Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Delark zei:Spijtig genoeg is de level-gap vanaf level 30 echt groot. Ik zit nu een beetje vast met mijn a-spec. Ben level 29, heb die alle endurances al gereden en ben nu dus aan 't wachten voor level 30 te worden, dan pas is de volgende beschikbaar. Want op een gegeven moment zit er 2 levels tussen de endurances. En 'k ben niet echt zo'n xp grinder.
Nu, 'k moet wel nog al mijn licenses doen, en al de specials x)
En aan de FGT championship begin ik niet meer. Tenzij iemand daar een heel goeie tip voor heeft.
boeffel zei:Met seasonal events krijgt ge ook shitload xp![]()

svp46 zei:heb dit geprobeerd:
Race Series Guide - Career & Seasonal Events - PS3Trophies.org
Van de eerste keer gewonnen, meeste waren easy-win

FreakyJP zei:Ik wil u wel eens van lvl 39 naar 40 zien gaan met alleen seasonal events![]()


)Argh fuck this, dacht om het nog eens opnieuw te proberen met een nieuwe setup maar ben na een paar ronden toch maar gestopt voordat ik kwaad word en mijn ps3 kapot sla ofzosvp46 zei:heb dit geprobeerd:
Race Series Guide - Career & Seasonal Events - PS3Trophies.org
Van de eerste keer gewonnen, meeste waren easy-win



Tah_b00nz0r zei:Vanavond rond 21u mensen zin in een online DTM race?
Alle driving aids off behalve ABS, geen bandenrestricties en liefst zo weinig mogelijk gesleuteld aan uw auto behalve eventueel de gearbox afhankelijk van het circuit... Qua circuit nurburgring GP, Monaco, London, Rome en van die toestanden. Bochtenwerk manne ;-)
Ik gok op een 6 tal man om het deftig te houden qua rijervaring? Indien interesse voeg mij maar toe via het psn (zie nick onderaan post) en rond 21u maak ik een room. Join maar via de lounge dan. Ik zie wel wie af komt![]()
Tah_b00nz0r zei:al die duitse bakke die je nu kan kopen in de online used car dealer![]()
