Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

poochie

Legacy Member
Das dus niet leuk... of één van het forum moet hem hier hebben en copy maar :)

Goldrusher

Legacy Member
Pino87 zei:
Ben ondertussen aangekomen bij Nissan (voor degene die mijn supeespannend verhaal niet gevolgd hebben, ik ben van plan om alle premiums te kopen) en in mijn lijst staat :
Nissan 370Z Tuned Car '08
PM.

Teknohol1c

Legacy Member
pff, ik begin rally stilaan te haten... Stages waar mega veel korte bochten inzitten ga mij maar ni af eh... :doh:

Schummi88

Legacy Member
stony_v zei:
pff, ik begin rally stilaan te haten... Stages waar mega veel korte bochten inzitten ga mij maar ni af eh... :doh:

Op tijd afremmen :p. Ik heb nooit iets aan die instellingen veranderd en altijd met veel voorsprong gewonnen ;).

issith

Legacy Member
Pino87 zei:
Ben ondertussen aangekomen bij Nissan (voor degene die mijn supeespannend verhaal niet gevolgd hebben, ik ben van plan om alle premiums te kopen) en in mijn lijst staat :
Nissan 370Z Tuned Car '08

Ik kan hem dus niet vinden?
schredy zei:
naar het schijnt kan je die enkel verkrijgen door geluk te hebben met gift car tickets...

GameSpot Forums - Gran Turismo 5 - 370z GT Academy Version in GT5?

echt :p . Als ik wist dat je die met geluk moest krijgen dan had het waarschijnlijk zo uitgedraaid dat ik die nooit zou krijgen

Nattefrost

Legacy Member
stony_v zei:
pff, ik begin rally stilaan te haten... Stages waar mega veel korte bochten inzitten ga mij maar ni af eh... :doh:

Same here. Die advanced rally gaat mij nog wat moeite kosten. Dan geraakte ik al eens met een goeie voorsprong in de 8e (laatste) stage, spin ik compleet rond in de allerlaatste bocht + engine penalty. Al een geluk dat mijn tv geen oren heeft, want ik heb mij toen toch ff laten gaan. :angry:

issith

Legacy Member
Mijn B-spec driver begint precies slechter en slechter te rijden.

Bij die pick-up truck challenge heb ik mijn dodge ram moeten tunen tot 700pk om te kunnen winnen met 1 milliseconde op daytona(?) .

Die kerel remt gewoon in de bochten terwijl de AI totaal niet aan het remmen is.

Wat ik ook raar vind is dat dat de AI mij kon inhalen terwijl ik een custom gearbox erop had gezet met max speed 420 km/h

Svartálfar

Legacy Member
issith zei:
Mijn B-spec driver begint precies slechter en slechter te rijden.

Bij die pick-up truck challenge heb ik mijn dodge ram moeten tunen tot 700pk om te kunnen winnen met 1 milliseconde op daytona(?) .

Die kerel remt gewoon in de bochten terwijl de AI totaal niet aan het remmen is.

Wat ik ook raar vind is dat dat de AI mij kon inhalen terwijl ik een custom gearbox erop had gezet met max speed 420 km/h

Nogal logisch, die max speed haalt ge toch nooit en de AI trekt sneller op en met de slipstream gaan die sneller als u.

Bosvos

Legacy Member
Dat met dat afremmen in de B-spec begint ook ferm mijn kloten uit te hangen...

Maar soit, de examens zijn gedaan, nu kan ik eens wat langer spelen.

issith

Legacy Member
Svartálfar zei:
Nogal logisch, die max speed haalt ge toch nooit en de AI trekt sneller op en met de slipstream gaan die sneller als u.

Ni echt logisch. Mijn Dodge was full tuned + weight reduction, dus de kracht/gewicht verhouding ligt veel hoger. Mijn dodge zou rond de 300 moeten halen en die zou er veel sneller aan moeten komen dan eender welke AI.

Mijn dodge zou in feite moeten wegsperen en de AI achter zich laten. Maar neen, mijn B-spec driver vindt het nodig om af te remmen in de bochten zodat de AI (die dus niet afremmen) kan inhalen. Dan heeft de AI natuurlijk wel het slipstream voordeel omdat zij 250km/h halen standaard...

Bosvos zei:
Dat met dat afremmen in de B-spec begint ook ferm mijn kloten uit te hangen...

Maar soit, de examens zijn gedaan, nu kan ik eens wat langer spelen.

geluksvogel, ik moet nog een week (Materiaalkunde en Elektriciteit/Elektrostatica :( )

Bosvos

Legacy Member
issith zei:
Ni echt logisch. Mijn Dodge was full tuned + weight reduction, dus de kracht/gewicht verhouding ligt veel hoger. Mijn dodge zou rond de 300 moeten halen en die zou er veel sneller aan moeten komen dan eender welke AI.

Mijn dodge zou in feite moeten wegsperen en de AI achter zich laten. Maar neen, mijn B-spec driver vindt het nodig om af te remmen in de bochten zodat de AI (die dus niet afremmen) kan inhalen. Dan heeft de AI natuurlijk wel het slipstream voordeel omdat zij 250km/h halen standaard...



geluksvogel, ik moet nog een week (Materiaalkunde en Elektriciteit/Elektrostatica :( )

Laten we zeggen dat ik in augustus niet te veel zal moeten gamen :D

issith

Legacy Member
Bosvos zei:
Laten we zeggen dat ik in augustus niet te veel zal moeten gamen :D

lol. ik heb er toch ook al 1 waar dat ik van weet dat ik het in september opnieuw mag komen afleggen :p

.z.

Legacy Member
Die pickup race in B-spec op Daytona is idd een frustrerend iets. Em maakt totaal geen gebruik van slipstream, zodat je quasi verplicht ben te overtunen (en dan nog). Is gewoon kwestie van blijven proberen.

Deze week voor de eerste keer eens online gaan racen. Was op zich nog wel fun maar veel moeite om een goeie room te vinden waar men niet constant 15min wacht tussen iedere race. Zouden wat meer met 9livers moeten racen, of gebeurt dit reeds? M'n psn is redzed_be.

djemz

Legacy Member
die tuned nissan heb ik gewonnen in b spec, kan idd zijn dat het via een ticket was

Goldrusher

Legacy Member
De GT-R krijg je voor goud op alle S-licenties.
De 370Z moet je geluk hebben met een "random auto" ticket.

Of van iemand krijgen met een gift.

schredy

Legacy Member
Morgen nieuwe seasonal? 't is te hopen, want 'k heb dringend credits nodig (interessante auto in de UCD, kan dus niet grinden).

Ondertussen B-spec lvl40 :woohoo:.

koolcast

Legacy Member
schredy zei:
Morgen nieuwe seasonal? 't is te hopen, want 'k heb dringend credits nodig (interessante auto in de UCD, kan dus niet grinden).

Ondertussen B-spec lvl40 :woohoo:.

Morgen komen er idd nieuwe seasonals.

Goldrusher

Legacy Member
Nieuwe seasonals!

Seasonal Event 6 is up. Tuning restrictions are still set to off
The bonus races are:
a race in the suzuki cappucino @ SSR5 with 150,000CR & 20000XP reward
a race in the Mazda MX5 @ Tsukaba with 300,000CR & 50000XP reward
a race in the Skyliner Sedan 350GT @ Trial mountain with 550,000CR & 70000XP reward
a race in the Ferraro 430 Scuderia @ monza with 1000,000CR & 90000XP reward
a race in the Chevrolet Corvette (any) @ Indy with 1.5 millionCR & 120,000XP reward

The drift challenges are:
Deep forest
Grand valley east
(neither have any car requirements, so prepare for X1 invasion)

The Time Trials are:
1980 & Earlier american cars @ laguna seca
French Cars & Rome

Online Collectors Dealership:
Corvette GRAND SPORT
Corvette Z06 (C5)
Corvette Stingray (C3)
Corvette ZR1 (C4)
Corvette Coupe (C2)
Corvette Convertible (C1)
Nissan Skyline pace car
TVR Cerbera speed 12
Lancia stratos
FGT
Bentley speed 8
Sauber mercedes

mclane

Legacy Member
Woohoo, Sauber Mercedes is UCD! Kan ik die eindelijk ook eens in mijn garage parkeren!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan