Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

svp46

Legacy Member
Delark zei:
Spijtig genoeg is de level-gap vanaf level 30 echt groot. Ik zit nu een beetje vast met mijn a-spec. Ben level 29, heb die alle endurances al gereden en ben nu dus aan 't wachten voor level 30 te worden, dan pas is de volgende beschikbaar. Want op een gegeven moment zit er 2 levels tussen de endurances. En 'k ben niet echt zo'n xp grinder.

Nu, 'k moet wel nog al mijn licenses doen, en al de specials x)

En aan de FGT championship begin ik niet meer. Tenzij iemand daar een heel goeie tip voor heeft.

heb dit geprobeerd:
Race Series Guide - Career & Seasonal Events - PS3Trophies.org

Van de eerste keer gewonnen, meeste waren easy-win

pikeowned

Legacy Member
Is er iemand in geslaagd om op die Vettel-challange alles goud te halen met een controller??

Delark

Legacy Member
svp46 zei:
heb dit geprobeerd:
Race Series Guide - Career & Seasonal Events - PS3Trophies.org

Van de eerste keer gewonnen, meeste waren easy-win

'k zal die setup vanavond eens proberen. Maar die slaan er dus telkens in om op bepaalde bochten tig keer sneller als mij te gaan. Soms kan ik dan nog een paar seconden goedmaken op andere stukken, maar echt uitlopen doe ik nooit en dus tegen ronde 18 beginnen ze op mijn hielen te zitten en dan kan 'k al eens in de grindbak belanden en dan is de tussenstand te groot om nog in te halen :(

(Rij wel met een controller)

boeffel

Legacy Member
FreakyJP zei:
Ik wil u wel eens van lvl 39 naar 40 zien gaan met alleen seasonal events :p

ah, kzit nog maar op 24 :p

en ik zit ni veel thuis in de week, dus dan kan ik de events met veel xp int weekend doen :)

(kheb ook die met de schwimmwagen gedaan, da was wel lachen :p )

Arumat

Legacy Member
svp46 zei:
heb dit geprobeerd:
Race Series Guide - Career & Seasonal Events - PS3Trophies.org

Van de eerste keer gewonnen, meeste waren easy-win
Argh fuck this, dacht om het nog eens opnieuw te proberen met een nieuwe setup maar ben na een paar ronden toch maar gestopt voordat ik kwaad word en mijn ps3 kapot sla ofzo :p

Als het toch alleen maar frustratie brengt in plaats van plezier hoef ik geen goud meer op dat event :p
Ik zal mijn FGT dan maar gebruiken om wat endurance races gemakkelijk te winnen ^^

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Vanavond rond 21u mensen zin in een online DTM race?

Alle driving aids off behalve ABS, geen bandenrestricties en liefst zo weinig mogelijk gesleuteld aan uw auto behalve eventueel de gearbox afhankelijk van het circuit... Qua circuit nurburgring GP, Monaco, London, Rome en van die toestanden. Bochtenwerk manne ;-)

Ik gok op een 6 tal man om het deftig te houden qua rijervaring? Indien interesse voeg mij maar toe via het psn (zie nick onderaan post) en rond 21u maak ik een room. Join maar via de lounge dan. Ik zie wel wie af komt :D

Riix

Legacy Member
B00nz0r anders dees nog eens van het weekend doen dat ik kan meespelen ? ^_^ kan nu niet meedoen :(

daedalus

Legacy Member
mijne pa heeft iets gemaakt dat op een wheelstand lijkt dus nu eindelijk wat spelen met men dfgt.
is moeilijker imo dan met controller :) (in begin toch)
ma wel meer fun

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Geen slecht gedacht mss ja ;) dat die examens hier ma snel voorbij zijn want ik wil de spelduur van GT wa verlengen door wa leuke online races te doen ;)

MegaMentor

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Vanavond rond 21u mensen zin in een online DTM race?

Alle driving aids off behalve ABS, geen bandenrestricties en liefst zo weinig mogelijk gesleuteld aan uw auto behalve eventueel de gearbox afhankelijk van het circuit... Qua circuit nurburgring GP, Monaco, London, Rome en van die toestanden. Bochtenwerk manne ;-)

Ik gok op een 6 tal man om het deftig te houden qua rijervaring? Indien interesse voeg mij maar toe via het psn (zie nick onderaan post) en rond 21u maak ik een room. Join maar via de lounge dan. Ik zie wel wie af komt :D

Mjah, DTM is wel ruim genomen... PK/gewicht restricties?

Riix

Legacy Member
Handig daar heb ik nog een audi A4 van gekocht vorig weekend :D.
Spijtig dat de grapichs op die wagens niet zo mooi zijn maar ze rijden wel fantastisch vind ik. Dit blijft toch het belangrijkste bij een race wagen dat ze goed rijden

{YA}schaap

Legacy Member
voila ze ne Bentley Speed 8 Race Car '03 kunnen kopen was de eerste keer dat ik die tegen kwam :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kzal nog ma is wa toerkes ring GP rijden met men countach. kwil top 250 halen :p kben 297e nu...

oeh yea 221e ^^

[BIG_JIM]

Legacy Member
Met welke settings rijden jullie met de FGT? (setup heb ik al)
Tractiecontrole ook af of toch een beetje aanzetten?

Adrei

Legacy Member
Heb bijna alle duitse bakken, moet enkel nog de Mercedes Evo 2 Touring hebben.
De Vauxhall's koop ik zelf niet eens, buiten die ene Calibra Super Touring Car, want die heeft precies 45pk meer dan de Opel Calibra Touring Car.

En dan heb ik alle DTM cars! Lexus IS F is voor mij geen DTM car.
En dan verder die Japanse GT wagens verzamelen zoals de Takata Dome NSX.

^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan