car

Deze is niet te koop bij de dealer. Is het wel een premium?

Energised

Legacy Member
gaat er trouwens iets veranderen aan het feit dat je maar 1 auto per dag kan versturen? :|

issith

Legacy Member
Ging die 'Share with friend' optie niet zodanig worden dat je vrienden de auto's die jij gedeeld hebt niet alleen kunnen zien maar ook gebruiken.

Dr. Muerte

Legacy Member
Juist eens een rondje gereden met m'n nieuwe Mazda Furai, man da's een beest, en plakt echt tegen de baan. Wel mottig als de nacht...

koolcast

Legacy Member
Zal er morgen wat trekken,vind mijn GSM en mijne 'kodak' niet.:(
Maar ik ken de schuldige al.:p

Het beste geval staan de pics er vanavond nog op.;)

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Kheb een paar auto's (allemaal premium) gekocht vandaag :p

-Amuse S2000 GT1 Turbo
-Art Morrison Corvette'60 (SEMA Gran Turismo Awards 2006)
-Audi R8 4.2 R tronic '07
-Audi TT Coupe 3.2 quattro '07
-Audi TT Coupe 3.2 quattro '03
-Autobacs ARTA Garaiya (SUPER GT) '08
-BLITZ DUNLOP ER34 SKYLINE (D1GP) '07
-BMW 135i Coupe '07
-BMW M3 Coupe '07
-BMW M5 '08
-BMW Z4 '03
-BMW Z4 M Coupe '08
-Ferrari 430 Scuderia '07
-Ferrari 512BB '76
-Ferrari 599 '06
-Ferrari F430 '06
-Ferrari SP1 '08
-Ford GT LM Spec II Test Car
-Grand Touring Garage 1970 Ford Mustang Trans-Cammer (SEMA Gran Turismo Awards 2009)
-High End Performance G37 (SEMA Gran Turismo Awards 2008)
-HPA Motorsports FT565 twin turbo Audi TT (SEMA Gran Turismo Awards 2007)
-Mclaren MP4-12C '10
-Mclaren F1 '94
-Mine's BNR34 SKYLINE GT-R N1 base '06
-RE Amemiya AsparaDrink RX7 (SUPER GT) '06
-RE Amemiya FD3S RX-7
-Spoon CR-Z
-Subaru Imprezza WRC 2008
-Subaru Imprezza WRX STI '07
-Subaru Sedan WRX STI spec C Type RA '05
-Subaru Sedan WRX STI spec C Type RA '05 (RM)
-Subaru CUSCO DUNLOP SUBARU IMPREZA (SUPER GT) '08

Totale prijs iets van een 14 miljoen :applause:

issith

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Kheb een paar auto's (allemaal premium) gekocht vandaag :p

...

Totale prijs iets van een 14 miljoen :applause:

en dan te denken dat je met 14 mil niet genoeg hebt voor sommige auto's

koolcast

Legacy Member
Voila,

24bm2xc.jpg


esnwgi.jpg


kdocc6.jpg

Sorry voor de slechte kwaliteit.
Is hier aangekocht.

Pino87

Legacy Member
Ben ondertussen aangekomen bij Nissan (voor degene die mijn supeespannend verhaal niet gevolgd hebben, ik ben van plan om alle premiums te kopen) en in mijn lijst staat :
Nissan 370Z Tuned Car '08

Ik kan hem dus niet vinden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan